South Pole Santa

19 Ağustos, 2008


yeni mi ne ya da diğil olsun yine de oynayalım:D

28 yorum:

Unknown dedi ki...

anahtarla dışarıdaki asansöre bindim asansör bozuldu:(

Unknown dedi ki...

kabloların yerlerini değiştirdim tekrar çalıştı. penguenli bir labirentten geçtim. şimdi bir penguenle konuşuyorum

Unknown dedi ki...

bir çöp torbası aldım ve labirentten geri döndüm. sağdaki binaya gitim. sahte noel babayla konuştum ve eflatun bir düğme gibi bir şey aldım

deniz dedi ki...

Yukarı raftaki anahtarın önüne gelip kovayı seçiyoruz, kovanın üzerine çıkarak anahtarı alıyoruz

deniz dedi ki...

Noel babanın yanından çıkınca ekranın alt kısmındaki kapıdan girdik, buzdan heykellerin olduğu bir yer. Biraz ilerledik, paletli olan heykelden paletleri aldık... Daha 3-4 heykel gib ilerleyince bir de pompa aldık...

Unknown dedi ki...

hg ejderhanın üstündeki girişten palet aldım dolanıyorum

Unknown dedi ki...

birşey yapabilen varmı?
elinmde paspas kova cuval anahtar düğme(neyse)
pompa palet var takıldım

Unknown dedi ki...

şu çuvalı açabilsek sanırım içinde penguen maskesi gibi birşeyler var içeri girebilmek için

Unknown dedi ki...

tipe bak yanlık çok mutsuz görünüyor her halinden belli:) ben bu durumlara düşecek adammıydım der gibi

calculus dedi ki...

Konuştuktan sonra kırmızı düğmeye bastım oyun bitti .
Sağol ebru.

Unknown dedi ki...

çocuklar oyuncaklarına kavuştu. tipik bir hollywood filmleri tarzı oyun.

Unknown dedi ki...

bitti nağme ama oyna fena değil oyun. sizin deyiminizle çerezlik:)