Itchome

26 Eylül, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız

46 yorum:

esrasel dedi ki...

dolaptan tornavida, ışıklı yerin alt ucu rulo şeklinde rulonun sağ içinden sopa. sopanın kahverengi ucuna tornavidayl tıkladım açıldı ve uzun oldu. sopayla üstteki saati aldım. tornavidayı about yapıp ucuna tıklayınca ters döndü ve yıldız uçlu oldu. saatin arkasını çevirip açtım anahtar. anahtarla kapıyı açtım başka oda. ordan da o şeyin sağ arkasından sanırım mum

esrasel dedi ki...

unuttum yazmayı, ilk odada boş tablo olan ekranda yere yaklaşılıyo ama bişey yapamadım

esrasel dedi ki...

2. odada siyah taşların 5li sıradakinin üstten 4. den bi mum daha. odada dönülüyomuş evin sağ yanından 2 kere gidince sağ alt köşede şifre girilcek yer var. kapıdan girişin sol yanında kırmızı büyük bi pano gibi bişey var onun bize göre sağdaki ayağında aşağıda siyahlı yerinde kilitli yeri açtım caponca yazı çıktı :S şifreyle ilgili sanırım ama anlamadım tabe :(

esrasel dedi ki...

bide itemlerin arasında takvim kağıdı var 25/12/1926 yazıyo. ışıklı yerdeki yazıya tıklayınca da 12/7/25 yazıyo

esrasel dedi ki...

evin yanındaki yazıyıda yazmadım sanırım. şifre girilecek yere geldiğimiz ekranda evin üzerinde yazı var sağ alt. neysem bundan sonrası şifrelik sanırım caponca aşar beni :)) sis öğren artık şu caponcayı...

esrasel dedi ki...

banuşşş günaydın canem
about yapınca tek mum görünüyo ama 2 yerden mum aldım

esrasel dedi ki...

bence o mumları yakıp evin önündeki 2 beyazlığa koyucaz. dilekte dileyelim mumları koyarken :)))

b@nu dedi ki...

oldu sen koy derdine yann :D:D:D sonra oyun bi bakmışsınn kendiliğinden bitmişş ne güzel dimii


yaw cnm içi acaba o mumu geri koyup tekrar mı aldık biliyon hızlı tıklıyozya çünkü 2 dene olsa mum 2 deneyim demezmii yada bu japonlar beni mi sınıyoo allahım yaaaaa

esrasel dedi ki...

yok canem ayrı sayfada açıp baktım 2. mum o siyah taştakini sonra aldım onu alınca ekranda 2 yazdı. ama about yapınca tek görünüyo

b@nu dedi ki...

ısrarına hayranım ben seni bundan sebep çok seviyorumm canımm mucukksssss......



hala bi gelişme yokdur ilgilenlere duyrulur.....

Adsız dedi ki...

merhaba bir şey sorucaktım ben saatin arkasındaki vidaları açamadım ???

esrasel dedi ki...

muckss canemm
hazır açmışken bide orda oynıyım dedim :)) 2. odada açtığımız kilitli yerde ekranda bi anlık 2 yazı çıkmıştı ya onun üsttekine tıklayınca değişti ama ne oldu bende bilmiyom :))

esrasel dedi ki...

önce tornavidayı about yapıp ucunu değiştir isimsiz yukarıda yazmıştım :)

Adsız dedi ki...

yaptım ama vidaları açmıyor başka bir şey yaptıktan sonramı açılıyor acaba teşekkürler

esrasel dedi ki...

bu tornavidayla napıcaz ki daha hala aktif. sopa ve anahtar aktif değiller işleri bitti ama tornavida aktif hala

esrasel dedi ki...

başka bişey yapmıyosun ama tornavidanın ucuna dikkat et yıldız tarafıyla açıcan saatin arkasını. bide ucu çevirdikten sonra yeşil sapı tak tekrar yerine açık kalmasın ondan da olabilir

b@nu dedi ki...

fazla tıklma isimsiz ucu yıldız olunca tornavidayı kapa

Adsız dedi ki...

oyun kilitlendi tekrar açtım oldu :))))))))))

b@nu dedi ki...

şimdik bilmem anlatabilcemmi


takvimde bende 1926 yılı 25. günü 12. ayı yazıyoo yani 1926/25/12

ışıklı yerdeki yazıya tıklayıncada
---26---5---3 yazıyo (-- japonca)

şöyle yaptım 1926+25= 1952 devamına 5 ve 3 koydum

195253 yazdım olmadı neden olmadı derken 195153 yaptım yani yılın bir eksiği açtım içinden zippo çakmak aldım mumu yaktım....

b@nu dedi ki...

mumları o karanlık odadaki evin önüne koydum ( çıbıklımm 2deneymişş hahhaha ben sana dedim 2 dene diye ama senn ısrarla yok deil dedinn cux) kutu var ama ben ona ulaşamıyorum

esrasel dedi ki...

nordinhoda söylenene göre duvardaki tarihe göreymiş şifre. birinde 47-10-24 yazıyomuş buna göre 1972-10-24 olmuş ama nasıl :S

b@nu dedi ki...

sonra tornavida düzken arkasına baktım kutunun arkasındayken tornavidayı yıldız yaptım açıp kutuyu aldım

esrasel dedi ki...

anaaa bende açtım yaw duvardaki ilk sayıya 25 ekleyin bendeki mesela 12-7-25 ti 1937725 girdim aldım çakmakı

b@nu dedi ki...

kutuyu about item yaptım yıldızla arkasındaki demir L ayağı çıkardım

b@nu dedi ki...

sonracığıma o demir L ayağı halıya taktım ve kutu kutu pensee oynıcazz:D

esrasel dedi ki...

o L demiride ilk odada yere yaklaşılan yer vardı oraya takıyoruz ve altından kutucuklar çıkıyoo :))

ZUZU dedi ki...

zlmmmmmm imdakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk benim ne tavimim degisti ne dee sifrelee oluyoooooooooooooooooooo imdakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

b@nu dedi ki...

zuzu ışıklı yerdeki japonca yazı varya oraya tıkla altta japonca yazıların arasında rakamlar var onlara bak not al

sonra takvimdeki yılı yaz not al
yılla ilk rakamı topla 1 çıkar sonucu yaz
yanınada ışıklı yerdeki dier rakamları yaz o kaa

esrasel dedi ki...

zuzuuu şifreler herkeste farklı ışıklı yere tıklayınca ekranda sayılar çıkacak o sayının en baştakine 1925 ekle şifren elinde. örn; bendeki 12/7/25 ti 12+1925=1937 şifre yerinede 1937725 girdim bende buna göre yapabilirsin canemm

ZUZU dedi ki...

tskkkkkkkkkk ederimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gercektennnnnnnnnn elinizee saglik yafff :)

b@nu dedi ki...

ama kutuda kaldımm yahuuu tıklamadığımm şey kalmadıı off:D

ZUZU dedi ki...

kutuyuu kucuk tapinaktaki cekbelere gormi tiklicess acebeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

iki kare ilk sırada iki karede ikinci sırada yeşil oluyo ama herkeste farklı kareler sonrada küçük evin içindeki sütunlar yıkılıyor ve çıkıyosunuz

esrasel dedi ki...

kutuyu açmak lazımmış kutuda kırmızı düğme varmış basınca tv açılıyomuş tv de göstertiyomuş noktaları emmmee kırmızı düğmeyi bulamadım çünkümmm kutuuyu açamadım siz bulun düğmeyi ben çıkmak zorundayım. muckss sizlere

b@nu dedi ki...

aslında oyunun sonu bugg mışş heralde... ne yasıkkk..

Adsız dedi ki...

Bilmiyorum yapmışmıydınız ama..

çerçevenin önünde kutuyu açtım içindeki düğmeyede çerçevenin önünde basacaksınız.
o zaman çerçevede küpler çikıyor üç boyutlu onlara yukardan bakıyomuş gibi bakıp aynı kareleri yerdeki karelere uyguluyorsunuz dolaptaki odanın önünde bir merdiven oluşuyor. oodadan çıkıyoruz...

ege dedi ki...

sağolun arkadaşlar...
üç boyutlu küpe okun gösterdiği yönden bakın.ve küpü o yönden geriye yapıştırdığınızı düşünün..ortalardaki siyahları da ön yüzde düşünün.mesela arka sırada 3.kutu siyah onu ön sırada 3.kutu sayıcaz.
bende:ön yüzden 9 kareye göre şöyleydi:1-3-6-7-8
kutuyu açıp düğmeye basmak için tornavidayı tekrar düz uç yapmak gerekiyor.

yuziar dedi ki...

Yorumları okup yapmayı denedim ama başaramadım. Yorumlarda zorlandığım
1. Şifre girilecek yer: lökalizasyon verilmediği için dolaştım durdum.
EVİ TAM KARŞIYA ALIP önce SOL,sonra ALT TARAFA tıklayarak Evin yanındaki japonca yazıları gördüğümüz pozisyonda sağ altta görülen koyuluğa tıklıyarak şifre girilen yere ulaşılıyormuş
2.Mumları evin önüne koyuyoruz ve eve giriyoruz. Tornavida ile sütünu ayırıp alıyoruz. Daha sonra bu sütuna item kutusunda tıklayıp tornavida ile L şeklindeki çelik parçayı ayırıyoruz.
Geri kalan tahta kutuyu(sütunu) tornavidanın ucunu düz yapıp açıyoruz. İçinde TV kumandası var. TVde küp görülüyor. Bu küpte hangi karelerin işaretleneceğinin üç boyutlu görüntüsü var.