Old Castle 3

24 Eylül, 2008


345 yorum:

«En Eski ‹Eski 1 – 200 / 345 Yeni› En yeni»
Adsız dedi ki...

bide açılsa hayret valla noluyosa bu oyunlara

b@nu dedi ki...

slm öncelikle sol alttan alınan mavi taş taça yerleştiriliyo ve aktif hale gelince oyun başlıyoo

kova
anahtar
ağırlık
bide tirbüşonum var karşı duvardakii çivilerin hepsini açtım ama bi nuara yok şimdilik

Adsız dedi ki...

ben kafayı yedim bilenem oynamadan açılmooo

b@nu dedi ki...

sola doğru gidiyorum ben dolaplı yerden şişe dolabın solundan yanii onu tirbüşonla açtım
bide sörf tahtası gibim biş aldım
diğer ekranda sehpadan aylı bir heykelcik fare var kafasına durduğunda ağırlık atem dedim ama olmadı

b@nu dedi ki...

sonraki ekrandaki dolaptan solundan kılıç sağından fıçı aldım dolap anahtarla açıldı ve üstte oklar olan bişiler var .............

Sis dedi ki...

kılıçla dolaptaki heykelin kafası ve madalyonu alındı

b@nu dedi ki...

kılıçla dolaptaki heykelin kafasını aldım ve kolyeyide tabii..........

deniz dedi ki...

farenin geçerken durduğu yere içki şişesini koydum fare tırmaladı şişeyi cin çıktı içinden

Unknown dedi ki...

bu çivileri görünce sinirim bozuldu şimdiden. az uğraşmamıştım bu çivilerle

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yerden el beliriyor onunla sağa sola gidebiliyoruz bürsürü şişe falan aldım dolabın yanından kalkana benziyo onu aldım anahtarla dolabın kapısını açıyoruz üstte oklar var hepsini aşağı getirin kafa ve kolyemidir nedir işte o alınıyo bişeler daha varda hatırlayamadım ama onları ne yapacaz bulamadım bulan varsa beri gelsin

Unknown dedi ki...

ben şatoda tur atmayı seçtim sonra en üsttekine tıkladım. aynı yerdeyim bu sefer farem yok yanlızca

Sis dedi ki...

luck dediğinizde bir oyun çıkıyor kollar falan ilkinde ve 2cide olan

Unknown dedi ki...

şişe sağ köşede kalıyor tıklayınca gene geliyor cin

deniz dedi ki...

2 kova daha aldığımız ekran var, cinin götürdüğü yer. Orada yerdeki beyaz noktalara itemler yerleşiyor ama bir sırası olmalı...

Sis dedi ki...

walk around castle deyip 2ci seçeneği seçince geliyoruz o dediğin yere de mi yerya

Unknown dedi ki...

şatoda turu seçince 2. ye tıkladım raftakilerin hepsini topladım

Sis dedi ki...

o sarı dairelerin altındaki kolu çekince duvara bakın.ne bu yaw

deniz dedi ki...

şapkası değişiyor bu cinin. en son kırmızı üzerinde 1 yazan bir şapka vardı :) var mı alakası acaba oyunla :))

deniz dedi ki...

bir de o dönen tahtada OPEN harfleri var, seçiyorum kırmızı oluyor ama henüz açılan birşey de yok :(

Adin dedi ki...

meraba ne zamana çözersiniz? ne zaman oynamaya başlayayım ben?:P

Unknown dedi ki...

adin yarın bu saatler uğra:)) sandık yok esra nerden buldunn?

Adin dedi ki...

oyuna ilk başladığımda sandık yoktu esra darağacında öldükten sona yeniden başlayınca oldu sandığım..

esrasel dedi ki...

ya oyunu tekrar başlattım hani taca taşı takıp ilk gittiğimiz ekranda hasır şey varya kova gibi (çivilerin altındaki) onun içindeydi ama ilk açtığımda yoktu o :S şimdi ilk oyunda sandık yok ama 2. açtığım oyunda sandık var

Unknown dedi ki...

altta item sırasında kahvrengi birşey var fıçının sol tarafında mumla yaktım

Sis dedi ki...

o eşyaları beyaz şeylere yerleştiriyoruz ya doğru şey doğru yere konunca ses geliyor sanırım

esrasel dedi ki...

alla alla ne bu oyun böle yaw :S 3. ye başlattım bu seferde çiçekli kova çıktı :D

Unknown dedi ki...

galiba bu odadaki halkalar güneş sistemini temsil ediyor. yanan şeyi orttaya koydum. sanırım güneş oldu. bitki dünya olacak diğerlerini bilmiyorum. geegenleri sıralayabilirmisiniz

Sis dedi ki...

o sarı halkalar teleskoplu odada yaklaşıp biraz bekleyince dönüyorlar ve horoscope resimleri var her seferinde değişen

Adin dedi ki...

walla rivayet o ki old castle 3 ü çözenler erenlere karışcakmış arkadaşlar.. bana da nasip olsun isterim..yarın gelirim artık..

deniz dedi ki...

kolay gelsin başarılar size güveniyorum :D iyi akşamlar

Nağme dedi ki...

ayy yetiştim size galiba ya ama zor yolluyom yorum ya böyle oyunda olurmu bu offf

Adin dedi ki...

sis in sölediği yerde horoskopları çevirdim ve alttaki kolu çektim resim açıldı. iki ekranda oynuyorum oyunu her iki resimde farklı iki adam var..

Nağme dedi ki...

o halkaların altında resim çıktı dönünce onlar kolu çevirince

Unknown dedi ki...

sıralamayı verseniz. itemleri ne sırayla yerleştirdiniz

Sis dedi ki...

kırk saattir ben o kolla uğraşıyorum resim açılmıyor:(

Unknown dedi ki...

nağme ortaya item koyduktan sonra mı cıktı resim yoksa koymadanmı

Nağme dedi ki...

bende başka ekranda tekrar başladım bu kez resim çıkmadı aynı şeyi yaptım yine yaklaşılmıyor ama resimde yok ayrıca odadaki ilk ekrandan gri birşey aldım diğer açtığım oyunda yok orda öyle birşey
oyun bozukmu ne bu kadar sevindik ama

**esra** dedi ki...

dönüp duruveriyo bu halkalar gaari amma ben bişi anlamadım resimde çıkmo yaff :(

Sis dedi ki...

başka bir şey yapmış olabilirmisiniz resmi açmak için?

b@nu dedi ki...

hane o dönen şey varya harfli ve rakamlı olan şey
hane solunda kollar var

şimdikk bakın durum şu çıkıyo ama sonuçu bilemedim

. 120 .
. .
14 . . 13
. .
. 14 .


noktaları çarpı işareti olarak görün:)

Nağme dedi ki...

itemleri rastgele koydum sonrada geri almıştım sonrada burçların oraya yaklaştım halkalar dönüncede alttaki kola basmıştım resim öyle çıkmıştı ebru

Adin dedi ki...

girintilerdeki herşeyi alıp ite yerine koymuştum. her burç sıralamasında açılmıyor birden çok kere denedim öyle açıldı resim..

Sis dedi ki...

yok valla 2 ayrı oyun açık ikisinde de açılmıyor kol çekilince

Unknown dedi ki...

resim bende de açıldı
ortadan başlayarak
yanan testi
ibrik
kafa
çiçek
kılıç
kalkan
ay heykeli
yüzük koydum orta kısma

sonra sarı halkalara gittim ilk dönmesinden sonra kolu çektim yaşlı adam çıktı

Nağme dedi ki...

banu nerde o dediklerin anlamadım ben
ayy 2.açtığım oyunda resim çıkmıyor birtürlü yaa

b@nu dedi ki...

bende naptıysam açılmadı ama şöyle bir farklılık var ben ilk oynadığımda ütü şekline benzer bi ağırlığım vardı şimdi onun yerine top şeklinde kulplu bir ağırlık var

b@nu dedi ki...

namee zate 2 yer var şifreli cinimizle gidilen cnm ya
biri resim çıkıyoo dediğiniz yer diğeride benim dediğim

Unknown dedi ki...

altın sarısı kulplu uzun ağzı var. ibrik işte:D eskiden çadır kamplarında tuvalete gidenlerin ellerinde olurdu hani.:D

Adin dedi ki...

banu top şeklindeki item varsa elinde horoskopların başında koç resmi varken kolu çekmeyi dener misin bi lütfen

b@nu dedi ki...

ibrik neymiş yahu? allahım yaaa tövbe o nerden çktı

Sis dedi ki...

oyun buggy arkadaşlar.ilk ve 2ci açtıklarımda ibrik yoktu.şimdi 3cü kere açtım ibrik var

Nağme dedi ki...

aaa bendede yok o ibrikden altın sarısı ay şeklinde heykelimsi bişey var.
evet banuş bendede aynı iki ekranda iki farklı şey var biri top biride gri bir ağırlık

b@nu dedi ki...

yok adincim cnm benim açılası yokk sislen bana uyuz bu old castle

Unknown dedi ki...

evet sıralamayı veriyorum

çiçek
ay
ibrik:)
kafa
yanan testi
kılıç
kalkan
yüzük

içten dışa doğru konunca koyulan yer aşaağıya iniyor

Adin dedi ki...

oyunun ilk ekranından alınan itemler değişiyor evet. sandık ibrik örs ve top güllesi çıktı bende değişik seferlerde. resim de iki ayrı adam olarak değişti.. aklıma da concertalino faciasını getirdi..

Nağme dedi ki...

ya 3.kez açtım oyunu bu ibrik yine çıkmadı bende bozukmu değilmi oyun ona göre oynucam

Unknown dedi ki...

sanırım leave seçeneği tıklamadan olacak. ben çünkü hiç leace tıklamadım. aşağıya inince de bir şişe iksir alıyoruz

b@nu dedi ki...

HOPPALAAAAAAAAAAA

EH MÜBAREK GÜNDEE Bİ GÜZEL MUBAREK LAF ETTİM Kİİİ ANLATAMAM SİZEE SİSZİN BENN DİYE BAŞALAYANNNNNN


allahım dalga geçer gibi oynatmıyorlarmı bizi deli olacağımm yoksa teftiş kurulu falan mı kursakk bu ne yahuuuuuu............

Sis dedi ki...

ebru ilk yazdığın sıralama ile bu farklı.hoş gerçi resmi açamadım daha ama...

Unknown dedi ki...

ilk yazdığımın sanırım bir etkisi yok. çünkü itemleri geri alabilmiştim. bu sefer alınmıyor. sanırım önce yaşlı adam resmini açmalısınız.

esrasel dedi ki...

sis, bende ibrik yerine o ilk aldığımız ağırlık var örs sanırım ebrunun ilk söylediği sıralamaya göre yaptım ibrik yerine örs koydum. sonra yuvarlaklarda koç baştayken kolu çektim ve resim çıktı bide böyle dene.

Sis dedi ki...

offf açıldı.en başta akrep simgesi vardı açıldığında sanırım.
bakın olay şu:her resimde farklı adam çıkıyor ve bunlar astronom.hepsinin de gezegen sıralaması farklı.o yüzden herkeste farklı sıralama olabilir

b@nu dedi ki...

mesela bende sandık hiç olmadıı ibrik de
sarı bir musluğa benzer mink bişi var bu seferde
bide 5 dene kova hr seferinde başka bişi onuda geçtim hep aynı yerden başka bişi şişe 4. oynamamda olmadığı için cinide getirtemiyorum...
iyimi:D:D:D

esrasel dedi ki...

2. verdiğin sıralama olmadı ebru neye göre yaptın sıralamayı farklıdır belki herkeste

Unknown dedi ki...

benim çıkmam lazım 10 dk. kızımı okuldan almam lazım

esrasel dedi ki...

ee peki şimdi bu resimdeki astronomun kim olduğunu nerden bilicez :S

Sis dedi ki...

şimdi nordinhoda birisi takvimdeki sıralamayla aynı burçlar olunca açılıyor ded. de ben takvim görmedim.duvardaki rakamlar olsa gerek.
benim h,iç örsüm olmadı esra:D

Sis dedi ki...

eğer kırmızı yelekli gençten adamsa sıralama şu.soldan sağa ama.
yüzük.kalkan.kafa.kılıç.yanan testi.altın.çiçek.aylı heykel

esrasel dedi ki...

sağolasın sis bu sıralama ile aldım iksir şişesini. ama yaptıklarımı neden ve niçin yapıyorum bişey anladıysam ...... :D

Unknown dedi ki...

yaşlı adam resmi olanlar benim sıralamayı
genç adam resmi bulanlar sisinkini denesinler.
bende yaşlı adam resmi cıktı çünkü

Nağme dedi ki...

yaşlı amcaysa resimdeki sıralamada şu
çiçek--ay--altınlar--heykel kafası---yanan testi--kılıç--kalkan--yüzük
yere indi bölme

Nağme dedi ki...

iksiri katınca cini çağırdım tekrardan açılan yerde 3.sırayı kurukafayı seçtim başka yere geldim

Sis dedi ki...

itemler konunca alınan şişeyi cinin şişesine tıklayın yeni 2 oda daha açıldı.
çook uğraşcaz çook

Nağme dedi ki...

yeni yerde iskelet amcam benle kağıt oyunu oynamak istiyor oda iksir vercek bana ama anlamadımki oyunu

Nağme dedi ki...

hahahah bana şişeyi vermezsen bende senin bacağını kıarım dedim vee iskeletin sol bacağını aldım

Sis dedi ki...

şimdi elimde ibrik tirbişon tahta varil ve 3 kova vardı kurukafaya gittim 4cü kovayı aldım ve aynen geri çıktım ortaya kart falan lazım sanırım.
4cü odaya gittim merdiveni kaydırıp bir levye aldım sanırım ve ordan da çıktım.
beğenemiyorum şekerim odaları:D

Nağme dedi ki...

iskeletin gözleri renkleri veriyor ama bi tutturamadım yaw kimse yokmu

Sis dedi ki...

olamaz odalar da mı faklı ne iskeleti ne bacağı nağmeeeee

Unknown dedi ki...

renkli yıldızlar için

4 5 2 0 3
4 5 2 0 3
9 0 4 0 6

yazıp tıklayın ayna gibi birşey alıyoruz

Adin dedi ki...

merdivenli yerde merdivenle yukarı çıkıo yine burçlar..

Unknown dedi ki...

odalar farkli değil sanırım

odada dönünce fal bakan iskeletin kaval kemiğini sökün bağıracak

Unknown dedi ki...

sonra ilk odaya gidip masaya ayna ve kaval kemiğini koydum burada kaldım

Unknown dedi ki...

4. kısım a da tıklanıyor şimdi kurukafanın altındaki yani

Adin dedi ki...

merdivenli yerde çıkan burç işaretlerine tirbüşonla düzeltme yapılıyor

Unknown dedi ki...

rakamların hikneti sis okulda çözdüğümüz cinsten. toplama yanlızca

Adin dedi ki...

sonra merdivenli odada eşkenar dörtgenin en ortasındaki tuğlalara tıkladım şekiller çıktı cin aliler..

Unknown dedi ki...

iskeletin masasına ayna kaval kemiği ni yerleştirip levyeyide koyunca aynadan 2. levye alınıyor

Sis dedi ki...

orda aynı şeyi anahtara da yapın 2 anahtar oluyor ve ilk odadaki 2ci dolap açılıyor

Sis dedi ki...

2 gardrobu da açınca o pusulalara sesi dinleyerek tıklayın doğru ses biraz daha yüksek sonra bi turlayın odada biri açılacak dolapların ve içine girin.
mose ters yöne hareket ediyor:D

Unknown dedi ki...

ilk dolap mavi ok aşağı-sağ aşagı-yukarı-sağ aşağı
diğer dolap ta bunun tam tersi
yapılınca kapı açılıyor

Sis dedi ki...

arghhhh bu girdiğim odadan çıkamıyorum.dolaptan girdiğim.cin şişesi çalışmıyor

Unknown dedi ki...

yeni 6 kapaklı odadaki şekillerin köşelerini sayıp üstlerine yazın. iskelet çıkıyor

calculus dedi ki...

Sizin internetinizde de sorun var mı?
Benim açılmıyor hiç bir şey.

Unknown dedi ki...

pencereden çıkan iskeletin kafasına kovaları geçirdim ama birşey olmadı. kovalarım gitti

Adin dedi ki...

ehhee aynayla 6. kovayı yapmaya çalıştım allaalaa nie olmuyo anaktar oldu levye olduu..

Sis dedi ki...

şimdiii.toparlarsam.
merdivenli odada cin alileri çıkarttık tirbişonla simgeleri düzelttik ve ben kaldım.
iskeletin kafaya 6cı kova gerekebilir aradım bulamadım.
o ilk kolların olduğu puzzle var daha hiç bakmadım ama 2ci old castle da 2 rakamını kullanmıştık diye hatırlıyorum.2 sağda veya solda mı ne oluyordu.

kumarbaz iskeletle işimiz bitmedi sanırım elinde bir şişe var.

başka?atladığım ne var?
bi de sanırım ikimiziz sadece ebru oynayan

Sis dedi ki...

değilmişizzzzz.gizli kahraman adin var:D

ben bi sigara içeyim.belki kafa çalışır:D

Unknown dedi ki...

galiba yemeğimi yedim ve geçtim başına:) sanırım daha yemekteler

Adin dedi ki...

yaw harbi kahraman adinim ben.. iftar sofrasından old castle dan bekliolar die kaktım annemin karşısınden her babayiit edemez..

Adin dedi ki...

ilk ekrandaki inip kalkan çivi gibi şeyler de var ellemediğimiz duvardaki rafta

Sis dedi ki...

off oyun yetmezmiş gibi bi de blog bir yavaş anlatamam.yorum yollama işkence okuma ayrı işkence.
adin valla kahramansın ne diyim:D

Sis dedi ki...

cux takıldık çok fena.taze kan lazım bize.taze düşünebilecek birileri.millet gelse ya artık

Sis dedi ki...

o merdiven odasında merdivene 3 ayrı yerden çıkılıyor ama simgeler ve cin aliler aynı değil mi

derya g dedi ki...

herkesee ii akşamlarrr
yafuu benim bu resmin üstündeki dairelerde hiç horoskop neyin yok bide tıklayınca dönmüyoo bilee hay old castle gibii ramazan ramazan olurmuu bu yaaa:(

ZUZU dedi ki...

hb eprucum cin alle heps i ayni delde ilk odada raf va inip cikio eden varmii delirdim bir sirasimi var acabe

derya g dedi ki...

hoşbulduğum gibide boş gidecem galiba:)
ayyy beni deli etti bu resim tarafı yaa üstündeki daireler dönmüyoo hüüüüü

Nağme dedi ki...

evet sis cinaliler aynı ama ayaklar farklı
yemeği yedim geldim korkudan pc'yi açık bıraktım valla ya

Nağme dedi ki...

hahahah bitermi esram başla başla burda bekliyoz zati:))

Unknown dedi ki...

sis nasıl 3 ayrı yerden çıkılıyor. bende 1 merdiven var:D

Sis dedi ki...

slm derya ve zuzu.hg.
derya hangi resim horoscope anlamadım.

ya bu arada aynı deli tarafından üçüncü kere öpülüyoruz farkındasınız de mi:(

ZUZU dedi ki...

hg ze cum esra cum name cumm :)simdik cozulur kabalil oldu

Sis dedi ki...

derya anladım şimdi.sarı dairelerin başında bi süre bekle tıklamadan dönecekler.

ebru:merdiveni 3 ayrı noktaya çekebiliyoruz ya.ama simgeler ve çöp adamlar aynı hep yani aynı yere çıkıyor 3 simge 3 çöp adam

Nağme dedi ki...

ebru merdivenli işlemi sol orta ve sağda olmak üzere 3 yerde yapıyon onu diyor sis sen yapmadınmı onu

ZUZU dedi ki...

bence cinalerii iskeletli odadan ayna adimiz yere alakasi var bakin 4 kutlu sifre vaa

Nağme dedi ki...

oyy zuzu'cum da gelmiş şimdi halleder zuzum bunu dimi:)))

Sis dedi ki...

şimdiii itemler neler sizde.bende şunlar var.

ayna kemik tirbişon 2 tane demir levye sanırım ibrik ve fıçı.

metal topu veya içinden mor şeyler sarkan fıçısı olan var mı?çünkü escape de insanlarda öyle şeyler varmış item olarak

ZUZU dedi ki...

name cum keskee ama sifreli yerde cin ali var ben simdi k cikiom isten yemeke gidicem fisafirle var gene uzuluom bitmeden cikios die bu kadar saat eetik tuhhhh

ZUZU dedi ki...

bende leve 1 tirpiso fici ayna 5 kocva kemik bide demir bisi buyuk irbik yok bende

Sis dedi ki...

hmm herkeste itemler deişebiliyor demekkk.
ne güsellll:P

Unknown dedi ki...

zor oyun olduğu gibi bir de adam üsenmemiş oyuna değişik itemler eklemiş. şimdi bakıp bakıp gülüyordur halimize.

Sis dedi ki...

ok kopyadır.
luck bulmacası var ya.ona fortuna yazıp çevirin kollar aşağıdayken kitap çıkacak altından

esrasel dedi ki...

oyun her açışta ilk odadan farklı item veriyo. örs, ibrik, çiçekli kova ve bide topmuş sanırım top hiç denk gelmedi :D şu cinaliler için nette bişeyler arıyom o şekillere göre onların hepsi bi rakam temsil ediyo başka bi oyunda bayraklı şekiller vardı bunda cinaliler bi bulursak çözeriz :)

Nağme dedi ki...

ee ben harfleri işaretledim fortuna olarak kolları indirdim döndürdüm kitap çıkmadı başka ne yaptınki sis?

Sis dedi ki...

kitabı okuduğunuza pişman olabilirsiniz ama:D

latinceleri çeviriyorum.
2ci cümle yaz en yüksek kısımı iyileştirmek için büyür anlamında.

1ci cümle bahar yeni ve olgundur anlamında

Sis dedi ki...

kolları önce indir aşağı nağme.sonra indirmediydim ben.

ZUZU dedi ki...

kuru kali seyin ordaki herf giricess sis cumm :) sen bilesinnn

Nağme dedi ki...

ohh sağol sis cim felicitas oldu aldım kitabı
valla ebrucum haklısın oyunu yapan gülüyodur bize herşeyi farklı yapmış adam ya

Unknown dedi ki...

bırakmadık da nordinhoda iskeletin gözlerinden bahsetmişsin. bende gözlerinde renkli ışık yok iskelette

Sis dedi ki...

allaam ben de nooluyos diyorum.kimse yazmıyor.

şimdi kitapta bazu şekiller çift renkli.
bende mesela şöyleydi.
kırmızı-gri
mavi-pembe
cyan-kahverengi
beyaz koyu yeşil.

iskeletin gözlerinde beliren rengin sendeki öbür eşi olan kartını kaldıracaksın.
yani gözü kırmızı mı oldu gri kart gibi.

ama çok zor.her bi seride kaçırmadan tıklaman gerekiyor yoksa kapatıyor yine parmaklarını eşşoğlu.
kaçtır baştan alıyorum ben

Unknown dedi ki...

diyorsun da sis iskeletin gözlerinde ışık çıkmıyor

Nağme dedi ki...

evet aldım iksiri iskeletten renkler şöyle
beyaz=koyu yeşil
pembe=koyu mavi
kırmızı =gri
kahverengi=açık mavi olunca aldım iksiri bende

esrasel dedi ki...

ay sis sağol :) iskeletine elindeki iksiride alıp cin şişesine attım son kovayı da aldım. şimdi kafalara geçireyim kovaları

Nağme dedi ki...

yeni iksiri şişeye kattım yine cinden şimdi son oda açıldı arkadan kova aldım

esrasel dedi ki...

eveett 6 kovayıda bitirince iskeletten turuncu kağıdı ve ipi aldım

Nağme dedi ki...

oh bee sonunda gıcık iskeletten ip ve kağıt aldım son kovayıda başına geçirip

Nağme dedi ki...

yavruağzına benzer renk var zaten kartlarda ebru yani tek renkler kartlarda var

Unknown dedi ki...

söyleyecek biri var mı? tek renklerde ne yaptığınızı

Nağme dedi ki...

aha son odada adam taşı kaldırınca altından haca benzer bişey aldım

esrasel dedi ki...

tek renklerde aynı rengi alıyosun ebru mesela yeşil sarı iki tarafta aynı yeşil ve sarı olunca sende yeşil ve sarı tıkla

Nağme dedi ki...

off bu adam roma rakamıyla 8 ve 3 gösteriyo ama anlamadım

Unknown dedi ki...

bende de 4 ve 5 gösteriyor. buyur burdan yak. gene farklı herkeste

esrasel dedi ki...

o rakamlar her defasında değişiyo ama ben açılan yere I hariç herşey yazabiliyorum :S anlamadım burayı

Sis dedi ki...

o rakamları toplayıp yine roma rakamıyla yazın.soldaki resim değişecek doğru yazınca.

ara vermiştim de:D

Nağme dedi ki...

her girişte farklı gösteriyor ebru.yaa yandaki yere ne yazcazki yeni aldığımız kağıtla ilgili olabilir ama ufff

Sis dedi ki...

ilk işlemi yazabildim de ikinci işlemi hesaplamaya vakit bırakmıyor ki şey yaratık:(

Sis dedi ki...

hmm kopyasını yaptığımız levye.ama kopya olan o metal halkaya takılıyor da sonra kurtuluyor

Sis dedi ki...

ya kopya levyeyi taktım ucuna da ibriği taktım ama bu herif sinirlenip vuruyor ve kurtuluyor perde