Surprising Birthday Party

26 Eylül, 2008



Rengarenk bir odadan kaçış...

6 yorum:

Nağme dedi ki...

kapının yanındaki raftaki sepetten musuk başı,bil.çekmeceden tlf.,saksının arkasından hortum,lavabonun ayağından batarya,raftan bardak,kovanın altından eldiven aldım.
musluk başını takıp suyu açtım bardağa sıcak su doldurdum onuda kitaplığın üstündeki kavanoza döktüm buhar oldu ayna,yeşil düğmeye basınca 4924 çıktı.
tlf.na bataryayı taktım 4924 girdim anahtar verdi.anahtarıda pc ye verdim ( bangtal.com/
love) çıktı bunuda yan tarafa yazınca kahverengi birşey verdi.
onuda halıdaki yere koyunca kitapdaki oyun çıktı oyunu oynayınca anahtar yeri çıktı.
tabloyu düşürdüm sol üst-sağ üst -sağ üst-sağ alt-sol üst-sol alt olarak altından anahtar verdi ama eksik parça lazım.
halının altındaki yere konuyor o anahtar ama eksik burda kaldım ya:((

b@nu dedi ki...

zabahın köründe başlarsan olcana bak senn.....ne zorun vadı :D:)

b@nu dedi ki...

lazerler yok olunca eldivenle kırmızı düğmeye tıkla hortumu tak
kavanozdan parçayı al


o halı oyunu herkezde farklı heralde name çünkü bende sağ altın bi üstü sağütsün bi solyani sol üst ve sol çapraz bi altı olunca anahtar verdi

amaa alamıyrum anahtarı ve
çerçevenin satteki söylediğine göre tıklıyom gene bişi vermiyoo bence başka bi numara var

Adsız dedi ki...

banu ben hortumu takamadim nasil yaptin? nagme halidaki oyuna degil tablo icin yazmis o sagli sollu tarifi:)) tabloya dene onu sen.

Adsız dedi ki...

slmlar tabloyu nağmenin dediği gibi halıdaki oyunu banu gibi yapın saksının arkasından hortumu alıp yanındaki lazerli yere lazerler yokken eldivenle tıklayıp hortumu takın sonra anahtarın diğer yarısını alıp halının orda birleştirin sonrada kapıya tıklayıp çıkın

Nağme dedi ki...

ayy teşekkür ederim sonunu bulamamıştım çıkmama ramak kalmış demekki sağolun yardımlara tekrardan:))
Kız banuş ne ediyimm uyku tutmuyo barii oyniim diyom bende:))