Yuzu Room Escape

08 Ekim, 2008


yeni sakura



Oynamak için tıklayınız

35 yorum:

Sis dedi ki...

3 limon.banyoda işleri neyse bi de oturak.sakura oturaklarla mı bozdu kafayı:D

Sis dedi ki...

heheh şans esracım:)
duş şeysi gibi şeyden bi alet.ne anahtarıydı unuttun adını.klozet arkasında kutu

calculus dedi ki...

5 sarı nesne..
Bu arada sessiz sedasız kaçmışsınız oyuna.

esrasel dedi ki...

oooo site hata verip duruyo yazdıklarımın hepsi gitti :(

calculus dedi ki...

Tabureyi oradaki çekmecenin üstüne koyarak dolabın üstünden tornavida aldım.

Adsız dedi ki...

tabure küvetin içindeymiş.bi saat aradım yav.

esrasel dedi ki...

duşun ordan aldığım levyeyle aynalı dolabın sol alt 2. gözden temizleyici. onu kirli yere döktüm küvetin ordaki sarı oldu. oturağı aynalı dolabın yanındaki pufun üstüne koyuo üstten tornavida.

calculus dedi ki...

Tornavida ile açtığınız yerdeki tek rakamları siyah- çift rakamları beyaz olacak şekilde lavobonun sağına uygularsanız, tuvalet kağıdı alıyorsunuz. Daha açık yazabilirim yetmezse.

calculus dedi ki...

Temizlik deterjanını küvetin önündeki yere döküp, tuvalet kağıdı ile silince şekil çıkıyor.

Sis dedi ki...

lavabodaki siyah beyazı da klozet arkasındaki kutuya uyguluyoruz

calculus dedi ki...

Bu çıkan japonca bir yazı değildir de mi?
Yuh artık de mi?

Sis dedi ki...

çıkan anahtar ilk ekrandaki dolabımsıyı açıyor

Adsız dedi ki...

ülemm..yavaş yav:)bak yine oyunu sömürüyosunuzzz:D:D

calculus dedi ki...

Sabun sıralamasını da yazayım dursun.
Siyah-Beyaz-Beyaz-Siyah-Siyah-Beyaz-Siyah-Beyaz

Sis dedi ki...

onlar japoncaysa yandık çünkü anahtarla açtığımız yerin şifresi o sanırım. ben başka ipucu bulamadım şifreyle ilgili.bi de 5ci limon bulan var mı?

Sis dedi ki...

buldum 5ciyi kapı görünürken sağa tıklayın o sauna mıymış?onun arkasında

calculus dedi ki...

Evet bende 5 limon var ama nereden aldığımı hatırlamıyorum. Gezdikçe topladım.

Sis dedi ki...

çıktım.
perfect end .
o yerdeki leke var ya onun beyaz kısımları rakammış.8532

calculus dedi ki...

Küvetin içinde bir şey yapamadık değil mi?
Hadi çok zorlasak elimizde bir 6 ve bir 8 var desek. O kadar zorlarlar mı ya?

calculus dedi ki...

İşte japoncanın dezavantajları.
Nasılsa Japonca diye bakmadık bile:)

Adsız dedi ki...

aa..bi gittim geldim bitirmişiniz.yuk be:)))

Sis dedi ki...

saolunuz yardımlara.22 dakka çok kötü ama.daha hızlı olmalıyız:P