Schneeviech Escape

09 Ekim, 2008

YENİ...


Oynamak için tıklayınız

140 yorum:

deniz dedi ki...

18:21 yazıyordu raftaki saatte, onu kutuların oradaki saate benzer yere girdim 18:21 yazısı rafın üstüne yansıdı, yansıyan yerden TORNAVİDA aldım.

Sis dedi ki...

çiçek tablosunun altındaki numarayı tornavidayla söktüm

sebnem dedi ki...

anacım tornafidayı digitale 18:21 yazıpda aldık sülesene

b@nu dedi ki...

orası ekran döndürünce geri geliyo sis çiçek tablosu yani

Sis dedi ki...

üff caponca bitti almanca mı başladı .hey allaam

sebnem dedi ki...

bi tornavidayla dön dur o tablonun altında bende 11010010 var bu çevriliyodu galiba

Sis dedi ki...

raftaki kutulardan çekiç geldi.ama tam anlamıyla geldi yani.sadece en alt sıra diyebilirim

b@nu dedi ki...

banda o ustura gibi geldii eet kutuların birinden ama hnagisinden bilmiyorum

sebnem dedi ki...

raftaki kitaplardan birinde
0 alpha
1 numerische
2 psswörter
3 sind
4 sicherer!
yazıyor

b@nu dedi ki...

zincap o halde diğer dillerde denedim yazmayı olmadı

sebnem dedi ki...

bide kapının yanındaki yeri tıklayınca USB falan diyo bişiler istiyo

Sis dedi ki...

ay bu neee oda oyuncusunun kabusu mu bu oyun.temel malzemelerimiz var ama kullancak yer bulamıyos

Sis dedi ki...

valla masanın oralara tıklarkene almışım feneri.nerden nasıl haberim yok

deniz dedi ki...

FENER masayı karşıdan görürken pc monitörünün altına doğru tıklayınca alınıyor

Sis dedi ki...

yataktan da camı görürken testere aldım.ve bıraktım

derya g dedi ki...

sanırsamki raflı dolabın üst taraflarından (siz yinede rafın her yanına tıklayın)fırcamı bıcakmı ne oldugunu annamadıgım bişi aldım

calculus dedi ki...

Benim çarpım bile kırmızı değil:)
O bile tutmadı yani:)))

Unknown dedi ki...

fener bilgisayarın sağ altındaki boşlukta

testere yatakla tahtanın arasında orta kısımlara doğru

çekiç en altta soldan 2-3 . kutular arasında

deniz dedi ki...

masayı kapıyı karşıdan görürken bir sol ekrana dönün, dolabın enn üstüne tıklayın, 2 ve 3. kutuların üstüne denk geliyor siyahlığa sanırım CEP TELEFONUNA benzer bir nesne aldım

calculus dedi ki...

Point and click konusunda aşmışsınız.
Tarifle bile bulamıyorum ya, acınacak haldeyim.

Unknown dedi ki...

sen cal değilsin bugün senin saygınlığını çökertmek isteyen başka biri sanırım. cal nikiyle başkası var burada sanırım:)) bugün 2. oyun bu olamaz yaniii. söyle kimsin sen?

calculus dedi ki...

Sizde de mouse un sağ tuşunun hali içler acısı mı?

calculus dedi ki...

Valla benim ama acınacak haldeyim:)))))
Aklım başka yerlerde.

Unknown dedi ki...

camı görürken soldaki masanın biryerlerine tıkladım ve bıçak aldım

Unknown dedi ki...

ve sanırım el feneri seçiliyken almışım yeni farkettim

deniz dedi ki...

BIÇAK : masanın alt kısmına doğru siyahlı gölgeli kısmında

Unknown dedi ki...

ben de emin değildim zaten. yanlızca sonradan baktığımda el fenerinin seçili olduğunu farkettim ve belki bir ayrıntıdır diye düşündüm:)

Unknown dedi ki...

cep tel. en üst rafta soldan 2. kutuyla üstteki tahta arasındaki karanlıktamı?

deniz dedi ki...

39. yorumda yazdım ebrucum dolabın en üstüne siyah kısımlara tıkla ama cep telefonu değil sanki fırça gibi birşey ama anlamadım ki :(

Sis dedi ki...

kutulu rafı yandan görürken alt köşesine fenerle tıklayınca kod var.738.
ve bende bıçak yok:(

deniz dedi ki...

hayır rafları geç, en üste çık canım dolabın üstünde ama dediğim ekrana gel, kapıyı pc yi karşıdan görürken bir sol ekrana dön...

Unknown dedi ki...

sis camı görürken solda masanın altındaki karanlık yerlere tıkla sanırım orada bıçak. tam emin olmasamda

Adsız dedi ki...

teşekkür ettim yeryam buldum oh be ama bnde el feneri seçiliyken buldum

deniz dedi ki...

11010010, kutudaki şifre alanı da 8 karakterli bi bağlantısı var mı bu rakamla acaba şifrenin?

Sis dedi ki...

off yok okudum yorumlarınızı tam denen yeri tarıyorum.ama yok bıçak işte:(
ne biçim oyun yaw. bi daha mı bıraksam nedir.

Adsız dedi ki...

hoşbuldum canısım.epeydir oyunlara geç kalıodum nihayet yakaladım sizleri.

Sis dedi ki...

bir bıçak bulamamaya kurban gitmiş bulunuyorum ya:(

deniz dedi ki...

hani riddle da çözüyorduk ASCII kodları 11010010 ay öyle birşey mi acaba:D

çıkmam gerek sizlere iyi oyunlar iyi akşamlar:)

Unknown dedi ki...

sis yeni pencerede tekrar açtım oyunu.

pencere ekranına gel.
soldaki masanın alt kısmında gölge var hani. onu üçgen gibi düşünürsek en köşesine el feneriyle tıkla. bıçak orada

Adsız dedi ki...

iyi akşamlar arkadaşlar bende sizinle sessiz oynuyordum ama şu telefon mahvetti olmuyor, başka ipucu varsa lütfen yardımmmm.

Adsız dedi ki...

siz beni epey şaşırttın.tel. i bulmak çok zorduda pıçakı bulamamış olman cık cık..(çekiçle kafama tıklamak istersen serbest :))hi hi hiii.....

yeryam baş baş sana mucuks.
nan tıklamaktan parmakımda hal kalmadı be.

Adsız dedi ki...

yaşasın sonunda buldum.yardım istemem gerekiyormuş

Unknown dedi ki...

adsız cep telefonu kutuları gören ekranda en üstte tavandaki siyahlıkla tahta arasında. 2. ve 3. kutuların arasının üstüne doğru

Sis dedi ki...

oyyyyyy kendime tüüü diyorum.almışmışım meğersemm.ama oyun ekranı büyük ya.yukarda kalmış görmemişim.
salak diyecekler sıraya lütfen:D:D

Unknown dedi ki...

yeri tam orası ama 2. açtığımdada buldum hemen. el feneri seçili denedinmi peki

Unknown dedi ki...

üstteki düğmeye tıklayınca beyaz birşey alıyoruz

Unknown dedi ki...

telefonla da üçgen makinanın bağlı olduğu prizin yarım cm. üzerine tıklayınca bip sesi geliyor

Unknown dedi ki...

bip sesini üte kadar takip edin ve çekiçle tıklayın kablolar çıkacak. tornavidaylada tamir edin. kızım gelecek servisden almam lazım az yokum

Sis dedi ki...

imdak diyor ve yine bırakıyorum.sinir geldi.bu odadan da çıkmayıvereyim:(

Unknown dedi ki...

tam nokta

kapının sağ köşesinden 2 cm. sağda ve griliğin yarım cm altında

Adsız dedi ki...

telefon sesi olan yerimi çekiçle tıklıyoruz yapamadım

Unknown dedi ki...

bipler üstte dediğim yerde sıklaşınca o yeri saptayıp çekiçle tıkla adsız

Adsız dedi ki...

teşekkürler ebru ama bukadar tıklamaya duvarın yıkılması lazımdı.sinir oldum tesbit ettiğim noktaya tıkladım olmadı bende kulak yok herhalde bir ustamı çağırsam acaba

Unknown dedi ki...

adsız usta bile bulamaz sanırım dediğin gibi. bu oyun adamı delirtir valla ben kapattım:)

**esra** dedi ki...

O telefon sandığımız şey duvarda ki metalleri(çivi ve kabloları) bulan aletmiş :) kocişin engin bilgisinden yararlandım ama şimdik bende Siss gibi İMDAKKKK diyerek kaçıcam yeri tespit ediyorumda duvara tıklasamda her aletle biner kere bişey olmadı duvara :((

**esra** dedi ki...

Kapıdan 1,5 santimetre sağda gölgenin 4 mm altına cekiçle vurunca kırılabiliyor duvar :))

Unknown dedi ki...

biz önce telefona benzettik demir atlas. sanırım tellere tıklayınca herkes anlamıştıe ne olduğunu. baştan öyle söyleyince adı öyle kaldı:))

derya g dedi ki...

rodyodaki 7. frekans bize kutunun şifresiyle ilgili ipucunu veriyo

derya g dedi ki...

şifre yazdıgımız ebrucum yani şifrenin bı kısmı ordanmış

derya g dedi ki...

yok anacımm nerdeee bu oyun old castle ı gececek haaa bütün dünya kaldı aynı yerde:)

Unknown dedi ki...

koddaki arada serpiştirilmiş harflerde "degu" yani ekrandaki farenin cinsiymiş.

calculus dedi ki...

Siz ne yaptınız ya? Helal olsun, hadi mouse unuza kuvvet.

derya g dedi ki...

daha bişi yapamadık cal:) bu gidişle elimizde mouse die bişi kalmıcak zatene tıkla tıkla öldüm yaa

calculus dedi ki...

Siz bir de diğer oyundaki sinekleri görün mouse nasıl kalmazmış:)))

Adsız dedi ki...

çok büyük uğraşlarla geldim bende aynı yere..kafayıda yedim bu arada..her bulunanın resmi çekilp gösterilmeli bence ama nasıl:))))

Unknown dedi ki...

camın yanında gizli bir kasa varmış ama hala bulamadım

Unknown dedi ki...

kodun 2. bölümü ve kasanın yeri için nordinhoda oyunun 37 ve 39. yorumlarına bakın.

b@nu dedi ki...

ALLAHIM SİNEKLERDEN BETER BU NEYAAA NOLUR ALLAH RIZASI İÇİN TELEFON YERİİ NET OLARAK ŞEY EDİN BANA BULAMADIMMM ŞİFRE İLE BERABER 6 DENE İTEMİM VAR TEL YOK:(

Unknown dedi ki...

telefon

kutuların en tepesinde tavanın siyah kısmında. 2 ve 3. kutuların üstündeki tahtanın biraz daha üstünde banu. umarım bulursun:))

b@nu dedi ki...

ay ben sanaaaaaaa boşuna ebruşkatrışkamırışka demiyorumm yelim senii buldumm saol:9

Adsız dedi ki...

yatağın sol aşağılara doğru tıklayın yakınlaşıyor

Unknown dedi ki...

ben anahtarı buldujm da anahtar kapıyı yada cercevedeki deliği açmıyor

Adsız dedi ki...

orada da 324 sayısı var kutulaın olduğu dolaptaki sayı 738 bunlar şifre camın ordaki yere girin anahtar alın

calculus dedi ki...

Bakın eski bir japon atasözü der ki?

あなたは本当に非常に巧妙されています。パーフェクト! !
Yani Türkçe'si;
Ben item yerine item yeri demem, item yeri az da olsa belli olmadıkça.

Unknown dedi ki...

anahtarı çerçevedeki delipğin biraz sağına tıkladım sanırım usb aldım. mor renkli

Adsız dedi ki...

anahtarı ablodaki deliğe tıklayınca mor bişey daha

b@nu dedi ki...

duvardaki kablo bağlantısını tamir edeceğimiz nokta :
http://img403.imageshack.us/img403/4558/duvarlj2.jpg

Adsız dedi ki...

anlayamadığım şu:oyunla ilgili ipuçlarını nordinhoyu okuyarakmı yapacağız?yada şu itemi buldum sizde bulun diyerekmi?bu arada adsız arkadaş teşekkür ederim son yardımların için senin sayende oynayabildim:)

calculus dedi ki...

Banu:)))))))))))
Allahım her şeyin resmi alınır mı:)))))))

Unknown dedi ki...

usb yi de kapının sağındaki gri yere takınca mutlu soooon

Adsız dedi ki...

rica ederim banada kafayı sıyırttı bu oyun

Unknown dedi ki...

su nordinhodaki yorumlrı oku demedim. nordinhoda item yerlerinin resimleri var. baksaydın görürdün. ayrıca itemlerin yerlerini öğlenden beri her sorana belki 4-5 kere de açıklamak zorunda kalsak da açıkladık. lütfen

b@nu dedi ki...

hahha bittiii
walla
saolun yardımlarınıza


bide cal beyyy hoşuma gidiyooo yeni öğrendimya bırakda hevesimi alimm allah allahhh ne gülüyonn:D:D:D:

calculus dedi ki...

http://www.nordinho.net/vbull/attachments/new-adventure-games/36097d1223578268-schneeviech-escape-schneeviech.jpg

calculus dedi ki...

http://www.nordinho.net/vbull/attachments/new-adventure-games/36098d1223578536-schneeviech-escape-schneeviech2.jpg

calculus dedi ki...

Oynamıyorum ama buraya da koyayım nordinhodan.
Belki birinin işine yarar.

b@nu dedi ki...

bende resim koyabilirdimm ama aşkol calculus beyy

hatta bakınız şekil 1-a
http://img404.imageshack.us/img404/1301/yataklk1.jpg

Adsız dedi ki...

ebru:ben nordinhodan oynamıyorum bu oyunu.bak burada ne diyor?lütfen çözümlerinizi ve ipuçlarınızı olabildiğince açık yazın.eğer bir oyunu birlikte oynuyorsak herkeze yardım etmeliyiz.4-5 kere değil arkadaşlar anlayana kadarda yazılır gerekirse.herkez senin gibi zeki değil.üzgünüm.

**esra** dedi ki...

Yatağa yaklaşamadım ben :( pencereyi görürken mi yoksa duvarda ki tabloyu görürken mi bi de hangi item seçili acaba :( kafayı yedim walla bu oyunla

calculus dedi ki...

ooo banu saygı ile eğiliyorum ne diyeyim, detay çizimleri , patlamış perspektifler falan aştın valla:))))))))))
Yakında bir üç boyutlu simülasyonlar ile çıkarsın karşımıza.

Unknown dedi ki...

tamam su birşey demiyorum haklısın. burası zeka ölçümü yapılan bir yer değil sanırım. zaten bu oyunun bu kadar uzun sürmesinin nedeni itemlerin zor bulunabilmesi.

o zaman keşke şu yorumu yazmasaydın

çok büyük uğraşlarla geldim bende aynı yere..kafayıda yedim bu arada..her bulunanın resmi çekilp gösterilmeli bence ama nasıl:))))

**esra** dedi ki...

Yorum ve yardımlara teşekkür ederim :) haketten mutlu son ;)

derya g dedi ki...

banuşumm valla süpersin aşmışın yanee:)
yardımları bulunan herkeşe teşekkürler

ege dedi ki...

aman diyorum bu oyuna item alıyorsun bakarsan görüyorsun aldığını.teşekkür ettim yorumlara ve de resimlere:)))