Kidnap Escape

10 Ekim, 2008


11 yorum:

sebnem dedi ki...

günaydın klimadan bi bıöak aldım
iş bastırmazsa oynayacağım
masanın sağ çekmecesini altında bi cd aldım

sebnem dedi ki...

duvardaki solaptan telsiz sanırım
el bombasıda var ama alamadım ben

sebnem dedi ki...

yerdeki iple bağlı kutuyu bıçakla açtım kmno4 aldım birde kağıt var içinde nitrojen uranyum ve gliserin yazıyo

sebnem dedi ki...

duvar saatin ibresinide aldım :d
ooo bu kapı resmen çelik booba yapılcaksa ben anlamam

deniz dedi ki...

aynen şebocum ben de sevmedim çok itici bir oyun nesnelere ivrenç :)

Adsız dedi ki...

saatten alınan kırmızı çubuk karşı dolaptaki bombanın pimi galiba üzerine takıldı
bıçakla ipini kestiğimiz kasadan bir şampuan şişesi gibikutu aldım diğer kutularda kalkıyor altında yazı okunuyor
cd buldum taktım şifre yeri açıldı

Adsız dedi ki...

bomba anahtar verdi
dolaptaki üst kasayı açtım

esrasel dedi ki...

ben bu 123bee oyunlarına hasta oluyorum yaa yine kilitlendi :S kasadan çıkan mermileri silaha takayım derken ekran ortasında kilitlendi kaldı :S

Adsız dedi ki...

esra aynı yerde takıldı valla ne iş anlamadım

Unknown dedi ki...

farklı olarak bıçakla 4. çift çizmenin topuğunu kestim ve bir mermi aldım.

bir de dolaptki pantalonlardan 3. sünün üst cebinde 2. cd var.

ama bende de ekran dondu.

Adsız dedi ki...

bıçakla dolapdaki 3.giysiyi tıklayınca cd veriyor.
kırmızı çubukğu bombaya takıp üstüne tıklayınca anahtar veriyor oda dolapdaki üst kilitli kasayı açıyor.ordan gri bir şey alınıyor.
mavi cd bil.takınca çıkan şifre yerine bomb yazan yere 4589 yazıp ok.basınca, kod veriyor 360.
diğer cd.yi bilgisayara takıp bu kodu 360 yazınca alttaki dolap açılıyor şişe veriyor.
yaa tüfeğe yaklaşınca herharukalde ekran dondu bendede bozuk galiba 4.kere oynadım hepside aynı:((
Nagme...
,