THE LİFE ARK

24 Nisan, 2008


point clik oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

28 yorum:

Nağme dedi ki...

bulutu çektim yerdeki taş kırıldı açtım elektrik şeyi çıktı ona buluttan priz indi taktım şimşek çaktı ama yağmur yağmadı henüz

Nağme dedi ki...

bulutu kömür olmadan fişden çektim kayanın üzerine getirdim kaya çatladı fincan çıktrı

Nağme dedi ki...

ateş parçası düştü yere ona tıkladım ağaçlara sıçradı yandı

Nağme dedi ki...

şekilli kapıyı yangın biçimine getirdim ikisinide adam mağaradan çıkınca ölüyo başka bişey yapamadım ya

occult dedi ki...

adam ölüyor diye adamı mağarada tutuyorum :)) bende aynı yerdeyim nağme

occult dedi ki...

düşen ateş parçasına tıklamayın sonra fincanın altındaki volkan gibi yerin kapısına tıklayın

occult dedi ki...

tekrar bulutu prize getirin sonra ateşe tıkladım açılan kapının içinde ateş yanmaya başladı fincan kaynamaya başladı

occult dedi ki...

fincandan çıkan buharın üzerine tekrar bulutu getirin , daha sonra bulutu suyun üzerine getirin

occult dedi ki...

su akmaya başlıyor , adamı mağaradan çıkartın , mağaranın yanındaki çiçek gibi yere tıklayın adam onu yiyor :))

daha sonra aşağıdaki su birikintisine tıklayın

Sis dedi ki...

occ:)) azimle oyun oynuyorsun bi başına.gözlerim yaşardı:PP

gokçe diye yazan kişi sen gökçemisin??

Adlı dedi ki...

evet sis benim abimin pc sinden girdim ytalnız g mail sifremi kabul etmedi

Sis dedi ki...

msn aç o zaman cööçee.daha bugün konusu oldu biliyorsun herkes istediği nickle yazabilşiyor diye.o yüzden şüpheye düştüm

Sis dedi ki...

sormayım occ.oyunlara bakmadım daha.kavgasal işlerim var da oğluşla

occult dedi ki...

kaç defa başlattın ki aksın gökçe :)) ben sayıyı unuttum

inat ettim :))) mağarada bir değil iki adam var bu arada

minnci dedi ki...

ark.daha bitmedi ağaçtan elma aldım uzaylı yedi ve ufo geldi onu aldı 2 item aşağı düştü.

occult dedi ki...

mağaradan çıkan ilk adam elmayı yiyor , sonra ufo iki item bırakıyor , mağaranın yanındaki çiçeği yemiyecekmiş. daha sonra mağaradan 2. adam çıkıyor o akan sudan çiçeği suluyor , çiçek sarmaşık oluyor adam sarmaşıktan çıkıp itemlerden soldakini alıyor daha sonra onu volkandaki ateşe atıyor fincan ufoya dönüşüyor , ufo diğer itemin üzerine gidip sandala çeviriyor.

occult dedi ki...

sandaldan bir bulmaca çıkıyor onu çözüyoruz ve gökkuşağı çıkıyor bitiyorrr..... :))

minnci dedi ki...

oc 2. adama çiçeği nasıl sulattın.Suya gitmedi.Sadece aşağıdaki su birikintisine gidiyor.Sonra oradan da çıkamıyor.Çiçeğe götürünce de çiçeği yiyor.Yapamadım yani.

occult dedi ki...

serap aşağıdaki çiçeği yedirme. mağaranın önündeki ince akan suyu tıkla o kapının solundaki çiçeğe su yolu açıyor. sonra çiçek sarmaşık oluyor

minnci dedi ki...

tamam oc. oldu teşekkürler.Ama bulut tekrar fişe takılabiliyor.

Nağme dedi ki...

occ eleerine sağlık çözmüşün:))
volkanın kapısını açmadan ateşe tıklamayın sakın yoksa olmuyo önce kapı açılcak sonra bulutu prize tak ondan sonra ateşe tıklayın(bende kaç kere tekrar başlattım sorma occ)
Ama sonu güzeldi bütün hayvanlar adaya çıktı ortalık canlandı:))

ege dedi ki...

1.yerde duran taşa bakınca şekiller var.en alt sıradaki şekillerden biri taşı parçalıyor.yanlış olursa baştan almanız gerekiyor.her seferinde değişik şekil çıkıyor.
2.bulutu çek taşın üzerinde dur prize tıkla buluttan fiş inecek.fişi tak.bir süre bekle prize tıkla fişten ayır.
3.bulutu kayanın üzerine getir kayaya tıkla kaya parçalanacak,ateş düşecek,çaydanlık çıkacak.
4.krater kapısına tıkla çıkan şeklin alt orta kısmına tıkla uygun duruma gelince kendisi kapanacak.kapı açılacak.
5.ateşe tıkla.kapıdan girecek çaydanlık kaynayacak.
6.bulutu çıkan buharın üzerine getir yağmur yüklenecek.(kararması gerekiyor)
7.bulutu su birikintisine getir birikintiye tıkla sular aksın.
8.suyun aktığı yerin sağ dibindeki ağaca tıkla elma düşecek.
9.mağaradaki adama tıkla çıksın,elmaya tıkla yesin,tekrar adama tıkla bir süre sonra gelecek olan aracına binsin.o arada bir nesne atacak tepeye.
10.ağaraya bir kez daha tıkla,çıkan adamın önündeki suya tıkla,büyüyen sarmaşığa tıkla,ateşe tıkla.(adam nesneyi ateşe atsın)
11.tepedeki şekle tıkla kraterde oluşan cisim oraya gelip sulasın.
12.şekle tekrar tıkla gemi olsun.ortadaki kare kısma tıkla uygun şekli bulunca açılacak.(deneme-yanılma yaptım)yanlış olunca baştan başlamanız gerekiyor malesef.
13.bir çok canlı ortaya çıkıyor ve bitiyor.