Southtown Escape 2

25 Nisan, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

43 yorum:

Nağme dedi ki...

günaydın Banuşum kız sende olmasan:))
Açılınca başlıycam:))

Nağme dedi ki...

bu ne ya heryer kilitli şimdilik balığım ve radyom var birde yeşil bir adam bana kapıdan baktı gitti

Nağme dedi ki...

radyonun pillerini aldım,masanın üzerindeki pakettende silah çıktı

serpill dedi ki...

günaydın.fırının sağ yanındaki dondurucudan balık aldım.

serpill dedi ki...

silahı tekrar tıklayınca ateşleme durumuna geçti.balığı ocağın üzerindeki kırmızı ızgaraya koydum

serpill dedi ki...

pilleri sağ duvardaki priz gibi yere takınca bisürü şey aktif hale geçti.lmba yandı,üstteki kilitli dolap açıldı.

serpill dedi ki...

üstteki dolaptan bıçak aldım.onunlada şapkayı aldım

serpill dedi ki...

yine yukardaki dolaptan terlik aldım ama takıldım şimdi.masadaki defteri tıklayınca 226 yzıyo altta.sanırım fırın şifrelerinden biri.

Nağme dedi ki...

ocağa balığı koydum pişircem silah meğer çakmakmış,onuda taratınca ateşi yandı

Nağme dedi ki...

hb serpil ilerlemişin bayağı bekle geliyom
balık kızardı yandı hatta pencere açıldı kedi çıktı balığımı aldı ya:((

serpill dedi ki...

tabancayla balığı koyduğum ızgaraya tıklayınca alev aldı dumanlar çıkıyo

Nağme dedi ki...

enee terliği fırına attım sonra o lamba masanın ortasını işaret etti ordanda bi iguana heykeli aldım

Nağme dedi ki...

o kavanozmuş ya üstündeki onuda diğer kavanozların yanına koydum

serpill dedi ki...

eee kaldıkmı karanlıkta..mavi şeyi aldım heykelin üstünden.

Nağme dedi ki...

ahanda tornavidam oldu
şimdi sadece şapka kaldı itemlerde ona su doldurdum akvaryuma boşalttım içinden kavanoz çıktı diğerlerinin yanına koyunca kapandı orası ve yeşil kutu verdi,yeşil kutuyuda taratınca tornavida verdi

Nağme dedi ki...

anaa bu yeşil adam yine göründü kayboldu ya yakalamakmı gerekiyo ki bunu

serpill dedi ki...

ayyy yaşasın.bi elin nesi var iki elin sdesi var işte :))

Nağme dedi ki...

serpil cim hakkaten kitapdaki fırın şifresiymiş eski tlf gibi çevirerek yazdım koyulastı orası

Nağme dedi ki...

evet canım iki kişi olunca daha çabuk çözülüyo ya,bak bide bir yerde 515 yazıyor sayılarda onuda dendei oldu 2.şifre ama açılmadı ya penceredeki yeşil yere tıklayınca yazıyor 515

Nağme dedi ki...

serpilcim kaldım böyle tornavidam var ama bi işe yaramıyo ya,bide fırın şifreleride her türlü denedim olmuyo ya yanlışmı giriyozkli

serpill dedi ki...

spatula verdi onunla mikrodalgayı tıkladım içinde yeşil şey var onada tornavidayla tıkladım.verdi o yıldız gibi olan yeşil şeyi

Nağme dedi ki...

anaaa serpill allah iyiliğini emii kız ben 126 giriyom hep 226 mış
bozom terliği sürükle fırına doğru yani mikrodalgada olabilir o

serpill dedi ki...

o yıldız gibi şey uzaylının başlığıymış:))kapıyı tıklayın onunla aldı ve anahtar verdi

bozo dedi ki...

benim terlik fırının üstüne gelince şeffaf duruyo. hiç hayat belirtisi yok

serpill dedi ki...

aaa kasayı açtım uzaylılarla temizlik yapıyoruz mutfakta.bitti:)))

Nağme dedi ki...

bittim ellerimize sağlık swerpilcim ama sonu amma tuhaf bitti ya yeşil adam masaya geldi oltamıydı o elindeki:))

Nağme dedi ki...

bozomm akvaryumun yanındaki fırına sürükle terliği:))

bozo dedi ki...

nan kızım o fırın değil be radyo ya. soldaki akvaryumun yanındaki cisime terliği atıyoruz

serpill dedi ki...

evet nağmecim teşekkürler.benimki bezle masayı siliyodu sanki:))

serpill dedi ki...

banucum sana özellikle teşekkür çok zevkli bi oyundu.

bozo dedi ki...

ceren olsa şimdi terliği occulutun kafaya ekleştirirdi falla. Geceleri öle yapıyo o fırlatıyo ben vuruyom

ege dedi ki...

benim gibi takılan olabilir belki.ışığı tekrar kapının üzerinden açabilirsiniz...