The Escape Of Virgo

20 Ağustos, 2008



Serinin 4.sü

Kart toplamaya devam...

7 yorum:

calculus dedi ki...

Aman da aman sabahın 7 sinde oyun da yüklermiş.
100 puan bu sefer.

calculus dedi ki...

Bu seriler arasında ne fark oluyor anlamadım ben bir türlü. Bunlar inceden bizle kafa buluyor olmasınlar..

deniz dedi ki...

Ben başlıyorummmm...
bitirdim hatırladığım kadarını özet geçeyim...

deniz dedi ki...

- ilk odada koltuktaki yeşil mindere 3-4 defa tıklayınca MAVİ KART

- Koridordan solundaki odada, süpürgenin arkasından kırmızılı kağıt,
çekmecenin arkasından saklanan yaratığa tıklayınca kaçarken düşürdüğü kırmızılı kağıt,
Yataktaki yastığın altında MAVİ KAĞIT
Masanın altından bir kırmızı kağıt daha..

-Koridorun karşıdındaki mutfağa giriyoruz
en sol çekmecede şifre yeri
tezgahın üzerindeki askıdaki mutfak eldiveninin altından kırmızı kağıt
buz dolabının içinden buzluğun altından MAVİ KAĞIT
Buzdolabı açıkken, kapağından kenarında kağıt var 5 yazıyor ve bu şifre için kullanılacak.
Buzdolabının yanındaki dolabı açınca ok işareti var, tıklayınca yere düşüyor ve MAVİ KAĞIT veriyor bize.
Ve tartının arkasından da son 5. MAVİ KAĞIDIMIZI ALIYORUZ.
Mutfaktan son olarak çekmeceli olan dolap var, onun çekmecesinden kırmızı bir kağıt aldık.
- ilk oyunu açtığımız odaya dönüyoruz. Duvarda koridora çıkmadan (şapkanın yerde durduğu ekran) kırmızı ok işaretinden ışığı kapatık kartları yerleştiriyoruz.
oyunun diğer serilerinde olduğu gibi kartlardaki kelimelerin BAŞ HARFLERİNİ not alıyoruz.
Daha sonra merdivenle üst kata çıkınca gördüğümüz yıldızların yanış sırasını takip ediyoruz. Kartları dizdiğimiz duvarda da aynı sırayı takip edersek şifrenin
spica5
olduğnu görüyoruz.
şifreyi mutfak dolabının altındaki yere giriyoruz. kapı açıldı uyarısı veriyor ve çıkıyoruz..
****spica5 (spica yıldızların sıralanışı ve mavi kağıtların baş harflerinden, 5 te dolabın kapağından bulmuştuk. bu sıralamayı da mutfak tezgahının sağ tarafındaki kağıtta ipucu şeklinde vermişler).

Nağme dedi ki...

ellerine sağlık Deryacım:))
Sabah oynamıştım tekbaşıma ama son kağıdı bulamayınca yazmamıştım yorum sayende bittim:))