Simple Escaping Game 3

20 Ağustos, 2008


sanırsama yeni oyun ..


Oynamak için tıklayınız

22 yorum:

Adsız dedi ki...

yav canım sıkılıyor bari oynayayım ben bunu...

Adsız dedi ki...

çöp kutusu varken dolabın arkasından tornavida..
tornavidayla sifondan bir metal parçası...

bahariko dedi ki...

kırmızı kutuyu yandan görünce tıkayıp tornavida aldım
EMMMEEEEEEEE BU OYUN YENİ Mİ????

bahariko dedi ki...

KAPI AÇILDI pisuvarlı biyere geçtim veeee yeşil dolaptan cımbız gibin bişii aldım

bahariko dedi ki...

ama burda her yer tuvalettttt öğğğğğ çok pis kokuoooo :))))

bahariko dedi ki...

pisuvarlı yerden camın önüünden mavi bi bant aldım...ve 3 kapılı dolabın sol kapısından içeri girdim tornavida ile havalandırmayı söktüm ...
EEEEEE ben tekmiyim ki....

calculus dedi ki...

Havalandırmadan çakmak sanırım. Ya ben bu pisuvarlara elimi sokmak zorunda mıyım ya?

bahariko dedi ki...

bantı kapıyı açtığım metal parça ile almışım üfffffff kolum çok tıklmak lazım yahuu

bahariko dedi ki...

metal parça ile lavabo dan yada yanındaki raflı yerden hacı şakir aldım

bahariko dedi ki...

hacı şakir ile açılmayan küçük kahverengi dolabı açtım papia aldım
kahverengi dolap tek tuvaletin olduğu yerde üstte

bahariko dedi ki...

aaaaaa gerçektenmi
e niye yüklediniz ki bende yeni sandım demkki ben oynamamışım ozaman yorum yazmayayım daha

bahariko dedi ki...

huuuuuuuuu çıkamıyorum burdan biri bana yardım etsin bareee

deniz dedi ki...

evet aldım parayı da,
parayla aynanın sağ üstüne tıkladım açıldı ve içinden anaahtar çıktı.

bahariko dedi ki...

anahtarla dolabın açılmayan sağ kapısını açıp tuvalet kağıdı ile ordan fırça benzxeri bişey lıp abaut item yapıyoruz tuvalet kağıdını sarıyoruz ve çakmak la yakıp onunla meşale yapıyoruz
meşale ile yeni yerdeki kağıdın ucunu kaldırıp tornavida ile bi metal parçası daha alıuoruz matal parça L şeklinde oluyor
burda kaldım........

bahariko dedi ki...

üffffff sıkıldım hem tekim hemde tıklıom tıklıom bitmiyo çıkıyorum sonun bulan yazssın benden bu kadar

deniz dedi ki...

Eğilen demiri ortadaki odaya grince kırmızı dolabın altına tıklayınca açıyoruz
İçinden yeşil boru aldık
Yeşil boruyu da pencerenin altındaki dolabın sol alt köşesine tıklıyoruz. Kutu açılacak ve içinden pompa alıyoruz
3 lü pisuvarın olduğu ekranda sol alt kısma tıklıyoruz bir kapalı yer görüyoruz. Pompayla açıyoruz. Kesik bir kablo, kabloyu bantlıyruz.
Pencereyi karşıdan görürken tavana tıklıyoruz elimdeki meşale ile tavandaki yangın alarmını çalıştırınca kurtuluyoruz…