Desolation 2

24 Eylül, 2008



Gece için ideal oyun:))

18 yorum:

Nağme dedi ki...

yalnızım ve kendi başıma oynuyordum karşıma halkadaki gibi kız çıktı tırstım bıraktım yalnızca ing.anahtarına benzer bişey buldum

Nağme dedi ki...

off tekrar başladım bukezde kıyma makinasına benzer bişey var,biraz önceki şeyde ing.anahtarı değil keskiymiş zinciri kesip dışarı çıktım ama yine zombi saldırdı bana ya:((

bahariko dedi ki...

name yaaaa gece gece böle kanlı oyunlar
allam yaaaaaa kıs gece rüyanda kabus falan görürsün delüü

bahariko dedi ki...

bende oynucam ama bak korkarsam kaçarım heee
haberin olsun :D

bahariko dedi ki...

weyyyyyyyy ben daha sesini duyar duymaz tırstım heeeee one beeee fiuvv diye ötüyo

bahariko dedi ki...

ben keski bulamadım daha benim adam aynı yerlerde dolaşıo hep sadece sandalyenin üzerinden bişey aldım kağıt gibi

bahariko dedi ki...

ayh sinir geldi hep aynı yerlerde dolanıp duruyom halkadaki kıs çıksada saçını bi yolsaydım

bahariko dedi ki...

neyse sonun dabaşka biyere geçebildimordanda pompa gibi bişey aldım bide laptop buldum ama şifre bulamadım daha

bahariko dedi ki...

ayh bi zombi çıktı karşıma silahla vurdum onu öldü bakalım başıma daha neler gelecek
bu arada yeşil kartlar topluom biyandan
hoş geldin mehtapcım

Nağme dedi ki...

oyyy hoşgeldinizz yalknız olmamak güzel
Baharcıımm bul o kızıda yol saçlarını yerimden zıplattı valla beni:))

bahariko dedi ki...

koridorun sonunda zincirli bi yer var oradaki ışıkların hepsini yeişl yaptım kapı açıldı bi zombi dah çıktı bunu öldürmek zor oldu marmim azaldı üf nolcak şimdi:D
zombi öldükten sonarda taş gibi kaya gibi bişey aldım

bahariko dedi ki...

taşıda merdivenden aşağı inip diğerini üstüne koydum ama daha bulmak lasım sanırım merdiven olucak ..
kıs name senin yüzünden katil oldum zaten iki tane adam vurdum ama kızı da bulayım onuda vuracam
keski gibi olan şeyi nerden aldın??

bahariko dedi ki...

derken kıs çıktı karşıma öğğğ midem bulandı
kzı öldüremedim namecim ya o beni öldürdü bnm yakışıklı yerde 2.80 kanlar içinde ...:DD
:DD
napsam ki içm kaldırmıyo daha oynayamıcam

bahariko dedi ki...

kızlar ben öbür oyunlara bakıcam çıkıcam
size kolay gesin öpüldünüz mucksss

öykü dedi ki...

2.zombiyi öldüremedim çünkü o beni öldürdü yav her yer kan nasıl bir oyunbu o saatte nasıl oynadınız bu oyunu bilmem...