Escape from the TV room

23 Eylül, 2008



34 yorum:

Nağme dedi ki...

off sadece tv deki yazıda o,n,e harfleri farklı başkada bir halt yapamadım ya:((

Nağme dedi ki...

ay ne şifreli oyun yaw kopyayla tv'nin kanalını değiştirdim şimdide işlem çıktı:((

Nağme dedi ki...

hahahah bittim escapegames sağolsun ama şifreleri anlatma işi beni aşar biri nasıl bulduklarını yazsın bizahmet:))

calculus dedi ki...

E yazsaydın ya nağme buraya. Bu arada sabah 05 de oyun yüklemen ve oynaman ilginç gerçekten.

calculus dedi ki...

İlk ekranda TV yi düğmeden açıyoruz ve ekranda
Diamond
Ruby
Sapphire
Emerald
Yazıyor.

calculus dedi ki...

Bu yazılar yazarken sağdaki düğmeye tıklarsanız -on- ve -e- yazıları mavi oluyor.

calculus dedi ki...

Daha karıştırıyorum ama başka bir şey yapılamadı.
Elimde sadece yukarıdakiler var.
Bakalım şifre çıkacak mı?

calculus dedi ki...

http://en.wikipedia.org/wiki/Emerald
Atom numarasından yansıtma indeksine kadar deniyorum.

Adsız dedi ki...

tv 4795 masa 8502 alttaki kutu 1437 ve kapı açılıyor kopya ama ben bulmadım:)

calculus dedi ki...

http://en.wikipedia.org/wiki/Birthstone#Birthstones
Doğum aylarına göre taşlar varmış.

Diamond-Nisan-4
Ruby-Temmuz-7
Sapphire-Eylül-9
Emerald-Mayıs-5

calculus dedi ki...

Denklemlerde ilk işlem doğru, ikincisi ve üçüncüsü yanlış.

calculus dedi ki...

Burada da sağdaki düğmeye basınca bir şeyler oluyor.

Adsız dedi ki...

masaya 8502 yi gir sağdaki tuşa bas altta kutu açılıyo onada 1437 yi gir tuşa bas kapı açılıyor

calculus dedi ki...

İsimsiz teşekkür ederim rakamlar için, ben biraz çözmek istiyorum, o rakamlar nereden geldi anlamaya çalışıyorum.

calculus dedi ki...

Ben de bunun gibi bir şey sormuştum eskiden.
İkinci ekranda görünen rakamlar saatler.
15:00+45=15:45
11:58+86=13:24
18:18+120=20:18
23:59+--=003
10:10+74=---(11:24 olması gerek)
1124 girince TV nin oradaki şifreye gezegen adları yazdı.

calculus dedi ki...

Gezegen adları yazan yerde sağ düğmeye basınca E-T-E-R-H
Harfleri yeşil oluyor.

calculus dedi ki...

En kolayı da buymuş.
Gezegenlerin güneşe göre sırasını yazıyoruz.
Venüs=2
Jubiter=5
Pluton=8
Dünya=3
2583 Olacak şifre.

calculus dedi ki...

Bu da sanırım şimdiye kadar olan şifreleri topla, TV nin altındaki yere gir demek,
4795+1124+2583=8502
Aynen öyle. TV nin altı açıldı, bir şifreli dolap daha.

calculus dedi ki...

Burası da sanırım sağ düğmeye bastığımızda bize verildi.
Oyunu tekrar açıp, ipuçlarına bakmam gerekecek.

calculus dedi ki...

Taşların olduğu ekranda mavi "one" yazıyor.
Mavi=1
Denklemlerin olduğu sayfada sağ düğmede:
23:59+--=0:03 Yazıyordu, 4 dakika eklemek gerek.
Sarı ya da yeşil=4 (Sonra karar vereceğim)
Gezegenlerin olduğu ekranda yeşil renkte E-T-E-R-H yazıyor.
Demek ki;
Yeşil=3
Sarı=4
Son ekranda da romen rakamıyla yazıyor:
Kırmızı:7

Adsız dedi ki...

calculus tebrikler tebrikler tebrikler..
sana yetişeyim beraber oynayalım adedim ama hızına yetişmek ne mümkün..
teşkürler şifrelerin çözümü için..

calculus dedi ki...

Teşekkür ederim cansuyu. Sonuçları bilince bir nebze de olsa hızlanıyor insan:) Bir gün sonradan gelmem umarım, kopya olmadan çözeriz.
Nağme sabah 5 de kaldırsın bizi olmazsa.

yuziar dedi ki...

zor bir oyun

şifreler mantıklı, açıklamalar tatmin edici

Teşekkürler CALCULUS

Nağme dedi ki...

Ayyy ayy ayy biliyordum çözeceğini ellerini sağlık Calculus açıklamalar için de saol:)))

bozo dedi ki...

yani calculus sana bravoooo. valla gözlerim yaşardı bana kimse o formülleri çözdüremezdi. silah zoruyla bile. Bence formülü bide ingilizce yaz el alem için.

yuziar dedi ki...

Oda oyunları genel kültürümüzü de artırıyor. Bu oyunda çok şey öğrendik. Ayların taşları varmış, araştırınca günlerinde taşları olduğunu gördüm. Gezegenleri bir hatırlayayım diye araştırdım. Pluto'nun güneşten uzaklık bakımından 8. sırada değilde 9.sırada olduğunu, hatta artık plutonun gezegen olarak değilde bir cüce gezegen olarak adlandırıldığını gördüm.Bulmacayı hazırlayanların kaynağını bilmiyorum ama hatalı olabilir.

yuziar dedi ki...

Calculus pluton değil neptunmuş. Beni de şaşırttın.

Venus
Jupiter
Neptune
Earth