Hide and Seek

25 Eylül, 2008

Old castle arası molası :) yeni oyun...


Oynamak için tıklayınız

28 yorum:

Sis dedi ki...

kürek boş selpak kutusu makas üstünde 928 yazan bir kağıt

esrasel dedi ki...

çekmeceden makas, tv nin olduğu çekmeceden kürek, mutfakta buzdolabından şişe içinde kağıt var. kürekle balkondaki saksıdan kağıt dictionary 928 yazıyo. altta açıklamasında da 28/9 doğum günü demiş :S

b@nu dedi ki...

dolapta sağda ninja var ya onu açığa çıkarıyoz ve şişeyi açması için talimat veriyoz

b@nu dedi ki...

yatağın ordaki cam önünde olan sarı puf varya ordanda kadın ninja çıkıyoo zate

b@nu dedi ki...

esra o adreslerin sunucusuna ulaamadım ben


şişedende site ismi çıkıyoo http://www.gg_ninja.com/items.htm

diye

b@nu dedi ki...

peçete kutusu alınan yerde bir pc kablosu gibi bişi var alınmıyoo

bide mutfakta solda fırın gibi bşiş var kapağı açılıp duruluyoo

""" biz bunu daha önce oynamamışmıydık """"

esrasel dedi ki...

boş peçete kutusunu camın önündeki sarı çöpe atın

b@nu dedi ki...

bi gelişme kaydedemedim ben kesin çok basit bi yolu vardır

Adsız dedi ki...

clue

THIS IS ONLY HALF OF THE CLUE diye yaziyordu renkli harflerle kitaptaki linkte.sanirim bu harflerin renkleri ile alakali sifrenin bir kismi

b@nu dedi ki...

sonra link yerlerine bulduğumuz şişden çıkan ve kitaptan yazıyoruz inceliyoruz copy edin ve yukarı aşağı oklarla linki açın

b@nu dedi ki...

saçla mutfaktaki dolabı açıyoz ben biraz hızlı tıkladım geçişleri göremedim ama ninjam geldi sanırsam yanıma

b@nu dedi ki...

hımmm bu yeni ninjaymışşş başka gelişmesi olan varmı aramızda çünkü çıkmam gerekiyor

b@nu dedi ki...

LQK ile çıkış yapılıyor emeğe saygı....(copydir)

b@nu dedi ki...

lqk için bi yorum yazamıycam şimdi dedimya kopya çekmiştim ama episode için tamamen tesadüf diyebilim detay için birazdan yazacam şimdi işim var az

Nağme dedi ki...

benim gibi kızın saçını kesemeyenler için şöyle yapılcak;
http://www.freewebs.com/mmoos/clue.htm
bu adres pc'yi açınca adres çubuğuna yazıp aratınca kilit ve yazı çıkıyor ondan sonra kızın saçı kesiliyor:))