The Gusset Escape

23 Ağustos, 2008



yeni oda oyunu...


Oynamak için tıklayınız

27 yorum:

deniz dedi ki...

Alternatif link... hatta ebru'cum bunla değiştirebilirsin...

http://www.doodoo.ru/games/4035-gusset-escape.html

Unknown dedi ki...

çkrz teşekkürler. ilk açtığımda açılmıştı, ama değiştirdim.

fleur de lys dedi ki...

saksıdan mantar aldım kirpiye verdim, parmaklıklardan anahtar aldım 3 kilidi olan kapının sarı renkli kilidini açtı

fleur de lys dedi ki...

4 çekmecesi olan şeyin arkasından anahtar aldım en alttaki çekmeceyi açtım içinden yeşil anahtar çıktı.

deniz dedi ki...

kolay gelsin flör cüm,
takipteyim canım az kaldı bir kilit, sana güveniyorum :)))

Adsız dedi ki...

Sarı ve yeşil anahtarlarla kapıdaki iki kilidi açtım. yeşil kutu ve çekmeceli dolabın üstteki iki gözü açılmıyor. birde dönen o çarkı çözemedim . :)

fleur de lys dedi ki...

kılıçla kapının taşlarını dürterken sol en alttaki taş açıldı anahtar çıktı.

fleur de lys dedi ki...

onunla da yerdeki kutu açıldı içinden yeşil anahtar çıktı. sandıktaki kağıt kıpraştı ama altında sarı bişi var onu alamadım.

fleur de lys dedi ki...

o yeşil anahtarla da çekmece açtım mıknatıs aldım napcaksam artık onu

deniz dedi ki...

o sarı nesne para, onu çarkta kullanıcaz, mıknatıs ile alarak tabi...

deniz dedi ki...

çark bize son mor çekmecenin anahtarını veriyor ve çıkış...
ellerinize sağlık...

fleur de lys dedi ki...

mıknatısla yerdeki sandık kılıklı kutunun içindeki sarı şeyi aldım. para gibim bişi sanki.

ZUZU dedi ki...

saksidan mantar adim camdan anakatar mantari kipriye verdim anakatarla sin cemeceyi actim anakatr aldim dolabin arkasinda cekmecen=in anaktari 2 anaktarim var kilicim var baska bisim yok

Adsız dedi ki...

teşekkürler. çarkın ortasında mor anahtar varmış. onunla da kasayı açıp mavi anahtarı aldık.

ZUZU dedi ki...

dedinibigim kilinci tasa getoiridim sol an alt anakat aldim kuutyu actim ana miknatila kutudakini akdim

Nağme dedi ki...

kısa,şirin ve ekran görüntüsü çok hoşuma gitti ya:))