Test Tube Room Escape

18 Ağustos, 2008


Bir yeni kaçış oyunu daha...


Oynamak için tıklayınız

31 yorum:

Adsız dedi ki...

oyun için teşk. canım...

çöpten içi dolu bi tüp.şifonyerin arkasından cam şey galiba deneymi yapcez :))

Adsız dedi ki...

kapının yanında duvardaki yazılı kağıdın sol üstünden anahtar aldım.çekmecenin en altındaki yere tıklayınca anahtarla çekmecelerin hepsi açıldı.tüplerim 3 tane oldu bide el lambası buldum

Adsız dedi ki...

duvardaki kırık yere el feneriyle tıklayınca siyah sıvı olan tüpü aldım.şimdi bunların sırası lazım

Adsız dedi ki...

camla(lam)duvardaki kitaplara tıklayınca sayılar çıktı..kimse yokmu ya ala alaaa..

Adsız dedi ki...

günaydın canım napem işte oyun oynuom.tek kaldım:((
duvardaki çöp adamlardan siyaha tıklayınca 4 rakamı çıkıo

Adsız dedi ki...

diğerlerine tıklayıncada 4 çıkmaya başladı

esrasel dedi ki...

çöpe üstten değil de çöpün ortasına doğru tıklayınca çöpten bi kağıt çıktı

Adsız dedi ki...

çöp adam resminmin sol üstüne tıklayınca bişi aldım ama ne??

esrasel dedi ki...

duvardaki renkli çöp adamların sağ üstünden çekiç aldım. çekiçle duvardaki kırık yerin az üstüne tıklayıp yeni bi kağıt aldım.

esrasel dedi ki...

sağ değil sol :))) allam soğan mı sarımsak mı hep mi karışır yaa çabuk yazalım derken neden hep karışır :))

Adsız dedi ki...

çöp adamlı resmin sol tarafından çekiç aldım..

Adsız dedi ki...

olsun esram suu günaydın..yaw çekiçmi anlayamadımki yazmim ayıp olmasın dedim ama ;-))

Adsız dedi ki...

siyah tüp kırmızı ile sarı tüpde mavi ile birleşti.

esrasel dedi ki...

sayfa yenileyin su hanıııımmm :)))

duvardaki resimde kitapları gösteriyo. lamla resime tıklayınca sayılar çıkmıştı o sayılara göre kitaplara tıkladım ama bişey olmadı :S

Adsız dedi ki...

her 2 tüpte birbiriyle birleşti.elimde sadece 1 tüp var.

esrasel dedi ki...

aynen suu o birleşimlerden sonra oluşan iki tüpte birleşiyo. birleşen son karışımıda çöpün üstündeki siyah yere tıklıyoruz

esrasel dedi ki...

çöpün üstündeki siyah yer dediğim çöpün sağındaki siyah noktaya

Adsız dedi ki...

şifre diğer boş olan tüp resimlerin oradan çıktı...

esrasel dedi ki...

boş tüplerin orda 2851 şifre çıktı ama :) elimizdeki A+B ye göre şifremiz 5218 ve bitti buda :)

Adsız dedi ki...

bende nie şifre çıkmıo.tüpü oraya tıklıom ama yok :((

Nağme dedi ki...

teşekkürler hanımlar bir türlü yorum yazamadım artık çıkabilirim:))
Nağme

esrasel dedi ki...

enee babacımm sen formdan düşmüşsün :))

şincik, hani duvardan çekiçle A+B yazan bi kağıt aldık. elimizde 4 renkli tüp vardı duvarda bu renkler ve sayılar çıktı 2851 olarak. A+B kağıdına göre karışımlar yaptık. siyah kırmızıyla birleşti sarı da maviyle buna göre şifre siyah(5) kırmızı(2), sarı(1) mavi(8).
buyrun size 5218 :)