Nekonote Escape 09 - Book

10 Ekim, 2008

Yeni bir oda oyunu daha...

Oynamak için tıklayınız

32 yorum:

sebnem dedi ki...

koltuğun solunda 2 yazıyor ve yastığının arkasında şifreli bir kutu var
yine aynı koltuğun arkasından yeşil bir yuvarlak abaut item deyincede G harfi

sebnem dedi ki...

kapının sağında aşağıda duvara doğru 1 yazıyor
şu durumda 1 2 oldu
ilk iki kare de ki rakamlar bunlar

sebnem dedi ki...

yeşil mumu kenara çekince duvardaki puzzle ın bi parçası var
şimdiii yine o rafta pembe ev in altında görünen bişi var tıklayınca üstüne yırtık bi kağıt var BG görünüyor

sebnem dedi ki...

o kitaplığın sağ yanında altta bi yer var kilit gibi

deniz dedi ki...

koltuğu ve sağındaki saksıyı karşıdan görün, saksının sağ alt kısmına doğru tıklayınca sadecee saksı yaklaşıyor, saksının yine sağına tıklayınca halının ve duvarın köşesine yaklaşıyor, oradan B YAZAN MAVİ PUL ALIYORUZ.

sebnem dedi ki...

o sağllı sollu kahve sütunlar diyeyim işte onların soldakinin sağ iç kısmında puhahhahaa ne anlattım be 2 beyaz nokta var

sebnem dedi ki...

veeee o kitap rafının sol tarafına doğru tıklayınca bu kez 0 ı görüyoruz
1 0 2 oldu başta yanlış yazmışım ben
1 2 değil
1 0 2

esrasel dedi ki...

puzzleın 2. parçası kapının alt kısmına tıklayın yerdeki beyaz şeritte

sebnem dedi ki...

o koltuğun yanındaki sehpanın altına tıkladım kırmızı yuvarlak bi şekil var fıxe edilmiş

deniz dedi ki...

puzzle parçası eksik, kutunun şifresi nasıl, tornavida yoook, 3. renkli pul neredeee :)

esrasel dedi ki...

raflı dolabın sol altında da 5 var elimizdeki rakamlar 1025 oldu.
puzzle parçalarını tamamlayıp ışığı kapatıp tabloya bakınca
S T T
U U H
N E U

çıkıyo

sebnem dedi ki...

o bulduğumuz yuvarlakları yukarda anlatmıştım kitaplığın sağ yanında alt kısımda ki yere B G olarak taktım bi tane daha lazım o bulduğumuz sayılarda sanırım kutunun şifresi

fleur de lys dedi ki...

şşş kıpraşmayın beni de bekleyin ben de geliooomm :)))

esrasel dedi ki...

raflı dolabın sağ alt yanına elimizdeki pullar yerleşecek ama sehpanın altındakini almak için penseye ihtiyaç var sanırım telle bağlı çünkü :S sıralamamız B-G-R mavi-yeşil-kırmızı

sebnem dedi ki...

bu arada oyunun kaydedilebilir olması kazık olduğu manasına mı gelir sizce :)))

deniz dedi ki...

benim işim çıktı keyfim bile kaçtı :S size iyi oyunlar...

esrasel dedi ki...

tabloda yazan SUN-pazar, TUE-salı, THU-perşembe imiş burası nordinhodan kopidir.
buna göre aldığımız kutuya pazar-salı-perşembe siyah diğerleri beyaz yaptım. yani 1-3-5 siyah diğerleri beyaz kalacak. mıknatıs çıktı kutudan

esrasel dedi ki...

mıknatısıda 2 kahverengi kolon vardı onun soldakinde 2 beyaz nokta vardı oraya taktım. tekrar tıklayınca açıldı ve cam şişe aldım

esrasel dedi ki...

içinde su varmış. suyu kaseye döktüm pembe coin aldım. raflı dolabın yanına mavi-yeşil-pembe olarak taktım. pense aldım. penseyle sehpanın altındaki bebişi aldım. arkasında yine bişiler yazıyo :S

esrasel dedi ki...

arkasında yazan
S W F S
U E R A
N D I T

buna göre, SUN-pazar, WED-çarşamba, FRI-cuma, SAT-cumartesi
mıknatıs aldığımız kutuyu kapatıp bu günlere göre tekrar açtım (1-4-6-7 siyah olacak) pense aldım.

esrasel dedi ki...

ay ne pensesi yaa :S penseyle bozdum kafayı :D ing. anahtarı gibi şey o :))

Adsız dedi ki...

1025 ti şifremiz

01234
45678 yazıyordu

kitapta da resimlerde önce-sonra durumu mevcut (tam elma- yenmiş elma / tırtıl - kelebek) aynı mantıkla harfleri değişim yapın, 1=5 0=4 2=6 5=9 5469

esrasel dedi ki...

bu aldığım ing. anahtarı ile raftaki beyaz kitabı aldım. içinde elma tıytıl ve kebelek var. bide bi sayfada 01234 yan sayfada 45678 yazıyo

ben rakamı eksik yazmışım mantığınıda adsız yazmış zaten

Adsız dedi ki...

Bebeğin arkasına doğru tıklayın anahtar alın, Anahtarla duvardaki rafın sol iç kısmına tıklayın,
Anahtarla orayı açıp -key card- alın
Kapıdaki bölmede kullanın kartı, şifreyi girin 5469 çıkış

esrasel dedi ki...

bebeğin arkasını çevirince anahtar alıyoruz. anahtarla kolonların üstünde duvardaki yeri açıp kart aldık. kapının yanına taktık. doradoraya teşekkür ettik 5469 şifreyi girdik ve çıktık :)

Unknown dedi ki...

koltuğun solunda "2" yi görün.

kitaplığın solunda "4" ü grün.

koltuktaki yastıkğın arkasından mavi kutuyu alın.

koltuğun arkasındaki arkasında "g" yazan yeşil pulu alın.

kapının sağ tarafında "1" i görün.

duvardaki girintide ilk yeşil mumu çekip bir puzzle parçası alın.

pembe evin altındaki rafta "bg" yazan kağıt var.

bitkiye tıklayın. yakınlasın. halının köşesine tıklayınca altından arkasında "b" yazan mavi pulu alın.

kapının en dibine tıklayıp yakınlaşın. soldan diğer puzzle parçasını alın.

parçaları duvardaki yerine koyun.

ışıkları kapatın ve puzzle daki:

S T T
U U H
N E U

harflerini görün.

ışığı açın.

girintideki kasenin sağ tarafında yazan "0"ı görün.

mavi kutuyu abaut item yapın.

düğmelerni:

siyah
beyaz
siyah
beyaz
siyah
beyaz
beayz

yapın ve içinden mıknatıs alın.

mıknatısı tahta kolonların sol taraftakinin sağ kısmına tıklayınca görülen 2 noktaya tıklayın.

çekmeceyi açıp içinden su dolu vazo alın.

suyu kaseye boşaltın ve içinden arkasında "p" yazan pulu alın

kitaplığın sağ tarafındaki noktalı yere pulları:

mavi
yeşil
pembe

sırasıyla yerleştirin ve pense alın.

penseyle koltuğun solundaki sehpanın altındaki telleri kesip matruşka alın.

bebeğin arkasındaki:

S W F S
U E R A

harflerini görün.

mavi kutuyu kapatıp bu kez renkleri:

siyah
beyaz
beyaz
siyah
beyaz
siyah
siyah

olarak değiştiirn ve bu kez içinden ing. anahtarını alın.

girintideki beyaz kitabı ing. anahtarıyla çözün ve kitabı inceleyin.

matruşkaya bol tıklayın ve arkasındaki delikten anahtarı alın.

anahtarla girintinin sol dibindeki bölmeyi açın ve kart alın.

kart kapının yanındaki yere tıklayın ve 5469 girip odadan çıkın.