Look for Oranges

22 Eylül, 2008


Yeni oyun



Oynamak için tıklayınız

48 yorum:

Sis dedi ki...

forest:
ağacı silkeleyince 1 portakal düştü.
sola gidip yerdeki şeker mi ne alındı.
yerdeki şeylerı tıklayıp çıkartın 2ci portakal.
sağ yapıp şekeri üzgün fareye verin 3cüsü.
town:
4cüsü portakalın.
sağdaki saksıyı çekin 5ci.
sola gidip ilk kapıyı açın 6ci.
tekrar sola gidip çiti çekin 7ci.
tekrar sol yapınca az bekleyin gelen arabaya tıklayınca bir oyun oynanıyor ama anlamadım.

ee üç tabelanın olduğu yere dönemiyorum:(

Adsız dedi ki...

parka gittim gözlüklü fareden bir portakal kaydıraktan kayan fareden bi portakal daha aldım

Sis dedi ki...

aha döndüm.ekranın alt ortasında da ok varmış:))
town da kediyi tıklayıp ya da köpek neysem ne.arkasından gidince bir çeşmeye geliniyor ama bi şey yapamadım.
park:
ilk fareden 8ci portakal.
tahtırevalliye pembe fareyi çıkartın 9cu.
kaydıraktan kayandan 10cu.

Sis dedi ki...

11ci forestda en sol ekranda ekranın sağındaki çalıyı kaldırınca.
orda yangın olan ektranda çalıları tıklayınca fener aldım.
fenerle parkın içindeki kırmızı örümcepin içine girip adamın verdiği muzlara rast gele tıkladım 12ci portakal

Adsız dedi ki...

araba oyununda süre bitmeden köpek arabayı geçince kasadaki portakal alınıyo bende bi tane eksik

Sis dedi ki...

isimsiz:
bizlerin yorum yazmasının amacı bizim bulduklarımızı bulamayanlara neyi nerde bulduğumuzu yazıp yardımcı olabilmek.

Adsız dedi ki...

ateşin önündeki çalıdanda almıştım bi tane hatırladıklarımı yazayım

Adsız dedi ki...

kaydırağın önündeki kum da kabarcıkların her birine bi kaç kez tıklayın bi tanesinde var

Unknown dedi ki...

sizinkilerden yola çıkarak 11 tane buldum. arabadakini alamadım

ZUZU dedi ki...

bi evin kapisi acilio aldimki eski ordan bilemedim bi bakin

Sis dedi ki...

nasıl yaptım anlamadım ama çeşmenin oraları epey bi tıkladım.ekrandan çıkmıştım geri baktığımda portakal vardı 13cü.

Adsız dedi ki...

bi de araba oyunundan aldım senin yazmadığın yerlerden aldığım bunlar şimdi bi tane eksik oda kuş uçan ağaçta diye düşünüyorum ama kuşu tıklamaya çalışıyorum

ZUZU dedi ki...

kediye tikladim kedi araya goirdi havus var ordaa fere tiklain ppurtakla verio

Adsız dedi ki...

çeşmeden almıştık bi tane bitane daha mı var

ZUZU dedi ki...

mantarin yanida yesil cali var ve son purtalkalimi buldum

Unknown dedi ki...

arabadakini aldım sonunda ama o parmakla tıklayacağımı zannetmiyorum bir daha:))

Adsız dedi ki...

evet ya mantarın yanındaymış sonuncusu saol benimde bitti

Unknown dedi ki...

2 tane eksik benim.
biri kum havuzundaki diğeri hangisi bilmiyorum

ZUZU dedi ki...

farest - agaci salladim 1
sola geldim sari saplilara tiklaken 2 port. mantarin sagindaa cali var 3 purtakal ordan sekeri aldim ferid geldim fare e verdim 4 purt,atese gttim ciceki durttum fener ayni yerde cali cektim 5 purt.

Sis dedi ki...

yangın sahnesinde soldaki açık yeşil çalıyı çekmemişim onun arkasından 15ci

Sis dedi ki...

inventorydeki sıralamada sağ sıra alttan 2ci eksik bende şimdi sadece

Unknown dedi ki...

benimde kum havuzundaki eksik. acaba tepeciklere sıralama varmı tıklarken

ZUZU dedi ki...

town--- ilk yerde 1 purt.saksiyi cektim 2 purt. arbayi tikladim start dekene utunden aldimm 3 purt . arbandan sonraki erkande citi cektim 4 purt. kediye tikladim ara a girdi fare havuzu va seyine tikladim utandi 5 purt .aldim kedili yerden kapii actim 6 purt.aldim

ZUZU dedi ki...

psrk ---donen aleti ten 1 purt.kayriatan ferini dustu alrindan 2 pyrt.o kalkan seye pembe fare i tikladim alrindan 3 purt.el fenerinle kirmizi omurceke girdim riklaken muzlari 4 purt, aldim kumu tikladim ortadaki 5 purt. oldu ve bittiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Unknown dedi ki...

sis benim inventoryde en alt sıranın 2. portakalı eksik. sağdaki yani

ZUZU dedi ki...

kumdaki soldan orta da cok tikla ama en son alla bildim ben onu cok tikla

b@nu dedi ki...

birhangi yüklendi te siz birhangi zamnda oynadınız ben anlamadım neçün haberbi veremediniz ..:)

Sis dedi ki...

aa sıkıldım bırakacam valla.ne nan bu kum eşeliyos.
banuuu bak canem
portakallrın inventorydeki yerleşmesinde sağ sıra alttan 2ci nerden çıkıyor yaz bize

b@nu dedi ki...

kumdan canem
parktan oda ben aşağıdan başladım 6-7 kez ard arda tıkladım kumdan tepeler varya işte o yumuşak hane vıçınk şeklinde birinden portakal fırladı

öketide hane kedinin olduğu yer varya kediye tıklayınca çeşme gibim bir yer geliyor tıklayınca arkasından fare çıkıyor fare çıkınca çeşmedeki farenin şeyine tıklayın mübarek portakalla birlikte işemeye başlıyoo:D:D

ZUZU dedi ki...

enson alabildim purtakali ben cok tiklyin biras karik tikladim ama benn en son isrer ettimmm bunda ciktii fotooooobakin plsssssssssssssssss
http://img261.imageshack.us/my.php?image=22448621yt0.png

Sis dedi ki...

zzuzuuuu saolasın
banuşşşşş saolasın:D
portakal buldum diye sevinen bi deli de bendeniz:D

Sis dedi ki...

16 portakal tamamlanınca sağ alt köşede click yazan yere tıklayın bitmesi için.benim gibi ee bu niye bitmiyor demeyin:D