Katadzukemashou

18 Ağustos, 2008

Yeni bir kaçış oyunu...


Oynamak için tıklayınız

37 yorum:

Nağme dedi ki...

yaww oyun gelmiş sağol deryamda napcam şimdi ben çıkcaktım:((
bi bakem kolaysa

Nağme dedi ki...

tavşan,kağıt,trampete benzer bişey,yerdeki sehbanın sol ayağının yanından beyaz yuvarlak bişey,makas,kitapların arasından çivi,tv nin yanından rulo kağıt açılınca tabikii japonca,pencereden anahtar,dolaptan yeşil bişey,yatak altından çekiç,yatak içinden açık yeşil yuvarlak
çöpçü gibi oldum ya

Nağme dedi ki...

zarfı, makasla kestim 14 yazan kağıt çıktı içinden

Nağme dedi ki...

o şekilsiz renkli yuvarlakları about item yapınca açıldılar çamaşırmış t-şört çorap

Nağme dedi ki...

ilk ekrandaki kitaplığın sağındada silgiye benzer bişey aldım

Nağme dedi ki...

alalal ilginç bie oyun çekicide üst çekmeceye koydum ve bunlar alınmıyo tekrardan kaldılar orda

Nağme dedi ki...

makasıda çekicin yanına koydum,altta 3 yazıyor itemleri koydukca sayısını veriyor

Nağme dedi ki...

tavşan oyunların yanına kodum eşyaları yerine yerleştiriyom

Adsız dedi ki...

rulo kağıtla çerçeveyi birleştirip çiviye astım

Nağme dedi ki...

günaydınn esram,hg isimsiz evet elalemin odasını topluyoz kendi evim dururken benim evi kim toplucak acabaa

Adsız dedi ki...

oradaki masanın sol ayağında buruşturulmuş kağıt var onu da çöpe attım

Nağme dedi ki...

yalnız sıralamamı varki ben bazı şeyleri önceden yapamaıştım şimdi kolay yapıyom

esrasel dedi ki...

anahtarla çöpün yanındaki kapıyı açıyoruz ordanda yuvarlak şey almıştık. onuda about item yapınca kırmızı mont oldu o da. makinadan dünya çıkıyo. çorap, tişört ve montu da anahtarla açtığımız yerdeki makinaya koyduk. dolaptan yeşil kutu çıkıyo içindende anahtar. anahtarla da çöpün yanındaki dolaptan bişey almıştım ama hatırlamıyom :S

Adsız dedi ki...

penceredeki anahtar banyonun anahtarıymış kirlileride oraya atıcaz herhal

esrasel dedi ki...

çöpe 2 tane kağıt atıyoruz. yeşil ve mor çizgili olanları

Nağme dedi ki...

aaa sağolun ya hahahah 2 tane kapı varmış ben çıkış kapısı sanmıştım onu

esrasel dedi ki...

çöpün yanındaki dolaba da anahtarla açtığımız göze makinadan aldığımız dünya koyuluyo. toplam 11 item yerleştirdim.

Nağme dedi ki...

anahtarla açılan dolaptan kırmızı yuvarlak şey almışın esram oda mont zati

Adsız dedi ki...

odayı topladık sıra çamaşıra geldi . kirlileri yıkayıp dolaba koyucaz

esrasel dedi ki...

elimde yeşil kutuyla 14 yazılı kağıt kaldı. kapının anaktarı nerde ki :S

Adsız dedi ki...

banyodaki sağdaki dolaptan alınan şey deterjanmış. onuda makinaya koyup alttaki düğmeden makinayı çalıştırdım

Nağme dedi ki...

banyodaki yeşil kutudanda bişey koydum makinaya düğmeye bastım çalıştı

Nağme dedi ki...

veee yıkandılar dolaba astım çamasırları çoraplarıda çekmeceye

Adsız dedi ki...

çamaşırlmarıda yerine asınca orta masada bi pasta var onu afiyetle yiyip altından da kapının anahtarını alıyoruz.

esrasel dedi ki...

yeşil kutuyu bende denemiştim makinaya olmamıştı şimdi oldu. çamaşırları da yıkadıktan sonra yatağın yanındaki dolaba mont ve tişörtü astım. çoraplarıda çekmeceye yerleştirdim. tık diye bi ses geldi sanki yoksamm bana mı öle geldi :))

Nağme dedi ki...

hahah bitti sehbada pasta varmış ödül onu titip anahtarı aldık sağolun:))

esrasel dedi ki...

enee masaya bi pasta gelmiş. arwenimin doğum günü pastası buuuu odasını topladık diye pasta yapmış arwen bize :)) pasaklı arwen :))) pastayı yiyip altından anaktarı alıp çıktım

bitti buda teşekkürler yardımlaara