Friend's House

22 Nisan, 2008


Yeni oda oyunu



Oynamak için tıklayınız

23 yorum:

Sis dedi ki...

yani oyun .hadi gelin:))
tv altında peçetelikten bir kağıt lavabodan bir şişe

Sis dedi ki...

Daha önce oynadığımız dassyutu 16 ile aynı mekan ama objeler filan farklı

esrasel dedi ki...

ablam bnde geldim.
o şişeyle kağıda tıkladım 2 adam şekli oldu tekrar tıkladım. tek kaldı. sonra sarı bişey almıştım onu odanın sağ taraflarında musluk gibi yer var oraya koydum yarış yaptım ekrandan çıktım yerden 540 yazan kağıt aldım. o kağıda şişeyle tekrar tıkladım yine şekiller çıktı tekrar yarış yaptım kazanınca tornavida verdi. anlatım karışık oldu ama :))

esrasel dedi ki...

duvarda bi yere tıklamamızı gösteren kağıt var. o kağıda göre lavabonun üstündeki yerin yanına tıkladım öndeki camı açıldı biraz. tornavidayla anahtarı aldım. gri kapıyı açtım sopa aldım

Sis dedi ki...

kıs esra hoş geldin ama yavaş biraz:)))
ben yaşlıyım anca yetişirim:P

esrasel dedi ki...

sopayla çamaşır makinasının arasından makas aldım.

sen miiiii yaşlısıııınnnn hahahahah güldürme ablam beni :)))

sebnem dedi ki...

az yavaş ancak yetişirim
haber verdiğin için tşkler sis

esrasel dedi ki...

ee tıkandım yapamadım başka bişey :)) nazar ettiniz :))

Sis dedi ki...

mutfağın dibindeki adam figürü olan kutunun sağ yanına tıklayınca bi düğme bulup basıyoruz kapak öyle aralanıyor anahtarı alıyoruz

esrasel dedi ki...

gri kapıyla açılan yer banyo. siyah şişeyi banyodaki aynanın önünde beyaz yer var oraya koydum dolap açıldı içinden renkli şişeler ve kağıt aldım. renkli şişeleri kağıda tıkladım renkli adamlar oldu bu defa. ben yine yarış yapmaya gidiyom :))

esrasel dedi ki...

makasla kağıdı kestim yarış yaptım. anahtarla kahverengi kapıyı açtım (banyonun yanındaki) bitti oyun :))

esrasel dedi ki...

ee şifreli yerde bişey yapmadık ve bi kapı kilitli kaldı

sebnem dedi ki...

OFF YA HEP BÖYLE OLUYO TAM OYUN GELİYO İŞLER AZIYO
AMA YETİŞİCEM

sebnem dedi ki...

bravo valla esra tbrk ediyorum ben açıp yetişinceye kadar bitirsin ama olsun yinede güzeldi acıcık oyun özlemi giderdik

Sis dedi ki...

esraaaaaaa ben son yarıştan sonra anahtar alamadımmm:((

esrasel dedi ki...

yarışı renkli olan bizim adamın (renkli boyalarla yaptığımız) kazanması lazım diğer sarının düşmesi lazım :) anahtarı ekrandan çıkınca görüyosun aynı ekranda vermiyo ablam

calculus dedi ki...

Sis bende alamamıştım bir kaç kere yarıştırdıktan sonra olur.
Bu arada sonu meçhul oyunlardan gına geldi. Başka bir şey yapmayacak mıyız ya?

Sis dedi ki...

ilk iki yarışta olmazsa olmuyo .bir daha kazanamıyor bizim adam.

Nağme dedi ki...

Allalalala şifreli yer ve diğer kapı yanıltmacaydı galiba ya onları kullanmadan bitti.