Medal Gets

18 Ağustos, 2008


Dasyutu'dan yeni oyun.


Oynamak için tıklayınız

8 yorum:

Adsız dedi ki...

şimdiden oynayanlara allahtan zihin açıklığı diliyorum.çünki yorumlar zuzumdan:D:D:D

ZUZU dedi ki...

sincuk kilic neym var alios nu ilk karedeku neydu belursuz ordekmi ne o ona verios kafga edio la ,muz dusuo onu mamuna verios .mamun ciplak tabee hemen alios donu mamun saklandi utandi tabee donu alip yuzucuye verios yildiz kafali yaratika. atliyoo tabee ok verio bize oku kusa verioss oda vuruo cibik alios cibiki yengece verios aliyo atlio gene bi cibikkk alios ayuya verioss ati bunlarr napi bilmekku ben aliyo atiooo nise ayuda atii bisi olduu silak aldimm onuda kiza verdumm ...pitlattii kedi bi tep[ik atii o seyler dustu kizin ondekini kucuk devcike verdimm evirdi cevirdii pirlati cuvalaa kadar ata bildi aldim cufali daa fil kosturuk etsin diyee onune doktum zipladii ayabablarii biraktii aldimm tabee birakirmin tavsana verdimm kostuuuu hahah birinci omuss zavalliiii bittiii

calculus dedi ki...

Zuzu, o kadar ayrıntılı ve güzel yazmışsın ki oynamama bile gerek kalmadı valla gözümde canlandı her şey.

deniz dedi ki...

zuzucummm harikasınn :D

tüm yorumu anladım da hangi sonla bitti oyun onu yazmamışsın :)) tek o kısmı anlamadım :)

Nağme dedi ki...

zuzum teşekkürler başımı döndürdün yorumunla bitanesin sen:))
Tavşana ayakkıbıyı giydirip koşturtunca gold metal end,
Tavşana ayakkabıyı giydirmeden koşturtunca perfect end oluyo ve tüm hayvancıklar 1.oluyo:))