Basement Escape

08 Ekim, 2008


oda oyunu new***



Oynamak için tıklayınız


alternatif link

74 yorum:

ZUZU dedi ki...

zlmmm dulaptan kirmizi kutulan ordan tornafida aldim sanidikin ordan anaktar saraplar ordan cekic aldim ssati actim anaktarla pil aldim torna fidalan tv actim bi parca aldim pil takilio ona bid dulaptamn kirmizi sise vaa almayin onuu bilmedim o ne ama sorf seyinin ordan 2 parca bisi aldimm sisedki tarileri giriom ama bilmiom olmadi bakiom

ZUZU dedi ki...

elektirikk cikioo kabloladan yafff siseden rtarik girdimm kutuuu parladii ne oldu bilemedim ama

b@nu dedi ki...

zuzu cünaydunn canem


demir hayde bunuda bitirelim..:)

**esra** dedi ki...

eee ewt bende oralarda kaldım zuzu sen hangi tarihi girdin??

serpill dedi ki...

o sarı şeyler soldaki tank gibi şeyin üzerine koyulabiliyorlar

serpill dedi ki...

sonra onlar şişiyorlar sanki odanın ortasınada koyuldular.ne yapacağız bunlarla acaba

**esra** dedi ki...

Serpil üzerine de ne tarafına ben hala koyamadım onlar sanki arpa ya mı ne benziyorlar bira mı yapcas acaba :)

b@nu dedi ki...

1341965 şifre bişi aktif oluyor ama ne serpilcim merhaba bende sarı zamazingolarımı oraya koyamadım:(

serpill dedi ki...

soldaki su tankının.adını ben öyle koydum. tam üzerine biri borunun soluna biri sağına.baya bir şiştiler:))

b@nu dedi ki...

hah koydum üstten boru geliyo ya demir kazana demir ortada sen sağ ve sol yanlarına doğru kazanın üstüne koycanmışız :) bilmem anlatabildimmi

b@nu dedi ki...

aaaaaaa noldu biliyonuzmuuuuu
tornaviaylan o sağdaki düzeneğe tıkladım elentürükler gitti sanırsam sigortayı attırdım sonra ışık yapmıştıkya onun üst kısmına doğru tıkladım ışık yanıyoo şimdiii seyyar lambam var:)


cal hoşgeldinncnm..

b@nu dedi ki...

kaldım şimdi böleee yahu dolaptaki yemekler bozulcakk calculus elentrükçüü haydee cnmm bi el att yasık bak bizee .:)

b@nu dedi ki...

düzenekte yeşil bişi var ya onun hemen altına doğru kablolara serpilcim

ZUZU dedi ki...

geldimmmmmmmmmm hg nisssss yaf ben sari seyileri koayamiom tutmuyyoooo

serpill dedi ki...

banucum olmuyor.o sarı şeyler nerede duruyor sende.hakala deponun üstündelermi

b@nu dedi ki...

eet üstünde şişik bir durumdalar
ama ben sigortanın atmasından dolayı tırstım bence doğru yol bu deil

yeşil şeyin altındaki kablolara tornavidaylan tıkla tornavidanı ucundan tut kontak yapıyoo hemn zate

serpill dedi ki...

günaydın cal hoşgeldin.işte o deponun üstündeki borunun sağına soluna koyuluyorlar.banucum hala olmuyor yaa.neyse deneyeceğim mecburen

calculus dedi ki...

Günaydın teşekkür ederim.
Ya valla koyamadım birisi resim falan çekebilir mi ya:(

ZUZU dedi ki...

koyamiooooooooooommmm ben sunlariii kulama taksam omasmii ufff

b@nu dedi ki...

kazanın alt üst bordo çizgisi varya arkadaşlar şimdik
üst bordo çiginin hemen sağ ve soluna tabi kazanın üstüne doğru

serpill dedi ki...

bilmemki ben resim nasıl çekilir.ama hemen yerleşiyorlar oraya cal onlar.bu arada sigortalar atmadı ama benim sigortalar atacak bu gidişlee banuuuuuuuuuuu :))

b@nu dedi ki...

sıraylan şimdi şunu yaptım
sarı iki tane şişen şeyler
tv nin altından anahtar ki bunla saati açıp pil
dolaptan tornavida
tvnin fişi çektim
arkasını açıp seyyar lamba yaptım pille
sarı şişen şeyleri kazanın üstne kodum
şişedeki kodu girdim
o sarı şeyler şişti ve sürükleyim ortaya yere kodum

calculus dedi ki...

Yok kardeşim benim de olmuyor.
Oyunda bir şey olabilir.

serpill dedi ki...

eveet çekiçle boruya tıklıyoruz.boru kırlınca su çıkıyor ve adam yukarı doğru süzülüyor.

calculus dedi ki...

Oyun "böcekli" sanırım:)
Yeniden başlattım ve rahatlıkla oldu.

Sis dedi ki...

oyun ciddi bir şekilde buggy.kasmayın bence.kasmayalım yani

serpill dedi ki...

yalnız borunun sarı görünen yeri varya deponun orasına tıklıyoruz sanki çekiçle biz vuryormuşuz gibi tıklayarak.

**esra** dedi ki...

ss aldım bende sayfaya nası koycam ya da size nası göstercem onu bilmiom :)

deniz dedi ki...

oyunu yeniden başlatınca oldu, oyunda var sanırım problem

b@nu dedi ki...

hoppalaaaaaaaaaaaaa
bidaha açığ deneyinn arkadaşlar
sarı şeyler nasıl konmaz ya
soldaki kazan dimi bu allahın kazanıı işte tepesine koyun gitsin üstten gelen borunun sağı ve solu gibi kalıyor daha ayrıntılı bir açıklaması yokki bide resim nasıl konuluyoo de bana call koyemm cnmm

bene oyunda yapılacak olayların sırası var:(

ZUZU dedi ki...

ustune yaklsincaa hemen kndi oluyooo bu sisimis halii ama osunn

serpill dedi ki...

o sarı şeyler şişince odanın ortasında bırakmamız gerekiyor ama adam yukarı yükselince pencereyi açmak içinde anahtar gerekiyor galiba.kaldı pencerenin önünde.çekiçle kıramadım camı

b@nu dedi ki...

yaw anahtar buzdolabının üst dolap kısmının sağ yanında gibi pencere büyüklüğünde tıklayın açılıyo ama sigortayı attırmadan önce yapılacak bu işlem

**esra** dedi ki...

bende sarı şeyleri koydum lambamı yaptım kısa devrede yaptırdım ama boruyu kırınca "sıcak su vanasını kapamadın, gücü kes diyor" anlamadım bişii yafff :(

b@nu dedi ki...

yaw anahtar buzdolabının üst dolap kısmının sağ yanında gibi pencere büyüklüğünde tıklayın açılıyo ama sigortayı attırmadan önce yapılacak bu işlem

ZUZU dedi ki...

ben boruyu pitlatim yeniden basladim ufffffffffffff nere tiklios boruyoo

b@nu dedi ki...

ben bitirdimmm :)

sıralamayı yazıyom
sarı şeyleri kazanı üstüne koy
kodu gir şişsin
saati aç pil al
bu arada dediğim yerden anahtarı al
tv yi aç seyyar lambanı kur
düz kontak yap
karanlık olsun heryer
çekiçle boruya vur kazanın altında sarı bağlantı noktasına bir kaç kez tık tık
adam beliriyoo onla yukarı doğru çıkıyoruz zaman mevhumu var unutmayın pencereye doğru geliyoo ve anahtarla pencereyi açıyoruz adam kurtuluyoo ve bitiyoo

serpill dedi ki...

dolabın tam olarak neresi banu bulamıyorum ben anahtar.pencereyi açacak o anahtar galiba.çğnkü pencere kilitli.

b@nu dedi ki...

bi dakka
bitmedi sanırsanm try again diyo ve hala herbi şey aktif offffff:(((

b@nu dedi ki...

benim dediğim sıralamayla yapınca bak zuzunun fotosundaki gibi gri bir çizgi beliriyoo kod girdiğimiz yerle buzdolabının üst kısmı arasında orası açılacak yerin alt kenarı gibi düşün cnm ve pencere büyüklüğünde ay resim koymayı bilsemm koycemde..

ZUZU dedi ki...

ben suu yu patlatamiom sari boruya bastimmii tekrar diooooo

**esra** dedi ki...

İki saattir buzdolabına tıkladım banuuu :D meğersem dolapla kod girdiğimiz yerin arası imiş ama yine yandım sıcak su ile olmadı ben adamı da göremedim haalaa :(

**esra** dedi ki...

tastamam banunun dediği gibi yapınca I'm Free diye sırıyıyo adam :D

b@nu dedi ki...

http://img520.imageshack.us/img520/8978/linknb0.jpg


deneme bi bakın bakalım olmuşmuu mersüüü

şimdi bittimii

**esra** dedi ki...

:) Olmuş Banucum olmuş bende aldım ss ama siteyi açamadım da resimi koymak için :)

öykü dedi ki...

Çok sinir bir oyundu anahtarı alacağım yerdeki çizgi oluşmadı 3 kez baştan almam gerekti ama sonunda bitti yardımlar için sağolun...

ege dedi ki...

teşekkürlerr:)
tv yi açmadan önce fişini çekmeyi,boruyu kırmadan önce sarı nesneleri odanın ortasına koymayı unutmayın...