The Viilage Escape

23 Ağustos, 2008


15 yorum:

ege dedi ki...

ben oynadım bitti.zaten kolay.yavaş yavaş yazmaya başlayım:)

ege dedi ki...

ilk ekran sağa gittim sağ üst çalıdan anahtar aldım.

ege dedi ki...

ilk ekrandan sola dönünce sandıktan anahtarla kırmızı taş aldım.o taşı kapının yanına koyup açtım.

ege dedi ki...

iki ileri yapıp mağara girişini gördüğüm ekrandan yukaru ok yapıp yuvaların sağ üsttekinden sihirli değnek aldım.

ege dedi ki...

mağaraya girip o sihirli değnekle kaplanı aldım.ileri gittim sudaki bitkilerden alt sıradan yukarı doğru 3.de h harfi var.ordan sağa gittim üzerinde h harfi olan ineği aldım.

ege dedi ki...

mağaraya girip o sihirli değnekle kaplanı aldım.ileri gittim sudaki bitkilerden alt sıradan yukarı doğru 3.de h harfi var.ordan sağa gittim üzerinde h harfi olan ineği aldım.yina sağ yapınca ağaçların birindeki kovanda işaret var.yine sağ yaptım tam ortada duran koyunu aldım.

ege dedi ki...

tekrar sağ ekran ağacın sol tarafının ortasındaki dalı aldım.iki sağ yaptım varillerin sağ üstte olanından kılıç aldım.sola geldim kılıçla ipi kestim.

ege dedi ki...

önce adamı ve kaplanı bindirdim.karşıya geçtiler.kaplanı bırakıp geri döndüm koyunu aldım götürdüm.koyunu bırakıp kaplanı geri getirdim.kaplanı bırakıp ineği götürdüm en son kaplanı alıp götürdüm bitti...

ege dedi ki...

oyun basit ve kısaydı bakmayın böyle ballandıra ballandıra anlattığıma:)
canlı ve yanlız oynamanın dayanılmaz egosu diyelim:)))

NgN dedi ki...

arkadaslar ben yeniyimde..oyun acılmıo benmi bi yanlıslık yapıom acaba

esrasel dedi ki...

NGN slm. oynamak için tıklayınız yazısına tıkladıktan sınra açılan ekranda CLİCK HERE TO PLAY THE VİLLAGE ESCAPE-PART1 yazısına tıklarsan küçük ekranda oyun açılır. iyi eğlenceler :)

NgN dedi ki...

slm esra dediini yapmıstım ama yuklenmedi.. ben su linkten oynuyorum su an..
http://www.playonlineflashgame.com/2008/08/play-village-escape-part-1.html

öykü dedi ki...

ege.denizz dediğin gibi kısa ve kolaymış teşekkürler.