Mono-Color

27 Eylül, 2008


Yeni oyun


Oynamak için tıklayınız

14 yorum:

serpill dedi ki...

selam.pc masasının altından,aynı masanın üstünden,kapı gibi yerdeki kareli yerden ,sağdaki dolabın üstünden,ve kitapların arkasından puzzle parçası gibi bişeyler aldım

serpill dedi ki...

sağ üstteki çekmeceden priz,üst raftaki kitapların ordan iskelet kafası uyarısı gibi bir kağıt,o kağıtla sol kilitli çekmeceden anahtar

serpill dedi ki...

anhtarla sağdaki kilitli yerden bıçak aldım,onunla duvardaki tablo gibi şeyi tıklayınca bir puzzle daha verdi.toplam 8 tane oldular.

Adsız dedi ki...

perpil sifreyide bul bari:)) bilgisaydan buluncak bak o kadar yardim ettim gerisini sen yap:))

serpill dedi ki...

evet şifre pc de.teşekkür.prizi de pc ye takınca rakamlar çıktı.ama onu sen bul diye bekledim:)ben iyi değilimdir şifrede.

serpill dedi ki...

9 tane puzzle tabloya tıklyıp çakmaklada tabloyu tıklayınca harfler çıktı.

Adsız dedi ki...

o tabloda sayıların kısaltması var onlara göre kapıya tıklayıp çıkıyoruz:)

yuziar dedi ki...

şifre dışında kolaymış ama önemli olanda şifre. Kopya değilse nasıl bulunduğunu yazarmısınız?

Sis dedi ki...

oynadığım blogda başka bir oyuncu deneyerek bulmuş