Toya-Room

26 Eylül, 2008



Geçenkini oynayamamıştık
sanırım bu yenisi

38 yorum:

Adsız dedi ki...

teşekkürler nağme oyun için
yastığın altından sanırım hafıza kartı. birde yerde ne olduğunu bilmediğim kolye gibi birşey aldım.

Adsız dedi ki...

kitap şeklindeki kutudan sanırım lamel kutusu aldımüstündeki cam ona benziyor.
raftaki kimyasallara yaklaşıyor ispirto ocağına,kutuların üstündeki ve raflı dolaptaki biblolara yaklaşılıyor.

Adsız dedi ki...

ceketin cebinden bant aldım.
kırmızı hafıza kartı dediğimi kapıaya taktım.

Adsız dedi ki...

lameli mikroskopa koydum şifrenin yarısı göründü ama nereye şifre yazılacak daha bulamadım.
oyun mu yavaş internet mi yavaş yoksa bugün benim pc mi yavaş analadım.

milletttt.......
ne zaman geleceksinizzzzzzzzzzzz

Sis dedi ki...

yerkürenin altında anahtar var cansuyu.
oyun daha önce demo idi oynanamıyordu.link bugün açıldı

Adsız dedi ki...

kırmızı kolye gibi şeyle bakınca mikroskop kırmızı gösteriyor.

Nağme dedi ki...

iftardan sonra gelirler cansuyu,bende aynı yerdeyim ama çıkıyorum kolay gelsin sana:))

Adsız dedi ki...

sağol sis okadar bakmıştım ama bulamamışım.ç
anahtarla gardroptan araba ve böcek savar aldım

Adsız dedi ki...

arabanın tekerini taktım.
mikroskpa baktığımızda görünen şifreyi tutup kenarlara çekebiliyoruz ama kenaarlarda bişey bulamadım.

Adsız dedi ki...

böcek ilacı dediğim pas sökücü veya yağgibi bişey sanırım.
mikroskopun altındaki dolaba anahtarı taktım yağ damlattım açıldı inden bir lamel kutusu daha aldım.
mirroskopta iki şifreyi birleştirdim.

BTMQ

KIRMIZI KOLYE İLE BAKTIĞIMIZDA DA

BİVO yazıyor.

ÇIKTI AMA NEREYE YAZILCAK HALA MEÇHUL..
arabayı halıya koydum duvaraçarptı ve sarı hafıza kartını aldım
kapıya taktım BIVO YAZDIM SONUÇ YOK..

AAA KAPI AÇILMIŞ PARDON OYUN BİTTİİİİİ.

HAZIRCILAR SİZİ.:):):)

Adsız dedi ki...

ben dolabi acamiyorum,yagda döktüm ama olmadi:(

ege dedi ki...

isimsiz,yağı döktükten sonra anahtarı takacaksın.

ege dedi ki...

ben tekeri takamadım arabaya ama:(
itemde üzerine götürüyorum olmuyor.

ege dedi ki...

h.g ebru.senin de ve herkesin kandili mübarek olsun:)

Unknown dedi ki...

hb ege deniz sağol. arabayı yakın ekran yap ege sonra tekeri tak

ege dedi ki...

sağol ebru.yakın ekrana alamıyordum arabayı.oldu şimdi.

Unknown dedi ki...

ben cansuyunun dediği herşeyi yaptım. ama kapı açılmadı

ege dedi ki...

ebru cansuyu nun anlatımına göre bir item mi eksik bana mı öyle geliyor.yorumlara göre gittim arabayı koyamadım halıya.pil falan mı lazım?

Unknown dedi ki...

a ben arabayı halıya koymamışım ama zaten koyamayackmışım

Adsız dedi ki...

şifreyi mikroskopta görüp iki kutucuğu birden kullanarak,harf dizilerini üst üste getirip sonra da o ilk bulunan kolye benzeri şeyle bakmanız gerekiyor..bir de tabii arabaya tekerleğini taktıktan sonra halıya koyup duvara çarptırıp sarı kartı alacaksınız.

Unknown dedi ki...

odanın hangi perspektifinden kayacağız arabayı. ben mikroskoptan baktım harfleri de gördüm ama araba konmuyor halıya.

ege dedi ki...

isimsiz;şifre falan tamam.arabayı koyamadım ben halıya.kartı alsam da yine de bir itemim eksik kalıyor.o nedir acaba?onu arıyorum.kolye,lamel,lamel,tekerlek,araba,pas çözücü,kırmızı kart.sarı kartı da alsam 9.biri nedir?

Adsız dedi ki...

kapı perspektifiydi yanlış hatırlamıyorsam.halının sadece kısa ucu gözüküyordu.ama önce arabaya tekerleği takmanız gerek.

son item ben çıktığımda da eksikti.
arabanın düğmesine basıp ses duydunuz de mi.
bir de kilite sprey yaparken sprey sesini...

ben sis bu arada:D

ege dedi ki...

sağol sis:)))
ses kapalı oynayınca böyle oluyor işte oldu şimdi teşekkür....

Adsız dedi ki...

ARABANIN tekerleğini bulamadım ben yardım edebilirmisiniz. ?