Normal Room Escape Game

22 Eylül, 2008

Yeni...


Oynamak için tıklayınız

102 yorum:

deniz dedi ki...

yeni mi emin değilim. oynadıksa uyarırsanız lütfen sileyim:)

Sis dedi ki...

yeryacım bana tanıdık gelmedi.ama hiç bi şey bulamadııma göre eski valla desem sana olma mı:D

Sis dedi ki...

kitaplığın sol arkasında altın külçesi mi ne alınamayan.orta sehpada bi şeyler falan.

ayy ve çıkmam lazım:(

deniz dedi ki...

hahaha :D olmaz yenidir yeni :D öper şifreler o güzel ellerinizden :)

Unknown dedi ki...

kitaplığın sağındada talimat kağıdı var da nereye vuracaz ve neyle?

esrasel dedi ki...

oyun gelmiş haber vermiyonuz :( bende toplarla oynuyom oyun yok diye :(

deniz dedi ki...

kitaplığın sağında ki ok işaretleri, camdan dışarıdaki uçurtmanın gidiş yönü mü onu mu sayacağız acaba :S ?

Unknown dedi ki...

bardak dolabının sol üstünde de kırmızı anahtar var

Sis dedi ki...

ara ara bakabiliyorum.uzun rafın sol üstünden kırmızı anahtar onla çekmeceden tabanca

Unknown dedi ki...

haha su tabancasıymış suyla doldurdum şimdi kağıttaki yere nişan alıcaz ama neresi?

Unknown dedi ki...

kırmızı anhtar bardak dolabında sol üstte yapışık esra

deniz dedi ki...

kırmızı anahtar tam üstte değil, üst sol tarafına doğru tıklayın, oraya yapıştırılmış...

b@nu dedi ki...

esraaaaaaaa canem dolap karşıda duruyoo sol üst kenara götür imleci az aşağı açığına bak dolap yanı ve kırmızı anahtar mucuks...

b@nu dedi ki...

buldunda noldu derlerr esra şimdikk arkidişler belkii yardımcı olur ama hane çöp kutusundan bulunan kağıt varya orada rakamları altalat toplayınca 1020 veriyor o kutuya ne girdiysem bişi olmadı ama 1020 girince X işareti çıkıyoo hımm dedimm acaba banu doğru yoldamı ama sapak çokk napcam belirsiz...:D

Unknown dedi ki...

kağıt ve çekmecedeki şifre ile ilgigi uğraşıyorum ama hiçbir fikrim yok. birşeyler denedim olmadı. siz buldunuzmu

Sis dedi ki...

masanın sağ ayağında bi beyaz kağıt var ama üstünde çizgi gözüküyor bede sadece

b@nu dedi ki...

bide bu köpekçik kafasını sağa doğru eğmişş kitaplardan mavi olanda sağa doğru yatık hımmm düşünmeye devam....:)

Sis dedi ki...

sarı çekmece açıkken sağ tarfta olan bi kağıt var gördünüz de mi

Unknown dedi ki...

evet sis ama birşey olmadı. japonca lazım yada çince yada ne bileyim korece:)

Unknown dedi ki...

odadaki kağıttaki renkteki itemleri bulup saydım kırmızı elma. mavi bardak vs. ama bulamadım

deniz dedi ki...

16 ya kadar ya rakamlar, open de ki harfler de 16 ya kadar. Onları renklere mi çevireceğiz ama nasıl nasıllll :))

esrasel dedi ki...

bi oyunda daha renklerin RGB değerleri vardı ve cal çözmüştü şifreyi ya cal ı çağırın yada o oyunu bulun :D

Sis dedi ki...

bizim bi şifrecimiz vardı:PP
işe yaraycak ya illa yoktur:D

b@nu dedi ki...

duvardaki çerçeve ne acaba oynak bişi ama bi numara yapamadım ben

b@nu dedi ki...

1 kırmızı ( elmadan)
3 sarı (kitaplık arkası altından)


.......ee devamıı hahhaha:)

Sis dedi ki...

her üç renk 0-255 arası değer alır. 0 ifadesi o rengin tamamen kapalı olması demektir
tüm renkler 255 yapılırsa beyaz elde edilir.
red : 255
green : 255
blue : 255
tüm renkler 0 olursa siyah elde edilir.
red : 0
green : 0
blue : 0
sarı için kırmızı ve yeşil birleştirilir. ara renkler için oranlarla oynanabilir.
red : 255
green : 255
blue : 0

zaten burda yazılanlar o renkli kağıtta var sanırım

deniz dedi ki...

netten hex kodu hesaplama diye bakar mısınız? galiba işimize yarayacak bilgiler var

Sis dedi ki...

http://tr.wikipedia.org/wiki/Web_renkleri

bi de burayı okuyorum ama bi şey anladım diyemem

Unknown dedi ki...

hex kodu ne yaw. robert longdon duysa gurur duyar sizinle yemin ederim. aştınız olayı valla

deniz dedi ki...

Esra'm canım, babasının kızı :D hadi senden umutluyuz oku anla bize de anlat, yok anlatmakla vakit kaybetme direkt şifreyi yaz canem :D

Unknown dedi ki...

lavabonun yanındaki beyaz yerde yükekte ulaşılamayan beyaz bir kutu yazıyormuş.

Unknown dedi ki...

bilg. altındaki çekmeceye tıklayınca da alttaki yazıda anahtara uygulandığı gibi anahtar deliğine değil gibi birşeylar yazıyor.

esrasel dedi ki...

canemmm hangi oyun olduğunu bi hatırlasam çok şey yapacamda :D

deniz dedi ki...

şimdii net sayfasında anlattığı gibi 255 ler yerine 88, 0 lara 00 yaptım, kağıdı evirdim çevirdik rakam sayı çıkar diye ama KV ye benzer şekil çıktı :D

b@nu dedi ki...

arkadaşlar paint programında renk karışımı yapınca 255 e göre mor çıkıyoo neden sebepp yada ne alaka:D

Sis dedi ki...

şu meşhur notu copy paste yapabilir hale getirmenin yolu yok mu yaa.resmini çekip ekranın painte yapıştırmayı bile denedim ama cux

Sis dedi ki...

o notu about yapınca altta msg kutusunda yazan şöyle diyor:
bu bir ara bir yerde duyduğum bir deyim

esrasel dedi ki...

uçağı vurduğumuz cama bakınca bi adam geçti o camdan :S

Sis dedi ki...

notun çevirisi.doradora yazdı şimdi.
* A multiple of number to get 3 and 3 is blue
Ex. 3 6 9 12 13 15 18 21 23・・・
* Five multiples are red
* Four multiples are yellow
* Other is black


3 elde etmek için ki 3 mavidir sayıların çarpımı:
örnek 3 6 9 12...
5 katları kırmızı
4 katları sarı
diğerleri siyah

esrasel dedi ki...

kemiği köpeğe verdim üstünde vidalı yer çıktı ordanda merdiven aldım

Sis dedi ki...

nordinhodan kopya:
Black black blue yellow red blue black yellow
blue red black and white blue black purple yellow

siyah siyah mavi sarı kırmızı mavi siyah sarı mavi kırmızı siyah ve beyaz mavi siyah mor sarı

esrasel dedi ki...

lavabonun yanına merdiveni koyup üstteki beyaz kutudan mikrofon aldım

esrasel dedi ki...

mikrofonuda odanın ortasındaki yere koydum burda da kaldım.
hızlı hızlı yazıp oynuyom patron geliyo sorry :(
sis yazmış zati renkleri

zarifcan dedi ki...

Black black blue yellow red blue black yellow
blue red black and white blue black purple yellow

oda oyunlarında zarifcan ben :)))
yardımımız olsun size...

b@nu dedi ki...

dolabın bu sefer sağ üstünden meşhur pc şifremizi aldık:)

Adsız dedi ki...

merdiven koydumuz yerin solundaki dolabın üstündende bir kağıt alınıyor

esrasel dedi ki...

çekmeceden aldığımız kağıdı da mikrofonun yanındaki sarı şeye koyduk ve beklemedeyiz yine :))

esrasel dedi ki...

mikrofona tıklayınca ekranda bişeyler oldu ve cam kırıldı

Sis dedi ki...

5124 girince çekmece açılacak ordan çıkan pi yazan kağıdı da nota sehpasına koyduk.
bitti sanırım lanet oyun

esrasel dedi ki...

hmm cam kırılınca masanın sağ arka ayağına doğru tıklayın anaktra var ve çıktım. başka son olabilir replay diyor.
teşekkür yorumlara

deniz dedi ki...

bitti mi ??? ama adam içeri taş attı, baktım masanın altına anahtar var kırmızı kapıya da tıklamadım eksik item var diye ama

Sis dedi ki...

ohh bee.
şimdi bitti de mi.
tekrardan başlamaycak yani:P

esrasel dedi ki...

mikrofona tıklayıncada bitmiyo canemm :))
benim camda gördüğüm işte oyun sonundaki bu herüftü :D

esrasel dedi ki...

bize yardım eden zarifcan birebir kopya da yaparmış bu da size kapak olsun zarifcan :D

b@nu dedi ki...

esra ne kaa zarifçe bir çıkış yapmışsın tbrk ediyorum senii




zor ama değdi...:)

Sis dedi ki...

saolunuz yorumlara.
nordinhoya da merci tabii ki.
başlaycam valla japoncaya ben

Unknown dedi ki...

bu arada oyunun orj. ismi Common Room sanırım. diğer sitelerde bu şekilde yüklenmiş.

yuziar dedi ki...

RENKLERİN HANGİ SAYILARLA BULUNDUĞU TAMAMDA hangi rakamlara ve sıraya göre göre bulundu bulan var mı?

Sis dedi ki...

3 ve 3ün katları mavi hep.4 ve 4ün katlarıı da sarı .5 ve 5in katları da kırmızı geri kalan her şey siyah.açıklayabildim umarım.sıralama böyle.tabi bu japonca kağıtta yazıyormuş.

yuziar dedi ki...

benim sormak sitediğim o değildi sishyphos.

ilk 2 si neye siyah...,bu sıralama neye göre yapıldı. 3-4-5 ler nasıl bulundu.

Sis dedi ki...

ee 68 no.lu yorumda yazdım ya yuziar.bulunan japonca kağıdın çevirisinden çıktı.orda yazıyormuş.

yuziar dedi ki...

Sishyphos ben yorumları okudum.Sağolasın yazdıklarını okudum.Benim demek istediğim o değildi. Gündüz zamanım yoktu araştıramadım. Şimdi bende biraz kafa yoracağım. Sormak istediğimi bir örnekle açıklayayım .
Örneğin 12345715,olsun. Buradan şöyle bir yorum yapabiliriz: 12 üçün katı mavi,3 mavi, 4,sarı,5 kırmızı 7 siyah,15 mavi-kırmızı. olacak.
benim sorduğum renkleri yapmak için örnekteki gibi sarıyı nereden bulduk.
Başlangıçtaki sayılar neydi de siyah siyah vb oldu?

yuziar dedi ki...

sorumun cevabını buldum:

öğrenmek istediğim 1 den 16 ya kadar olan sayıların karşılığı olacaktı.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16

1=siyah
2=siyah
3=mavi
.
.
.
12..hem üçün hem de 4ün katı mavi+sarı=beyaz
15: hem üçün hem beşinin katı mavi+kırmızı=mor

Sis dedi ki...

hehehe araştırmacı oyuncu yuziar:D
saolasın hem sen bulup rahatlamışsın hem bizi aydınlattın:)