Room Bath

22 Ağustos, 2008

Yeni bir kaçış oyunu.
Adin teşekkürler :)



Oynamak için tıklayınız

147 yorum:

deniz dedi ki...

*3lü dolabın ortasından kağıt
*3lü dolabın sol yanından zar parçası
*makinanın deterjan gözünden zar parçası
*Makinenin üzerinden havluların altından lekeli bir kağıt
*çamaşır makinasının sol kısmından altta tıklayınca fiş kısmı beliriyor ve fiş kapağından anahtar.

deniz dedi ki...

*Lavabonun içinden suyu boşaltınca kalan tortunun içinden makas,
*Lavabonun yanındaki duvardaki rulodan zar parçası yine
*Anahtarla orta dolabı açınca balon ve kürek
*küvetin altından uzatma kablosu

deniz dedi ki...

uzatma kablosunu makinenin yanındaki fişle birleştirdim ve lekeli beyaz kumaşı makinenin içine koydum.

deniz dedi ki...

Dolapları karşıdan görürken, küvetin ayağından sarı bir taş aldım.

deniz dedi ki...

klozeti görürken de ekranda sağda kırmızı taşı da aldık.

herkes nerdeeeee?????

deniz dedi ki...

yine klozetin olduğu ekranda zemine bakın dikkatlice orta alt kısıma doğru ince bir dikdörtgen var ona tıklayınca bir panel açıldı

deniz dedi ki...

elmaslar o panele yerleşiyor ama sıralamayı hennüz bilmiyoruz.

deniz dedi ki...

tek başına zevkli değil, ben devam ediyorum oyuna ama sizi bekliyorum yazmıyorum birşey ;)

**esra** dedi ki...

:) ben varımda senin yazdıklarına bakmadan aynı yerdeyim,makası da temizlemek lazım. Üçlü dolabın sağında da çivi benzeri bişiiler var açılmıyo

**esra** dedi ki...

Beyaz lekesiz kağıt yada mendil o ne işe yarıyo acaba?ben bulamadım

ZUZU dedi ki...

camsir makinesin istunden casaflana altin bisi detacan konulan terden kapakmi ne makinanin solundan alttan kablo

**esra** dedi ki...

:) hoşgeldin zuzu, lavabonun üzerinde ki aslan resmi mi neyse o yaratık üzerinde sanki kase gibin bişii war alamıyorum :(

deniz dedi ki...

kirli makası klozetin içine tıkladım temizlendi. onunla lavabonun altındaki ipi kestim mavi kutu ve bir kağıt aldım

ZUZU dedi ki...

tuvelat kaydinin oldgu yerden bisi daha sulo da bizimdir oda tmm lavoboyu actim iggg ne piss makasmi ne anlamadim alduim

ZUZU dedi ki...

banyonun pedesi actim kablo aldim amann tuyalaet etmek icin sifremi ger dafasindaa mannn ii kim benim del bu ev kirli bi azmi kayitmi onalar birlesti dolaptan da alddidm ole bisi

**esra** dedi ki...

Klozetin neresine ckrz'im ben nerdeyse kafamı sokacağım ama maas tıklamıyoooo :S

deniz dedi ki...

deterjan alınca mavi kutu kaybolmadı itemlerin arasında demek daha işi var... aayrıca bir kez daha deterjan alabildim içinden...

ZUZU dedi ki...

kalo camasir pakinesine taktimm hb tskk ederimmmm tualetin tam onunde yede bi kapak a cilioo ne bilmim ama

ZUZU dedi ki...

kalo camasir pakinesine taktimm hb tskk ederimmmm tualetin tam onunde yede bi kapak a cilioo ne bilmim ama

deniz dedi ki...

evet 3 kez sanırım deterjan aldım makinaya koydum, kürek kayboldu ama kutu duruyordu yine de. Kutuya baktım mavi taş aldım içinden.

Demir, tam kapaklarını açtım üst musluğa sağdaki musluğa tıkladım makas sseçili iken tabi, makası ama sürekli içindeki suya tıklıyordum arada...

ZUZU dedi ki...

makasi temisleyemiom yaa wc soktum olmuoo ordaa wc bakaken solda bir kirmisi tass aldim

calculus dedi ki...

3 ölçek deterjan koymanız gerek. Kağıtta yazıyor. Şimdi çalıştı.

deniz dedi ki...

evet makina çalıştı yıkanan kağıtta da "high" yazdı

**esra** dedi ki...

otoutosan beni tanımadın demiii :) Talia ben hani japanco öğreniyoduk otoutosan? ;)

ZUZU dedi ki...

3 cekemceli dulap sagda bis soldaa civimi ne anlamadim gene tabe hahahah makasii yikayamaiommm sularmi yok nee

calculus dedi ki...

Herkeste farklıysa şöyle diyeyim. Yıkanan kumaştaki kağıdı tersten düşünün.

calculus dedi ki...

Şifreyi girince anahtar alıyorsunuz. O anahtarla küvetin oradaki dolaptan tabure alıyorsunuz. Tabureyi önce lavabonun oraya koyun ve üstteki dolaplardan bir kulp alın.
Daha sonra tabureyi paspası kaldırıp küvetin önüne koydum ve demirlerden mavi taş aldım.

deniz dedi ki...

şifreyi girince anahatar verdi ,onunla küveetteki yeri açtık tabure verdi, lavabonun önündeki yerde bir de paspasın altında işaretleri yerler var ya orada kullanacağız tabureyi...

**esra** dedi ki...

walla bişii yapmadık canem öle duruyo hala alt kapak açık alt kapak kapalı deniyom kafayı yicemm az sonaa yanii :S

ZUZU dedi ki...

ohh temizledim tualetin her yerine soktum makasi bilmiom nasi oldu ip kesdim mafi kutu kiyat aldim

calculus dedi ki...

Duş perdesinin üstünden bir kitap da alacaksınız içinde çizimler var.

**esra** dedi ki...

Zuzucuk makası w.c.'nin kapakları kapalı iken sifon kısmına tıkla o zman temizlio :)

calculus dedi ki...

Duş perdesinin demirine bakarken sağda kamera var ona tıklayın yanından bir zar parçası daha alacaksınız.

deniz dedi ki...

Dolabın üstünden kulp gibi birşey aldık ya, onu küvetin sarı maskenin altına taktık, ona tıkladım birkaç kez, sonra tabure aldığımız kilitli yerin kapağıını açtım tıkladım kitaptaki kırmızı kahramanlardan biri orda belirdi....

deniz dedi ki...

Durun başka sayfadan açayım oyunu bir daha bakayım makasa kartol ve demir...

deniz dedi ki...

MAKASI YIKAMAK İÇİN, KLOZETTE SİFONUN SAĞINDA DÜĞME VARYA, ONU TIKLAYIN BELLİ BELİRSİZ SİFONUN ÜST KISMINDA SU AKIYOR, MAKASI ORAYA TUTUNCA YIKANIYOR...

calculus dedi ki...

Evet kulbu taktıktan sonra üstteki dolabı tıklarsak alttaki dolap açılıyor ve içinden kırmızı bir biblo çıkıyor.

Adsız dedi ki...

benim kağıtta high yazıyor.ancak kabul etmedi şifremi:(

calculus dedi ki...

Tabure ters dönüyor ve sağ üstteki ayak tıklanıyor ama bir şey bulamadım.

ZUZU dedi ki...

ya kipat falan bulamio ne kulp yaaaaaaaaaaaaa imdakkkkkk

Adlı dedi ki...

şu anne senin şiflen 4614 tersten sayı gibi dusuncekmişiz patlon öle dedi:D

**esra** dedi ki...

Kulbu aldığımız dolabın sağ üst kısmından levye gibin bişii aldık

calculus dedi ki...

Tabure lavabonun önündeyken dolapların üstünden levye alacağız.

**esra** dedi ki...

levye ile üçlü dolaptan vana aldık vana ilede küveti doldurduk

Adlı dedi ki...

anammm o levyeyle tahtalı yeri actıkk aciip bişe cıktı :D

**esra** dedi ki...

biblo da kase ve adam var about item yapınca ikisi ayrılıyo sanırsam kase lavabonun üzerine konuyo

calculus dedi ki...

Levye ile küvetin yanındaki yeri ve 3lü dolabın yanındaki çivileri sökebiliyoruz.
Söktüğümüz çivilerden birisi alındı.
3lü dolabın içinden çıkan parçayı da küvette musluğun üzerine taktım. Küvet doldu bir parça daha aldım

**esra** dedi ki...

kase lavaboya konmuyor ama koymaya çalışınca renk değiştiriyor bi de adamı kırmızılı arkadaşının yanına koymayı deneyelim :)

Adsız dedi ki...

levye ç.makinesinin yanıdaki duvarda asılı yeri açtı.bir düzenek çıktı.

**esra** dedi ki...

heeh kırmızılı yaratık'a arkadaş kaseli adamı koyduk yani sadece adamı :))

ZUZU dedi ki...

oke cifileri acti tabak aldim musluka kotydum halai vardiya ona koydum koydum iste

calculus dedi ki...

Küvetten o duvardaki düzenekteki tüplere su doldurdum, tası altına koyup çevirdim mor bir su aktı.

**esra** dedi ki...

adamı kırmızı adamın yanına koy zuzu küvetin orda varya

Adlı dedi ki...

kaseye su mu doldurabiliyoz benim gözüm yanılsamam mı yapıo:D (küvetten)

deniz dedi ki...

benim 6 tane elmasım var, yerdeki düzeneğe göre 7 lazım

calculus dedi ki...

Hah, bibloyu yerleştirdiniz ya diğer biblonun yanına, onun kafasını açın ve bir vana anahtarı alın.

Adlı dedi ki...

anam patronnn wc den de mavi su doldurulabiliyo ne etces:(

**esra** dedi ki...

ZUzucuuuum tabak adamı küveetin orada aslan varya altın rengi onu kulp ile açıppp kırmızılı yaratık var oraya koyacaksın sonrada kafasını tıklayıp anaktar gibin bişiii alacan, Ben w.c den değil küvetten doldurdum :)

Adlı dedi ki...

o vana gibi anahtarla üst cekmeceyi acıyoruz domino taşıyla boya ya benzer bişe alıos:D

deniz dedi ki...

vanayla açılmayan lavabonun üstündeki dolap açıldı

ZUZU dedi ki...

iide bende bi tane biblo vaaa mafi oda kirmizi kim yafffffff

deniz dedi ki...

Çiviyi yaklaştırın üst kısmına tıklayınca çizik çizik oldu :))

**esra** dedi ki...

Çivinin üstüne o tüpü sürdük yapıştırıcı imiş onuda lacivert adama verdik ki kırmızılı yaratığı öldürsün kipata göre

**esra** dedi ki...

odaya dönüp tekrar dolabı açınca baktık kırmızılı ölmüş aldık onu sırtında ki musluk başınıda aldık

calculus dedi ki...

Elinizde bir tane kağıt gibi bir şey vardı.
Onu küvette suya sokun. Tuvalet kağıdı takılan yerdeki şifreyi verecek.

**esra** dedi ki...

musluk başı lavaboda ki yere takıldı suyu açınca makası aldığımız çaur temizlendi ve şifre çıktı

ZUZU dedi ki...

heh actim nasi bilmom ama actimmm canafarlartii kodum ikisini

calculus dedi ki...

O şifre de tüplere hangi sıralarda nereden su dolduracağımızı söyler.

Adlı dedi ki...

canavarı olduruo ondan muslusun baslıgını alıyoruz sonra musluga takıp suyu akıtıp kapatınca. orda renkler ve şekiller cıkıo . acaba o renklerimi koycas tüplereee

**esra** dedi ki...

orayı açamk için önce üst dolabın kapağını aç canem,üst kapak açılınca kulplu yerde açılıyor. Bu arada kağıttaki şifreyi kağıtlığa yapınca kameradan ışık yansıdı üçlü dolaba zarların dizilişi de nereye dizilişi onu anamadım ben?

Adlı dedi ki...

ben de anlamadım. musluktan cıkan sifreye göre bizim 5 yerden su alabilmemiz gerek sanırım.

Adin dedi ki...

lavabonun içindeki şifreyi anlamadım..kaç tane su kaynağı var ki odada?

Adsız dedi ki...

klozete tekrar kendi şifrenizi yazın.bir yer çıkıyor.zarları koymak için..

Adlı dedi ki...

ilk yer klozetin üst kısmı yani makası yıkadıgımız yer

2. yer küvet

3. yere mor yapıp ondan koyuyoruz

4. yer klozetin ici

5. yer lavabodaki musluk

hepsini yapınca ortaya basınca kaseyle sarı su alıyoruz ne işe yarıo onu bilmiom:D

calculus dedi ki...

Tüplere doldurmanız gereken suları yazıyorum.
Soldan sağa:
Önce 3. tüpü yapacaksınız, unutmayın.
1. tüp: klozetin üstündeki musluktan
2. tüp: küvetten.
3. tüp: (bunun için bütün tüplere küvetten su doldurun ve mor karışım akmasını sağlayın.)
4. tüp: klozetin içinden
5. tüp: lavabodan.
Bunları o düzenekte karıştırırsanız sarı su oluyor ve lavabonun üstüne takınca orası dönüyor.

Adlı dedi ki...

nerde cıkıo yer yaaaaaa benim şifre yazılı duruodu zaten ordaaaa

**esra** dedi ki...

Taşları da kitapta verilen sıra ile koyuyoruz renk sırası
Kitabın ilk sayfası adam : koyu sarı
İki adamın gömleği : lacivert
Adamın korkuyla kafasının çıktığı sayfa : Açık sarı
Kırmızılı adamı öldürdüğü sayfa : Mor
Sevkilisi ile yanyana : Kırmızı
En son Happy end : Mavi
Bu sıra ile taşlar yerleşiyor son taşım eksik benimde

Adlı dedi ki...

şu anne nereye ne yazıyoruz? da dominonun taslarını koycamıs yer cıkıo?

Adlı dedi ki...

ben nie yeşil nası elde ediliyo die soruyodum sanıyon demir atlas:D

Adlı dedi ki...

cıkan resim sanki klozetin altını gösterio gibi ama tam anlamadım

ZUZU dedi ki...

allaktan okuom anlamiom genedee yaffff bitinde devam edip ne kalibi ne rengii ufffffffff

**esra** dedi ki...

:D walla görmemişim senin yazdığını şu sarı su olmadı da ona bakıp yapmaya çalışırken şiştim falla yawww

calculus dedi ki...

Elinde 7 taş olan birisi var mı?
Biraz önce biblo olan yerde zar koyulacak yerler var şimdi.

Adsız dedi ki...

küvetin ordaki yere zarları yerleştiryoruz. sarı maske vardı hani oraya. orası beyaz olmuş tıklayınca zar yerleri çıkıyo.
3. sıraya üstten alta doğru
1-2-6-5
6 nın sağına 4
5 in soluna 3
sonra sol en alt tıklayın bibloların olduğu yeri açın yeşil taş orda**** esra

calculus dedi ki...

zarları da şu şekilde yerleştirin.
http://img232.imageshack.us/img232/5949/zarlarzc9.jpg

**esra** dedi ki...

nerden çıktı ikinci koyu sarı?Taşları dizerkene yannış yapmışım ilk olarak yeşikmiş de bişii olmuyo hala, makinenin içine mi otursam ne :D nası bitiyoo yafff

calculus dedi ki...

Üstten alta yazıyorum:
Mavi
Kırmızı
Mor
Sarı
Lacivert
Turuncu
Yeşil

**esra** dedi ki...

Hehehee buldum yaff aşağıdan yukarıyerleştiriyomusuzz :D:D ayyy başım çatladıydı be, Saol adin çok küselmiş oyun tabii diğer arkadaşlarada teşekkür :)

**esra** dedi ki...

:D ikinci olaraktan yeşil kırlarda gıcık müzük eşliğünde koşuşuyorum :)

calculus dedi ki...

Evet kontrol ettim dünyadaki ilk bitiren de benim:)))))))))))))))))

deniz dedi ki...

işte bir gurur tablosu daha:)
patron tebrikler, arkadaşlar ellerinize sağlık...

Adlı dedi ki...

tühh yeryam yimiş beni:D:D ama cidden uzun süredir oynadıgım en zevkli oyunlardandı teşekkürler adin

ZUZU dedi ki...

ben bitemeyen ilkimdir hahah 2 tasim eskik laciver ve yesilim yokk amaaa

calculus dedi ki...

Merak eden de olursa diye yazayım.
İlk gördüğünüz yer kitabın kapağıydı.
yani 1. rengimiz yeşil.
Sonra kitabın sonuna geçtiği için orada gördüğümüz turuncu bizim 7. numara.
yani 1-7-6-5-4-3-2 diye görüyoruz renkleri

ege dedi ki...

teşekkürler,çok güzeldi oyun.yeni oynayacaklara kolay gelsin uzun,ayrıntılı bir oyun.

sarı sıvıyı alıp kaseyi aslan ağzına yerleştirmeden zar yeri aramayın benim gibi.onu koyunca aslan kafası dönüyor biblo konulan yerde açılıyor zar yeri.
renkleri ilk dizdiğimde olmadı alttan yukarı dizince oldu.tesadüf müdür bilmem.

neslihan sarı dedi ki...

hersey ıyı yaptımda,su en son renk olayında kopya cektım:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.