Pumpkin Escape

25 Eylül, 2008



Yine yeni mini mini bir oyun:))

15 yorum:

Nağme dedi ki...

dolabın sağından makas,masadan kaşık.
kelebek yakalama şeyiyle pencereden 623 yazılı kağıt ona görede dolpta maviden 6,siyahdan 2,kırmızıdanda 3 sayıp dolabı açtım içinden kase çıktı kasıkla içindekini yedim anahtarı aldım.
anahtarla sandığı açtım mavi elması alıp duvara taktım merdiven çıktı.
makasla çiçeği kestim.kasye çeşmeden su doldurdum onuda vazoya döküp çiçeği koydum burda takıldım.

old castleden sonra iyi geldi ama takıldım ya:((

Adsız dedi ki...

gnydn
masanın üstünden kaşık pembe dolabın yanından makas fileli kepçe onunlada camdan kağıt üzerindeki rakkamları dolaba yazdım ama olmadı:((

bozo dedi ki...

BEN DEMİNDEN BERİ BİRİM DE YAZMADIM. ağ aldım. onla camdan gelen kartı yakaladım.

**esra** dedi ki...

:) kimse yorum yazmayınca atladım birim deyi ama kalakaldım

bozo dedi ki...

asi şirin önce dolaptaki renkleri mavi siyah ve kırmızı yap. sonra maviden itibaren 6 tıkla siyahtan 2 ve kırmızıdan 3 tıkla. açılma pozisyonunda mavi,pembe,sarı renkler sıralanmış oluyo.

bozo dedi ki...

vazodaki çiçekten 2 tane mi ne yaprak döküldü ama bişi yapamadım

Nağme dedi ki...

şifre 561 diğer sandığın anahtar aldım
pencereden düşen yapraklar=5
musluğun damlaları=6
vazodaki yoncada=1
gerçi sonu deneme yanılma yaptımda

**esra** dedi ki...

Vazodan tek yaprak camdan 5 çiçek lavabodan da 6 damla sırasını unuttum ama 561 açıyor anaktar çıktı

Nağme dedi ki...

hay allahım ya iki saattir merdivenden çıkmaya çalışıyom aldatmacaymış.
anahtarla ekranın sol enarındaki kahverengi yerde kapı var ordan cıktık:))
günaydın arkadaşlar bu arada bozom muckks:))