Enter the Safe Room

18 Ağustos, 2008

Yeni bir kaçış oyunu...

39 yorum:

Nağme dedi ki...

çekiçde aldım huuu gelmedinizmi yaw
heryerde kağıtlar var

Nağme dedi ki...

çekeiçle çatlak duvarı kırdım c3g84fh yazan kağıt aldım

Adsız dedi ki...

AYY YOKK ISIM NEYMLE UGRAMAMA BEN ZUZU MSANIN ORDA PENSEMI O NEY CECICIC VAR DUNARI KIRDIM SIFRE ADACIKIN BIRIDE ANAKTAR VERDI COK SAMIMI BULDUMM ADAMII

Adsız dedi ki...

ANAKTARLA KIRMIZI KAPAKLI NEYI ACTIM ACTIM ISTEE OLEE

Nağme dedi ki...

hahaha ben basmadım deryam valla hiç aklıma gelmemişti bişeymi oldu?

bahariko dedi ki...

anaktarla elektrik dolabını açtım ama kablo bulmamaız lazım

Nağme dedi ki...

anahtarla kırmızı elektrik kutusunu açtım demek istiyo zuzu:)))

Adsız dedi ki...

FARE DELIKI GIBIM YERDEN TORNAFIDA ALDIMMM ZUZU

deniz dedi ki...

:D yok ben de basmadım daaa, oyun flan kapanır hani belki ondan dedim :D :D

ayrıca kapının üstünden yukarı çıkın lambayı çekiçle kırın, sonra tornavida ile. Bir de anahtarla duvardaki elektrik kutusunu açın...

bahariko dedi ki...

kapının üstüne yukarı tıklayın
lambayı kırın çekiçle içinden tornavida ile bişey aldım bide pense ile kablo aldım
devammmmmmmmm

Nağme dedi ki...

kapı ekrandayken yukarıyı tıklayınca tavan görünüyor

Adsız dedi ki...

LAMBA NEYM VAR TAVANDA KIRDIM KABLO ALDIM ACTIGIKM YERE TAKICUM SANIRIM KITIUYA

deniz dedi ki...

Kapıdan çocuk bakıyor ya, onun yanındaki lambayı çekiçle kırın mavi kablo orda

bahariko dedi ki...

şifreyi bulunnnnnnnnn
oytun bitmek üzere
kırmız anahtar büyük kasayı aktifleştirdi

Nağme dedi ki...

yerde kırmzı anahtar var şimdide kabloyu alıp tornavidayla bişey yaptıktan sonra

deniz dedi ki...

Sonra kırdığımız tavandaki lambadaki yeşil kabloyuda kesin penseyle iki kablo birleşiyor

Nağme dedi ki...

kapının yanındaki lambayı kırdım ordanda tel aldım kutuya takılduı

bahariko dedi ki...

kapının yanındaki sarı lambayı çekiçle kırın mavi kabloyla yeşil birleşio
kırmızı kutya takılıo

deniz dedi ki...

pcye kağıttaki şifreyi girdik o bize sıralamayı verdi, tüm rakamlar mevcut odada. şifreyi girdik kasa açıldı ve zenginizzz :)))

bahariko dedi ki...

pc nin şifresini bulabilen varmı peki ben o kağıttakini girdim olmadı :(((

Nağme dedi ki...

�ifre 3689 vee bitti yaln�z pc'ye o ka�ttakini yazarken k�k b�y�k harfe dikkat edin yoksam olmuyo saolun k�zlar:))

Nağme dedi ki...

yaa noluyo yine ya benim yazılar düzgün çıkıyomu bende kutucuklar var harf yerine japonlardaki gibi:((

bahariko dedi ki...

hepsini toplucaz yani
benim matematik zayıf kıs yerya sen şifreyi yazsana bana canım

bahariko dedi ki...

Allahhhh gökten paralar yağdı kafamın üstüneeeeeeee
yaşasınnnnnnn zengin oldum
beklediğim gün bu gündüüüüü
oleyyyyyyyyy

Adsız dedi ki...

zuzum ellerine sağlık...sayende oyunu bitirdim cnm:)))))