Art Class Escape

25 Eylül, 2008


oda oyunu new***




Oynamak için tıklayınız

188 yorum:

Kübr@ dedi ki...

Cöp kutusundan kursun kalem,
ögretmenin masasindan 1 bardak su,
tom´un dolabindan bi kagit,
harry´nin dolabindan da bi kagit..
devam bakayim biraz...

esrasel dedi ki...

kalem, çekiç, boya paleti, su dolu bardak, 3 tane kağıt. biri boş birinde üçgen var diğerinde de dondurma resmi gibi bişey
fare olan tablodaki noktaları kalmele birleştiriyoruz sanırım 7*562 çıktı

Kübr@ dedi ki...

sag taraftaki kapiyi tiklayinca baska bi odaya geciliyo ordan da büyük beyaz kagit, sonra meyve tabaginin altindan palet masadan cekic
dolabin icinden boya (yapistiriciya benziyo)

Kübr@ dedi ki...

cekicle siniftaki heykeli parcaliyoruz.
ilk seferde olmuyo ama.
bikac kez vurduktan sonra yerden heykelin parmagini aliyoruz.
birde tahta da john resmini bitirmedin bitirene kadar bu odada hapissin yaziyo

ege dedi ki...

palete bardaktan ve beyaz dolaptan alınan tüp boyadan döktüm.sarı bir boya var şimdi.

ege dedi ki...

sağ ön masanın çekmecesinde yıldız olan kağıt var.

Nağme dedi ki...

çekmeceler kilitli değilmiş ya ordanda bir kağıt aldım

Nağme dedi ki...

üçgen ve yıldız kağıtlar büyük beyaz boş kağıda yapıştılar

ege dedi ki...

ebru yukarda yapıştırıcı denilen boya.diğer tarafta beyaz bir dolap var ya sol kapağında.

Nağme dedi ki...

o vida egedeniz uzun çubuğa kondu resim konulur ya ona işte

ege dedi ki...

ön sırada öğrenci masalarından sağdaki.altından vida çekmecesinden yıldız aldığım

Nağme dedi ki...

hah vidayı takınca yukarı doğru kaydırdım tahtayı ve çerçeveyi taktım oraya

Unknown dedi ki...

resim sehpası yada her neyse yükseltip soldakilerden koydum

Nağme dedi ki...

ya resim yapcazda herşeyi ayarladık ama fırça yok meydanda buldunuzmu

ege dedi ki...

fırça şart gibi.resim yapacaksak.bir de bir kağıt daha.yıldız,üçgen,dondurmalı kağıtlarım var sadece.

b@nu dedi ki...

onada papağanın resmi vardıya minik onu koyduk yerdeki tahtayı koyduktan sonra boyıcaz bunu kesin ama fırçam yoğ

Unknown dedi ki...

duvardaki noktalı tablodaki noktalar nasıl birleşti. kalem yazmıyor galiba benim

Nağme dedi ki...

hahahah banuşummm bende papağanlı resim arıyom kız papğanlı seni:))))

b@nu dedi ki...

sanırsam öğrenci dolaplarından birinden almıştım yada sıralardan biri tam hatırlamıyom ki şimdi tühh..

öykü dedi ki...

sandalyenin altına bantlanmış sarı bir fırça aldım

Nağme dedi ki...

ebru şu dondurmaya benzeyen kağıdı koycan tuale ve doğru papağanmış kız o banuşş gülmeyi geri aldımm sorry mucckss:))

ege dedi ki...

kağıt keseceği imiş.duvardaki noktalı kağıtta bişeyler yaptım onunla.bir kare şekli olan kağıt aldım.

öykü dedi ki...

papağan resmi boyucaz sanırım ama sadece sarı renk var ve fırça yok...

ege dedi ki...

o da yıldız ve üçgenin yanına yerleşti.
papağan nereye konuyor ebru?

Kübr@ dedi ki...

ya ögretmen masasinin yanindaki dolaba yaklasiliyo ama bisi olmuyo?
acaba ne var bisi bulabilen varmi?

Nağme dedi ki...

kağıt bıçağıtla ilk ekrandaki duvardaki resmi kesip kare kağıt aldım onuda diğerlerinin yanına koydum 3 lendi

ege dedi ki...

şifreli dolabı açtınız mı.?
esra nın dediği rakam olmadı oraya.noktaları birleştirmedim daha.

Unknown dedi ki...

papağan resmi tualin üstündeki beyaz kağıda konuyor ege

Nağme dedi ki...

o 3 renkli şeyde kağıda yapıştırdığımız kare yıldız üçgeni boyuyor ama hangi renk hangisi bilmiyom ben rasygele boyadım

esrasel dedi ki...

o renkleri boyadıktan sonra ilk odada yıldız üçgen kare olan tablo vardı renkli kağıda o tabloyu tutup tıklayınca kağıt değişti yeni item oldu

Nağme dedi ki...

byanınca şekiller kağıt artık itemler arasına girdi
kübra:ilk ekranda sağ üst duvardaki noktalı resim varya onu kesmiştim bıçakla

ege dedi ki...

kübra sağ duvardaki noktalı pano.sağ altında boşluk var.keskiyi oraya tut.

Nağme dedi ki...

ya bu boyalı şekilli kağıdı karatahtanın sol üstteki kırmızı panoya koydum

esrasel dedi ki...

renkli camları kırmıştık ortadakinden baktım ağaçta papağanı gördüm :)

ege dedi ki...

sağol esra:)
dürbünle çekiçle kırdığımız renkli camlardan ortadakine bakın.

ege dedi ki...

anahtar ön sıradan soldan 3.masanın çekmecesini açıyor.
iki tüp boya aldık.

Nağme dedi ki...

yaw bize fırça lazım resimde kuşu boyucaz ya renklerinide gördük off
hadi esram diğer dolap şifreleri nedir

Nağme dedi ki...

kübra:renkleri tut şekillerin üzerine getir kendiliğinden boyanıyor

esrasel dedi ki...

fırça isteyen var mıııı :D

agnesin dolabına 0330 girin veee fırça hatta fırçalar :D

Nağme dedi ki...

süpersin esramm
renkleri karıştırın ortadaki fırçayla turuncu,yeşil,mor renkler yaptım

Kübr@ dedi ki...

boyalari karistirdiktan sonra resimi boyuyoruz. boyuyoruzda ben gözünü yesil yapamadim bitürlü :S

ege dedi ki...

deminden beri uğraşıyorum karıştıramadım nağme:(

Nağme dedi ki...

eee bu kuşun gövdesi görünmüyoki bi yapamadım onu ya ne renk boyancak birde gözünü yeşil boyanmıyo

ege dedi ki...

oldu tamam...takılıyor arada oyunum.mouse falan hareket etmiyor:((

Kübr@ dedi ki...

valla ben ikide birde diger ekrana gecmemek icin cep telefonuyla dürbünden gördügüm papaganin resmini cektim :P

Nağme dedi ki...

ege deniz :palete su döktün dimi fırçayı suya batır sonra maviyle sonra ortaya sonra suya tekrar sonrada kırmızıya batır tekrar ortaya karıştır sonra fırçaylada

ege dedi ki...

duruş açıları aynı değil ki.nasıl boyayacağız(

Kübr@ dedi ki...

kuyrugunu mor basini ve gövdesini kirmizi gagasini ve gözünün etrafini sari
kanatlarinin uclarini portakal rengi ve kalan kismini yesil yaptim ben ???

Adsız dedi ki...

ufff nasıl boyadınız yaw heyvanı?ya da ben niye boyayamıyorum:D

Unknown dedi ki...

orta boy fırçayı kullan isimsiz. palete tıkla sonra papagana tıkla

esrasel dedi ki...

kübra oyun bitsin anlatırım tablolardan çıkıyo şifreler. john için tablo lazım

Kübr@ dedi ki...

ben hala o kücük dolabi cözmeye ugrasiyorum. yaklasiliyo ama bisi yapilmiyo??????

Unknown dedi ki...

kübra oradan birşey almıştık sanırım. ondan yakınlaşıyor olabilir

Unknown dedi ki...

bir de papağanın solundaki tabloya artık yakınlaşılmıyor. göz olan tabloya

Unknown dedi ki...

tablodaki adamın fırçasını küçük fırçayla değiştirin

Sis dedi ki...

şekilleri yapıştırıp boyadıımız kağıdı kara tahtanın sol üstüne astınız de mi?

öykü dedi ki...

burdayım ebru ama yardımcı olacak bişey bulamadım daha bakıyorum sadece...

ege dedi ki...

ben de burdayım.old castle oynuyorum:)
tablodaki oluşan sayılara çok şeyler denedim olmadı.heykelin parmağı da bir yere uymadı.
bekliyorum...

yuziar dedi ki...

noktalı tabloya bakınca 4718 rakamları var, dolabı açmıyor(8714 de)

noktaları birleştirince ortaya çıkan 7562 ve X yada + olabilecek işareti değişik şekillerde çarpıp topladım ama dolabı açmıyor
bir tabloda da 7kırmızı,5mavi,6yeşil, 2 sarı nokta var. 7542 sayısının içini bu renklere boyamaya çalıştım oda olmadı.

yuziar dedi ki...

4718 john'un dolabını açtı ve boyalı bir palet alındı.

noktalı yerlere tabiki dürbünle bakılacak.

esrasel dedi ki...

aynısını ben yazıyodum yuziar :)
tabloyu boyuyoruz. 4718 ile john dolabı açın içinden yeni palet çıkıyo yeni paletle çizdiğimiz tablodaki rakamları boyayın

ege dedi ki...

ne güzel çözüm geliyor ve ben ikinci kez hızlı tıklamaktan oyunu kapattım:(

Unknown dedi ki...

her tablo bir dolap için:

agnes in saatli tablosunda 4. saate gelmesi gereken zaman 03:30 şifre (0330)

jerry nin yıldızlı tablosunda 7 kırmızı yıldız var. şifre (0007)

sam in evren tablosunda kayıp gezegen neptün. yani 8. gezegen şifre (008)

john un tablosu ya papağanlı tablo yada duvardaki çizgi çizip sayılar çıkardığımız tablo

yuziar dedi ki...

uzaktan bakınca X işareti boyası görülüyor ama onu henüz yapamadım.

esrasel dedi ki...

ebru john tablosu için hani noktalı tablodan falçatayla kağıt kestik o tabloyu kullanıyoruz. dürbünle bakınca çıkıyo 4718.
diğerleri doğru bende o şekilde buldum zaten ;)

Unknown dedi ki...

sayıların renklerini neye göre boyadın peki esra old castle dan sonra kafa çalışmaz oldu valla:)

esrasel dedi ki...

ebru, aynı odada duvarda renkli noktalı tablo var 7 kırmızı nokta, 5 mavi nokta, 6 yeşil nokta ve 2 sarı nokta

öykü dedi ki...

sol duvardaki renkli noktaların olduğu tabloya göre ebru

Sis dedi ki...

papağan: sarı gaga
göz çevresindeki küçük bölüm de sarı
kafası kırmızı
sonra gelen bölüm mor renk
üstte kalan kanat sarı
altta kalan kanat turuncu
kuyruk mor.
inventoryye zıpğlayacak

Kübr@ dedi ki...

ya hangi sayili tabloyu neye göre biyadiniz?
yani ikinci paletle olani?

öykü dedi ki...

oyun evet kilitlendi ama ben dediğin gibi boyamamıştım daha

esrasel dedi ki...

üff yaaa ie yine hata verdiiiiii :((((((( ağlıycam ama yaaaa :(((

Unknown dedi ki...

kübra hani kalemle noktaların birleştiği tablo vardı. onu boyuyoruz.

ben boyadım sağ üst tarafa koydum tabloyu. tahtanın sağına yani.
ve ekran dondu:((((((((

Unknown dedi ki...

oyun bozuk sanırım papağan boyayanlarda fareli tabloyu boyayanlarda şu anda ekrandan çıkamıyor diğer sitelerde de

Adsız dedi ki...

evet benim de dondu papağan resmine bakakaldım..nolcak çıkcak mıyız.

yuziar dedi ki...

tahtanın üzerindeki sol alt boşlukta tutuklu kaldım , alt ok çalışmıyor. itemler kullanılabiliyor. bpşluk tuşuna basınca sağa doğru bir ok var.


bu sorun tek bende mi oldu acaba?

esrasel dedi ki...

yuziar boşluk tuşuna basınca oyundaki süre duruyor. süreyi durdurmak için boşluk tuşu

Nağme dedi ki...

ya ben anlamadım papağanı sisin dediği gibi,diğer tabloyuda 7562 olanıda boyadım ama başka bişey yapmadım ekran donmadı fareye ne yaptınız tabloyu nereye koydunuz nasıl çıkardınız yerinden

Unknown dedi ki...

kübra dürbünle noktalı tabloya bakarsan şifreyi göreceksin. yukarıda yazıyor zaten.:)

Nağme dedi ki...

gerçi benim papağan biryere zıplamadı öyle duruyo ama neyi eksik yapıyom yaw

Unknown dedi ki...

nağme tablo bittinkten sonra değiştirdiğimiz sihirli fırçayla fareye tıkla. sayıları boyadıktan sonra.

tahtanın yanındaki boşluğa konunca bitmiş tablo ekran donuyor

Unknown dedi ki...

bu arada geç oldu ama
7*5=35
35*6*=210
210*2=420

başına 0 koyunca beyaz dolap açılıyomus

Sis dedi ki...

nağme yeşili yazmayı unutmuşum.kanatlardan önce gövdenin alt kısmı yeşil olacak yani sıra şu:
sarı gaga
göz çevresindeki küçük bölüm de sarı
kafası kırmızı
sonra gelen bölüm mor renk
sonraki iki taraflı yeşil
üstte kalan kanat sarı
altta kalan kanat turuncu
kuyruk mor.

Nağme dedi ki...

aalalal sihirli fırça dediğin adamın elindekiyle değiştiğimiz fırça dimi olmuyo bişey fareye:((
ayy old castle'ı geçti oyun valla

Nağme dedi ki...

hee ok sis dediğin gibi yaptım şimdi itemler arasına girdi papağan ayrıca dolaptan 0420 yazarak kağıt gibi bişey aldım ekranım donmadı ama 7562li tablo hala duvarda asılı

esrasel dedi ki...

nağmeeeee o tabloya sakın yaklaşma yaklaşırsan kilitleniyoo :)) uzaktan seyret tabloyu uzak kalın birbirinize :D

Nağme dedi ki...

papağan resminide karatahtanın sol altına koydum yok esram ben fareye bi halt yapmadığımdan kilitlenmedimde işim var arada bakıyom oyuna

Unknown dedi ki...

aldığımız şey diğer parmakmış. 5 parmak toplayacaksak işimişz uzun daha

öykü dedi ki...

Baştan aldım papağanı boyadım ve yerleştirdim oyunun donma korkusuyla bişey yapamayacakmıyız şimdi...

Unknown dedi ki...

bende aynı durumda öykü. 2 tablo inventory de bekliyorum

Nağme dedi ki...

yupii fareyi gönderdim tabloyu aldım ilk ekrandaki yerine koyunca alttaki karede el çıktı eksik 2 parmağıda yerine taktım

esrasel dedi ki...

üff var yaa namee cidden old castle'ı geçti oyun. hepsini yaptım parmağı almayı unutmuşum :D o bölüme gelince yine kilitlendi ve bııraktım. ii geceler herkese sabah bakarım ben artık :((

Nağme dedi ki...

hahahah ve ekran şimdi kitlendi ama ben bitmiş sayıyorum çünkü parmaklar tamamlanınca kapı açılmış olabilir:))

yuziar dedi ki...

tekrar oynadım papağanı boyayıp resmi yerleştirdikten sonra yine dondu. artık son aşamaydı zaten. 2 parmak vardı item kutusunda. Artık siz çözünce çözmüş gibi olurum

boy ve kilo tablosu son tablo olabilir mi merak ediyorum.

esrasel dedi ki...

bence herkes bıraksın haydee uykuyaaa :D
sis'in de kalemle çizilen tabloda takılmış :))

Unknown dedi ki...

ben sağ üste sayılı tabloyu koydum şimdilik donmadı

Unknown dedi ki...

sol altada papağan resmini koydum 4. bölme açıldı ve el heykeli çıktı. parmakları yerleştireceğiz sanırım

ege dedi ki...

ben de papağan resmini koyunca dondu.ebru bir sen sağlam kaldın sanırım:)

Unknown dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar tüm yardımlar için. buralardayım

öykü dedi ki...

Aman iyi bari birimiz çıkabildik ne mutlu sana gerginliğe gerek yok bir oyun için dimi ama...

Unknown dedi ki...

belki de 2 tablo da bittikten sonra yerlerine konacaktır. ben öyle yaptım

ege dedi ki...

neyse bitti sayıyorum.sağolun hepiniz.
bu kez de parmakları takınca dondu.bi dahakine kapıya tıklayınca donacak heralde:)

Adsız dedi ki...

esra dedi ki... 100
kübra oyun bitsin anlatırım tablolardan çıkıyo şifreler. john için tablo lazım

OYUN BİTSİN ANLATIRIM MI? SİTENİZİN OYUN ÇÖZME MANTIĞI BU MUDUR? ÖNCE BİTİRELİM, SONRA ANLATIRIZ, YARDIMLAŞMA VE PAYLAŞMA OLMALI BENCİLLİK ETMEK YANLIŞ ARKADAŞLAR

b@nu dedi ki...

iisimsiz emin ol esra bunu kötü niyetle yapmamıştır insanlar burda sadece oyun oynamıyor butun gün işleri güçleri var yargılarken biraz daha ayrıntılı düşünmek gerekir...

çok negatf bir düşünce ile yazmışsın üzüldüm.....

b@nu dedi ki...

ebru dediki:119 da
her tablo bir dolap için:

agnes in saatli tablosunda 4. saate gelmesi gereken zaman 03:30 şifre (0330)

jerry nin yıldızlı tablosunda 7 kırmızı yıldız var. şifre (0007)

sam in evren tablosunda kayıp gezegen neptün. yani 8. gezegen şifre (008)

john un tablosu ya papağanlı tablo yada duvardaki çizgi çizip sayılar çıkardığımız tablo

burda açıklaması yapılmış..............

Adsız dedi ki...

HANIMEFENDİ, YAZILMIŞ YAZILMAMIŞ ONU TARTIŞMIYORUM SİZİNLE, O AN Kİ HİTAP ÖNEMLİ, O AN Kİ YARDIMLAŞMA ÖNEMLİ, ONU KASTETMİŞTİM.

İLGİNİZE YARDIMINIZA TEŞEKKÜRLER
DARK ANGEL

calculus dedi ki...

Sayın isimsiz, sitenin yardımlaşma mantığını tek cümleden çıkarmayınız.
Her takıldığınız yerde sorabilir görebilirsiniz..
Özellikle isimsiz olarak değil de, bir nick alıp yorum yapmanız halinde hiç bir sorunuzun cevapsız kalmayacağına eminim. Bazen oyunun hızlı temposu içinde detaylar atlanabilir, normal karşılanamıyacak bir durum değildir.

esrasel dedi ki...

sayın İSİMSİZ arkadaş (ki isim alarak yazmanı tercih ederdim. cevapta isimle hitap edebilmek için),
akşam bu oyunu bizimle beraber oynasaydınız eminim ki o soruya sen benden çok çok farklı cevap verirdin. oyunda bug var ve akşam tüm dünya (diğer sitelerede baktık çünkü)bu bug yüzünden sinir olmuş vaziyetteydi. diğer oyunlardaki yorumlarıma bakarsan yardım şeklimin nasıl olduğunu görürsün. hatta bu sabah oynadığımız oyuna bi bakmanı rica edicem senden mumların sayısı için oyunu tekrar başlattım ve cevabımı da yazdım. benim yardım şeklidir. ama akşamki oyun dediğim gibi bizi deli etti o an tek amacımız oyunu çözebilmekti. ki bu soruyu soran Kübra o cevaba tepki vermemiş ki sen niye veriyosun hala anlamadım. hadi onu da geçtim benim yaptığımı ebru yapmamış ve zaten yazıldı şifrelerin mantığı. bu yüzden tek bi yoruma takılma tüm konuyu oku LÜTFEN!!!...

Nağme dedi ki...

sitedeki herkesi bilen biliyor ayrıca biz senin nasıl şifreci ve oyun çözücü ve yardımsever olduğunuda biliyoruz takılma esram sen böyle şeylere...

Adsız dedi ki...

oldukça geç oynadım bu oyunu...yardımlarınız için teşşekkürler...(çok güzel bir oyunmuş.bayıldım)

Adsız dedi ki...

slm arakdaslar ben yeniyim, gözü nasil boyadiniz bende olmuyor ???