Locked In Bathroom

09 Ekim, 2008



sanırım yeni. değilse silerim

Oynamak için tıklayınız

17 yorum:

Unknown dedi ki...

raftaki metal kutudan bir kağıt parçası, sağ beyaz çekmeceden 2. kağıt parçası, tuvalet kağıdından 3. kağıt aldım

**esra** dedi ki...

Kısa bi oyun ilginç beş dakika olmadan tüm sayıları bulabiliyorsunuz. Devamı gelecekmiş :)

Unknown dedi ki...

sağ beyaz dolaptan da 4. parça (çekmecelerin üzerindeki dolap)

ege dedi ki...

selam ebru:)teybin üstteki tuşlarından birine basınca kaset kağağı açıldı.bir kağıt ta orda.

b@nu dedi ki...

ebru ne zamn yükledinde başladınız brawo wallak he

ege dedi ki...

sağol ebru:)
yanlız ilk item yeri boş.bulamadım.yazarsan sevinirim:)

Unknown dedi ki...

item boş kalıyor sanırım ege 5 kağıdı bulduktan sonra 6. yı ararken bir de baktım altta kağıtlar birleşmiş. yada 6. yı aldığımı farketmedim

b@nu dedi ki...

mersü eet kısaymışşş to be diyoo cantürüt diyooo netcezz inşşlahh bu kaaa kolay olmaz
:)

ege dedi ki...

evet ebru dediğin gibi oldu.çıktım ama eksikle mi çıktım diyorum.illa öğreneceğim ne olduğunu:)
teşekkür ederim ebrucum:)))