Stuck Panic

21 Ağustos, 2008






yeni bir oyun...


Oynamak için tıklayınız

6 yorum:

Ömer Fadıl USTA dedi ki...

Tekrardan Merhaba Arkadaşlar
Özet olması açısından :
1- Exit yazılı lambanın sağ alt tarafındaki Lamba Anahtarını kullanıp Lambayı yakın.
2- Kitapların dizili olduğu yerin altındaki çekmecenin altındaki Mavi ANAHTARı alın.
3- Yamuk duran kitaba 1 kere tıklayın.
4- Kitapları tek tek sürükleyerek az önce Mavi Anahtarı aldığımız yere koyun. Son kitap düşecektir. İçinden Sarı ANAHTARı alın.
5- Çöp sepetinin sol üst kısımına tıklayarak yıkılmasını sağlayın. ( Çöp içindeki kahverengi kısımlara tıklayın ).
6- Düşen Sarı ANAHTARı Alın.
7- Monitör'ün üstündeki post-it'e tıklayın
parola 00100011 diyor.
8- Bilgisayarın üstündeki ufak mavi tuşa basarak bilgisayarı açın ( Tuş monitör değil kasa üstünde )
9- Monitör'e tıklayın parola soruyor
Az önce öğrendiğimiz parola aslında bir parola hatırlatması yani gerçek parola değil.
Gerçek parola 2132. Bu şu şekilde bulunuyor
2 tane 0 ardından 1 tane 1 ardından 3 tane 0 ardından 2 tane bir yani elimizdeki parola kağıdındaki rakamların üst üste hangisi olduğuna bağlı.
10- Parola olarak 2132 girin ve OK tuşuna basın.
11- CD sürücüsü açılacaktır. Cd sürücü kısmından Sarı ANAHTARı alın.
12- Yerde Büyük Anahtar yansımasından 1 anahtarında Lambanın içinde oldugunu anlıyoruz. Lambayı kapatın.
13- Lambanın En alt ve Sen orta kısmına tıklayın ve Sarı ANAHTARı almış olun.
14- Kapı tokmağına tıklayın.
15- Geçmiş olsun.

umarım Yardımcı olabilmişimdir.
Her ne kadar suç-i lisan ettiysem affola.
Ömer

deniz dedi ki...

ömer eline sağlık,

5. sarı anahtaarı bulamadım ben :)

bahariko dedi ki...

DÜN GECE OYNADIM AMA ÇÖPÜ DEVİREMEMİŞTİM SAOL BULDUM ŞİMDİ TEŞEKKÜRLER ÖMER FADIL USTA

Unknown dedi ki...

walkthrough için teşekkürler kendi bloğuma kopyaladım. eline sağlık

Nağme dedi ki...

yalnız Ebrucum bu yeni bi oyun değil yaa,daha yeni baktım oyuna kusura bakma gerçi burda yoktu iyide olmuş:))