The Third Clay İmage

09 Ekim, 2008



Sanırım yeni

33 yorum:

ege dedi ki...

kapının altından bir çubuk aldım.masanın altından da çekmecelerin bitiş hizasına doğru tıklayınca bant aldım.

Nağme dedi ki...

iyi akşamlar ege deniz,iyi oyunlar:)
Sadece bant ve kalemle dolaşıyorum ben

ege dedi ki...

masanın alt çekmecesinde pembe kısma yakın tıklayınca pembe bir kağıt aldım.

Nağme dedi ki...

alt çekmeceden kağıt onuda açınca şekil çıktı açılı bişey

ege dedi ki...

3.açının ölçüsü 49.ama ne işe yarıyacak bilmem.

Nağme dedi ki...

duvardaki kareli olan şekli yaptım ortasındaki düğme olan yeri yukarıya çıkarıp düğmeye basınca mavi oldu ama ne işe yaradı bilmiyorum

Nağme dedi ki...

anahtarla heykel gibi şeyin kilitli yerinin açıp minyatür heykel aldım onunda altını çevirdidim beyaz yere koydum ve egecim saol 49 oraya yazılıyor go'ya basınca uçtu biryeri kırdı

Nağme dedi ki...

kapının orda yukarda cam kırılmış sopa takılıyor ama birşey olmuyor

Nağme dedi ki...

minyatür heykel sopayla sonrada bantla birşleşince penceredeki şeyi alabildim

Nağme dedi ki...

ya o penceredeki şey heykelim koluymuş yaktım ama 3 haneli şifre istiyor bu
hg esram hadi kız çöz şifreyi:))

ege dedi ki...

üçgenin dışındaki kare 41 in yanı dış açıyı gösteriyor gibi.139 o da olmadı.başka ne ipucu var ki?

esrasel dedi ki...

yaw duvardaki şeyi ancak yapabildim :) 180 falan bende denedim ama olmadı durun bakalım uğraşalım accık :)

Nağme dedi ki...

başka ipucu yokki heykelin kollarını 5 benzettim bende denemeler yaptım ama cux olmadı

esrasel dedi ki...

kızlarr ben odada kaldım ve dolan dolan uykum geldi :)) ii geceler size ben yatıyom

ege dedi ki...

nağme sen de mi çıktın?
ben kırmızı çarpı ile çıkıyorum:))
denesek bulurduk şimdiye ama denemiycem.
bulabileceğim bir şifre koysalarmış:))
iyi gecelerr...

mehbup dedi ki...

başka oda da 830 yapmışlar açılmış eğer açılmazsa 820 den 830 kadar deneyin

Adsız dedi ki...

çözümleri yazarken bazen detaylı bilgi vermiyoruz.sadece 'şunu buldum şunu yaptım' deyip geçiştiriyoruz.daha detaylı ve anlaşılır ipuçları yazalım lütfen...mesela örneğin vede faraza ben şu mavi butonu hala yapamadım.benim gibileri düşününüz lütfen:)

Sis dedi ki...

duvardaki puzzle
1- a b c d
2-
3-
4-
şeklinde düşünürsek.yani sağa doğru yatay abcd aşağı doğru da 1234 diye adlandıralım.başlangıçta
a2 de bir kare X diyelim,düğmeli kare b3 de Y diyelim,öbür kare Z diyelim d2 de oluyor
sırayla hamleler:
X c4 e
Y c2ye
X b2ye
Y c1 e
X c2 ye
Y b1 e
X b2 ye
Z c1 e
Y a1 e
X a2 ye
Z b1 e

Adsız dedi ki...

sisin yazdıklarını da bana anlatacak biri varmı acaba:D:D

şaka..şaka..ben anladımsa herkeş anlar.

Adsız dedi ki...

Sishyphos teşekkür ederim ben de ..
sabah oynadığımda takılmıştım bırakmıştım oyunu ..
güzel anlatmışsın .sağol.