Escape from the Manekineko Room

08 Ekim, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

39 yorum:

b@nu dedi ki...

ben bunu yükledim ama bi sorun ilerledinmi diye yok
yaptığım şeyler şunlar
dolabın sol yanından bir barkod gördüm
kutunun sağ yanında bir barkod gördüm ( 73 yazıyo)
kedinin eline yaklaşıp gelişi güzel kurcalarkn bişi oldu wall bilerek yapmadım ama şöyle oldu tırnaklarını mavi yeşil yeşil mavi yaptım elindekine tıkladım düz konuma geldi..
bide havaya kalkmış patisinden kendini anahtar ilan etmiş ancak nereyi açacağı meçhul bişi aldım
sanırsam bişiyi açtım ama nereyi bilmiyorum
bide kedili ekranın üst tarafında da bir açılcak yer var

b@nu dedi ki...

sankim ben o kediylen oynarken 82 gibi bişi gördüm japonca yazıların arasından 73 zate var diye kapıya 7382 girdim bilin bakalım noldu hahahha açıldı.....
elentürük süpürgesi aldım
içini açtım sarı anahtar aldım
anahtarla soldaki ilk kapıyı açtım dolabın mediven aldım

b@nu dedi ki...

merdivenimiz kedünün arkasına konulabiliniyor.. ne güzel dimi

**esra** dedi ki...

:) günaydın bende bakıyorum ama hala farklı bişii yapamadım

b@nu dedi ki...

hatta alınabiliniyor buda şahane bir duyguu.:)
siz ordan alın emi benim yaptığımı yapmayın dolabın sağ yamacına koyun ve tepesinden meşhur olmassa olmazımız tornavida alalım
eh malüm açılacak yerler var öncelikle kedinn yanındaki açalım ve bir barkod gibi bişi çıkıyor son rakamı 5 bende merdiveni alıp şimdi kedinin arkasına koyalım ve tepedeki yeri açalım
burdanda yeşül anahtar

**esra** dedi ki...

Şimdik yaptım mavi dolabın sol üst kısımlarında all red yazıyor kedişin tüm tırnaklarını kırmızı yapıncası o sarı levha yere düştü kediişin göbüşünde düüümee var bastım yeşil oldu

b@nu dedi ki...

günaydın demir

sonacığıma yeşil anahtarla diğer kapıyı dolabın tabe açalım ordan yeil bi düzenek alalım ona henüz yer bulamadım ben:)
ışığı kapatınca o kedinin yanındaki şeyde barkodda yanii 2 2 çıktı elde bide 5 var zate hımmmm.....

b@nu dedi ki...

eet demir haklısın bende yaptım ve kedinin sağ yanında bir yer açıldı bişeye benzemeyen anahtarla aldım onu

**esra** dedi ki...

Solunda da var sanırım bunları yukarıdan aldığımız yeşil şeye takacağız

b@nu dedi ki...

ikinci soldan dolabın üstünden iç üstü yanii bıçak aldımm onla kutuyu açtım

**esra** dedi ki...

Dolap kapakları oynarkene son kapakın arkaaasından çıktım :D sanırım 0 225 kapaklarlan oynamak için ;) saol banu

b@nu dedi ki...

çamaşır makinnem olduu hahhaha:) borusunu aldım içinden kırmızı anahtar anlada diğer dolabı açtım ip aldım

**esra** dedi ki...

:) anaktarla kedinin yanında ki makine açıldı tepesinde halka var ama bşii yapamadım

b@nu dedi ki...

ipin içinden anahtar aldım kedinin yanındaki düzeneğe koydum kolu çktim ışığı kpadım 55 çıktı şimdide

**esra** dedi ki...

2552 süpürgeyi aldığımız yerden coin aldım hemide mutlu coin :)

**esra** dedi ki...

süpürgyi yan çevirnce açma düümesi var açtım nereyi süpürcesss :D

b@nu dedi ki...

yan değil demir üst :) sen salondan başla bende arka balkondan:)))))

**esra** dedi ki...

Yeşil şeyi kedinin üzerinde kalan yere taktım sarı çivilerle sabitledim birde rope(İp)'ide yeşil şeye taktım aşaaa da ipin bir ucu kedide diğer ucu makinada ki halka da sanırım diğerini kedinin patisine takcas :)

**esra** dedi ki...

:) şimdik az öncekilere ek kedişi patisnden bağlayıp yukarı çekiyosss sonra evi süpürmemeiz bitince bi zahmet kedinin altında açılan boşluğu da temisliuos pis kedi her yer toz atbii uyanık bize iş yaptırıyo :D nee se pasaklı kedişin altından süpürdüğümüz anaktarı da süpürgeden alıp bu pis evden çıkıyorus alim aallah hasta felan olurus neme lasım :D bittiyosss sonra da banuya bi daha teşekkür ediyos ;)

**esra** dedi ki...

İp mi yukarı kalkmış olan pati var ya anaktar aldık hani oraya bağlıyosun ipi yanda ki makina yıda tıklayınca kolu kedi yukarı çekiliyor

b@nu dedi ki...

Yeşil şeyi kedinin üzerinde kalan yere taktım dedinya onu diyom ben demir :)

**esra** dedi ki...

heee merdivenlen çıkıyoruz ya kedinin arkasında iken merdiven ordan da anaktar aldık hani :D merdivene çıkıp oraya takıyoruz yeşili Banu

b@nu dedi ki...

ben neden takamıyom oraya allah allahhhhh...........

**esra** dedi ki...

yaw çok kolay aslında yeşil alet yukarıda iki delik var oraya tıkladım takıldı sonra sarı çivilerle sabitledim onu üzerinde rope yazan ipide o yeşile tıkladım ip sarıldı yeşil alete uçlarıda aşağı sarktı

b@nu dedi ki...

yeşil alet yukarıda iki delik var oraya tıkladım...................


puhahha ne deliği bende delik falan yok ki kedinin üstündeki merdivenle çıktığımız açıp içinden anahtar aldığımız yeri demiyonmu eğer orasıysa orda delik falan yok bende hayde...........

**esra** dedi ki...

yeşil anahtarı ordan alınca orası kaset gibi gözüküyo hehh işte ora banucum bu arada o yeşil zımbırtının altını çevir sarı bir şerit var veya beyas onu tıkla o sanırım çift taraflı bant gibin bişii bak şimdik yeniden açtım oyunu

**esra** dedi ki...

Banucum sana anlatacağım diye üç kez bide acele erkenden çıktım ya oyundan sabah sabah aynı oyunu 4-5 kez oynadım :D:D buldun mu çıkışı ben bant kısmını söylememişim :)

b@nu dedi ki...

warya demircim eğer arkasını döndür bantı aç demesen olmazdı bu iş:)

evet bantı açtım yapıştı ipi taktım sonra kedinin eline bağladım soldaki düzeneğe bağladım kedi kalktı altından spürgemle anahtarı aldım süprgenin içinden anahtarı alıp kapıdan wınnnnnnnnn

asıl ben sana teşekkür ederim demir saol:)

**esra** dedi ki...

:)) reca ederim adam gibi anlatsam şımarmadan daha çabuk çıkardın ya neese :))

calculus dedi ki...

Uzuuuun zamandır okuduğum en güzel yorumlardı çok teşekkür ederim size.

Nağme dedi ki...

2552 ışığı yakmadanda bulunuyor oyunun altında 55 rakamı var zaten ben önceden buldum coini:))