The Fog Fall Game

23 Nisan, 2008


Yeni bir kaçış oyunu...



Oynamak için tıklayınız

44 yorum:

calculus dedi ki...

Bir sürü şey aldım sağdan soldan.
tape, wrench, toxic, sticking plaster , chain, sprocket

ljubak dedi ki...

sağdaki odadan..kutulardan, bisiklet için sanırım bu 1 çark mıdır nedir.zincir takılan işte o. 1 ingiliz anahtarı

calculus dedi ki...

Yalnız ortam biraz karışık, bi girdiğim yere bir daha giremedim daha.

Sis dedi ki...

ben niye hiç bir şey alamadım yaw.dışarı çıkmak için üst kattaki radyasyon elbisesini almak lazım onun içinde elektrik sağlamak lazım

ljubak dedi ki...

üst katta bi odada çöp kutusundan anahtar..kağıtlarda naapcamız anlatılıyo sanırım bisikleti tamir etcez aşağıdaki:)

calculus dedi ki...

Bisiklet parçalarını taktım, bisikleti çalıştırdım, ortama elektrik geldi neşelendim.

ljubak dedi ki...

ilk odadan karşıdaki yere geçtim.sonra bi yatak odası
kilitli çekmeci açtım anahtarla ,,zincir aldım

calculus dedi ki...

Elektriği verdim ortama ama radyosyon elbisesini gene alamadım. Sanırım en son iş çünkü şifre istiyor. Bu arada hiç bir şey alınabilecek gibi gelmiyor ama baya şey alınıyor.

Sis dedi ki...

7 item oldu üst katta aldıım teyb bandını da teybe taktım

calculus dedi ki...

Elinizdeki anahtarla (tesisat anahtarıyla) mutfaktaki (alt dolapta)tüpü açıyorsunuz.

ljubak dedi ki...

elektrik geldi,bantı dinledim.tüpü de açtım ben de hiç item kalmadı :(

Sis dedi ki...

bisiklet tamir edildi bant dinlendi küba krizinin ortasındayız galiba başka bir şey yok henüz

ljubak dedi ki...

gökçe parçaları nerden aldığımı yazmıştım...

calculus dedi ki...

Bakın, duvardan kablolar sarkmış bir kapının önünde. O kabloların orada yaklaşın, kibrit var. Onunla mutfaktaki tüpü yakın. Sonra tüpü söndürün. Üstündeki demiri alabiliyorsunuz.

calculus dedi ki...

Diş macunu ve toxic'i yatak odası ve mutfağın oradaki holdeki dolaba döktüm. Eridi açıldı. Bir anahtarım daha oldu.

ljubak dedi ki...

o anahtarla üst kattan çalışma masasından bişii aldım

calculus dedi ki...

O anahtarlada da üst kattaki çalışma odasının masasının çekmecesini açtım. Console diye bişiy verdi. Onu da diğer odada duvar taktım. Şifre gerekecek.

gökce-kuki dedi ki...

saol patron anahtarla yukardaki cekmeceyi acıp icinden konsol alıp o konsoluda teybi d,inledigimiz yerin altında kırmızı noktalı seye takıos

gökce-kuki dedi ki...

şifreyi girince şey cıktı yukardan ayhh neydi adıı telescop:D:D

calculus dedi ki...

Ya ben bir yerde bir rakam gördüm. Hatta onu radyasyon elbisesinde denedim. Neredeydi o?

gökce-kuki dedi ki...

patron simdi noolcak o sağdaki deliklerle ilgili bişe anlatıo resimde ama anlamadım. bi de 90 125 yazıo

calculus dedi ki...

Gazetede first 76 yazıyor.
Periskopda da 19 yazıyor.
O radyasyon elbisesinin olduğu dolaba gidin, 7619 tuşlayın (e ye basmaya unutmayın sonunda, enter)

ljubak dedi ki...

takımın yanındaki alette ne yaptın call..üst düğmeler dönüyo ama .aşağıdaki düğmeden açıp kabadıkça göstergeler hareket ediyo ama doğru ayarlamak laım düğmeleri...b,de ben maskeyi alamadım ..siz alabildiniz mi?

gökce-kuki dedi ki...

elbiseyi aldıktan sonra maskeyi alabilmek şicin o sarı seyi maskeye takın sonra radyasyonlu odaya girin sonra o demşir parcasını kapının sağına takın ve finishhh

calculus dedi ki...

Sonra da yanında number pad olan kapıya gidin açın. O demiri de sonraki kapı için kullanın.
Bitmiştir.
Oyun yükleyene teşekkürler.

Sis dedi ki...

kapıdan çıkınca 2ci kapıta da mutfaktaki metali takıp dışarı çıkıyos

ljubak dedi ki...

güzel oyundu.teşekkürler ..sabahki oyundan sonra ii geldi :D:D

Nağme dedi ki...

güzelmiş ama biraz ağır oyundu ya nesneler ağır çalışıyodu:))
Şifreler için teşekkürler arkiler:))