Muhabbbet

10 Ekim, 2008



Yeni muhabbetlere yelken açalım diyorum ben.




184 yorum:

calculus dedi ki...

Hira,
Sen banlandığında ben de vardım, hatlar kesilmişti ve geri geldiğinde banlı idin. Sanırım bir yanlışlık olmuştu, seni kimse banlamadı.

calculus dedi ki...

Ebru zaman sınırı yok da, 200 yorumu geçince kolaylık olsun diye açıyoruz genelde. Ya da muhabbet sayfası altlarda kalınca.

Sis dedi ki...

Hira:
banlanmadınız.online muhabbetin üyelik ve yazabilme şartları değiştirildiği için yeşil yani misafir olarak giriyorsunuz oraya.ben bir kaç kere isminizi gördüm.size yazılmış olan özel mesajlara cevap verseydiniz çoktan üye hale getirilmiş olurdunuz.yazabilmek ve okuyabilmek için üye olmanız gerekir çünkü.

Sis dedi ki...

banlandıysa onu ben bilmiyorum.ama bir kaç kere yeşil olarak görüp özelden yazdım ve hiç bir şekilde cevap alamadım.
orda insan banlayan belli kişiler.o yüzden bildiğim kadarını açıklama ihtiyacı hissettim

**esra** dedi ki...

yasemin burda mısın ben senin için bir gmail açtım istersen ismini ve şifreni vereyim

**esra** dedi ki...

heee geldim ewt google hesabını seçmemişim bende diyorum ne bu kabul etmiyor yazdıklarımı :D

Unknown dedi ki...

bu armutlarda bir bit yeniği var ama çıkar kokusu sonra:)

**esra** dedi ki...

ne gibin :) çok hamaratım bu akşam canııımmm Kardeşim askerde ulaşamadık ona ben ne yaptım narlıdereyi ayağa kaldırdım tel deki şapşak askerciğe 15 gün oldu geleli kardeşim arıyor ama bizde telefonu yok bulabilir misin dedim deli anlamış ki 15 gündür konuşamıyoruz komutanı çağırmış olumm sorun mu var niye aramıyorsun aileni deyi :D ehueheu ayağa kaldırmışım orayı da :D:D

**esra** dedi ki...

**esra** dedi ki... 9

yasemin burda mısın ben senin için bir gmail açtım istersen ismini ve şifreni vereyim"

vereyim mi yasemin :)

**esra** dedi ki...

eee tamam :D daha iyi olur şimdik yasemincim ana sayfadan chat odasına gel vereyim şifreni felan :)

Adsız dedi ki...

sis bir kez ben daha evvel söylemiştim ilk yorum yazdığım site burası ve ben senin ne olduğunu şimdik yorumundan anladığım yere nasıl ulaşacağımı bilmiyordum

**esra** dedi ki...

eneee ewt Cal bu akşam kurtulamassın elimden ne biliyosan narlıdere ile ilgili aliim :D kendisi istihkam ya da annemin deyimi ile istihdam askeri oldu da :D

Adsız dedi ki...

evet sen benimle 2kez ilgilendin ama ben ne yapacağımı bilmiyordum

**esra** dedi ki...

ehueheu 15 gün önce aradı beni kardeşin asker oldu gidiyo dedi ne askeri dedim bende şaşkınlıkla annemin cevap : İstihdam Askeri olmuş o ne ki?
Kızmayacağını bilsem kahkhayı basacaktım da :D

calculus dedi ki...

istihkam zor beee.
Benim kısa dönem ege ordu:) Hemen yan tarafı. Hayırlı olsun gene de İzmir.
Her şeyi gibi askerliği de güzeldir.

**esra** dedi ki...

saol canım :D walla zaten askerlerle ilgili haber izleyemezdim kitlenir kalrdım kociş yasaklamıştı askerlerle ilgili her türlü hbr izlememi geceleri 3-5 kez çığlıklarla uyanıyordum :( eve gazete girmez netten okurum ben haberleri orda da askerlerle ilgili olnlara girmem şimdi tam olduk işte hayırlısı ile gelsin herkesin evladı kocası inşallah

Adsız dedi ki...

gitmeden şunu belirtmek istiyorum ODAOYUNLARI724 benim için özel bir site sizlerin sayenizde hayatımın zor bir döneminde insanlara olan sevgimikaybetmemeyi başardım oyun yrumlarınızdaki espiriler son 4aydır tek eğlendiğim şeylerdi

Unknown dedi ki...

hira seni tanıdığımıza memnun olduk. her zaman bekleriz. valla burası da benim için bir nevi rehabilitasyon merkezi. yeri gelir dertleşirim, yeri gelir eğlenir coşarız. o yüzden seni burada devamlı görmek hepimizi mutlu edecek.

**esra** dedi ki...

hg yasemin :d Hira hepimiz için öyle burası :)
Walla allah sabır versin eşi,oğlu,babası,kocası asker olanlara ben dediğim gibi kitlenip kalıyordum haber izlerken onlar ne haldedir diye şimdi iyice zıbıttım dayanamam hiç :(

Unknown dedi ki...

cal bu yan taraftaki blog traccer rank ne oluyor? ben bilmeden koydum bloğa. inşallah iyi bir şeydir:)

calculus dedi ki...

Güzel bir şey kullanmayı bilirsen.
Blogla ilgili bir çok istatistiğe ulaşabiliyorsun.

b@nu dedi ki...

aaaaaaaaaaaa demek yelken açacaz olur walla ...
öncelikle çıbıklı kardeşine hayırlı teskereler

adsız adını aldığına sevindimm olmuyoduu böyleee bizde lakaplar çok önemlidir madem aileden oldun adını yesy koydum:))

hira bizle beraber olmana sevindim neşeli paylaşımlara her zamn hepimizin ihtiyacı var .... yeni oyunlarda görüşmek üzre

Sis dedi ki...

kıs banuş.
kardeşi askere giden bizim çıbıklı esra deil.eski demir atlas yeni suretiyle***esra***,onun kardeşi askerde.:D

bozo dedi ki...

ha ha banuş her gördüğün esrayı neden çıbıklı sanıyon yav. hem çıbıklının kocası yok ki. Cereni kaybettik gözümüzün yaşına bakmadan evlendi. Umudumuz esra o bu numaralara gelmiycek sanırım. bekar çıbıklı esracığımı seviyom ya. Hemide çok.

Adsız dedi ki...

gönlünüzce bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle gününüz aydın olsun iyiki varsınız

**esra** dedi ki...

:) o Taze Esra Banu :)) ben Bayat Esra, ewt Taze bu numaralara gelmesin :))

esrasel dedi ki...

günaydınlarrrrrr
ayyy sabah sabah ne güldüm yaaa :))) benim kardeşin askere gitmesine en az 4 sene var o da okumassa eğer :) ve bozocumun dediği gibi bende koca yok ki :)) banuşummm sen çoooook yaşa emi canemmm allahta seni güldürsün canım benimm mucksss sana :))))

**esra** dedi ki...

neee var taze Esraaa :D Oyun yok mu oyun bekliom sabahtan beri :D:D Akşam kociş geldi apar-topar çıktım :D:D

Adsız dedi ki...

bayılıyorum muhabbetlerinize ya arada bende oyunlara katılıyorum ama muhabbete hiç denk gelemedim bu arada isimsizde pek çok aile üyeniz var unutmayın :)

**esra** dedi ki...

:D Dün akşam bir adsız arkadaşı adına kavuşturduk :) seni de aramızda görmek güzel olur isimlerle daha rahat iletişim kuruluyor :D:D

Adsız dedi ki...

günaydın bayat esra ve adsız umarım oyunların bol olduğ bir hafta sonu olur

Adsız dedi ki...

esracım ingilizcem süper olduğundan bilgisayar konusundada çoooook yetenekli olduğumdan siteye üye olamıyorum oyun mail leri için

deniz dedi ki...

Günaydınnn :))) çıbıklı esracım, yıldızlı esra, hira :)

**esra** dedi ki...

Oyun maili derkene Hira??? Sorma o konu da ben de bi bilgi bi bilgi taşıyo :D:D

Sana da Günaydın çkr.z :D adını unuttum ben yine derya :D:D:D

Adsız dedi ki...

hani sayfanın sağ üst kısmındaüye olla bşlayan kısımda deniyorum ama başarısızlıkla sonuçlanıyor

**esra** dedi ki...

:D:D hehehe Hira sen diyene kadar bakmamıştım bile oraya :) şimdik yaptım oldu diyo ama sende ne arıza veriyo ki?

Adsız dedi ki...

günaydın şekerler.ballar.kaymaklar...


not=benim kocişte narlıderede yapmış askerliğini....

yine not=ben ADI/URL yazan yerden giriom.yok bnde gmail.gereklimiki acep????

Adsız dedi ki...

canım arızamı bilmiyorum adres girdikten sonra ing açılan sayfadaki harfleri sanırım istedikleri şekliyle girmeyi başaramıyorum

Adsız dedi ki...

arızalı olan benimde bu manyak sistem benim arızalı olduğumu nasıl anlıyo çok merak ediyorum

**esra** dedi ki...

yooo her türlü oluo sanırım wapiti, bu arada günaydın :D bana gmail kolay geldi hesabım vardı zaten ordan şeettim dün adsız adı ile :D yasemin vardı ona da gmail aldık şimdik yasemin oldu :D:D
Not: Ahhh ah wapiti :) ne güsel bitmiş onun borcu:) benim küçük dana da yapsa-bitirse gelse ;)

Bir iki haftaya kadar yemin töreni var küçümenimin :D bana hala küçümen 24 yaşında ama :D:D

**esra** dedi ki...

:D hira sen o doğrulama harflerini diyosunnnn bende gayet düzgün idi yani anlaşılır idi o harfler yanında harfleri değişmen için bişiiler bi tıklanacak yer var oralara da baktın mı?

Adsız dedi ki...

benimde hesabım var ismime tıklarsanız görürsünüz sorun bende

ZUZU dedi ki...

gunadinnnnnnnnnnnnnnnnnnn napionus bakimm sekerlerrrr muyabett i galibaaa

Adsız dedi ki...

heee anadım ok..


Not: Ahhh ah wapiti :) ne güsel bitmiş onun borcu:) benim küçük dana da yapsa-bitirse gelse ;)

Bir iki haftaya kadar yemin töreni var küçümenimin :D bana hala küçümen 24 yaşında ama :D:D

asker adamla evlenirmidim ben.bide yolunumu beklicedim..çok şükür esram he öle..
amanda aman pek bi küçümen :))

allah hayırlısı ile sağ salim kavuştursun canısım...allah bütün askerlerimizin yardımcısı olsun.(bazıları milyonlarca dolar harcayıp golf sahası yapsın)

Adsız dedi ki...

canım heralde deneye deneye başarırım belki bu arada kardeşinde sağlıkla borcunu bitirir sayılı gün merak etme

Adsız dedi ki...

wapiti söylediklerine aynen katılıyorum allah korusun hepsini

Adsız dedi ki...

amin hira bu arada sitemize hoşgeldin canım.

**esra** dedi ki...

Günaydın zuzu :D
Eee wapiti onu doğursun diye anneme az yalvarmadım ben "eykek kardeş istiyoooooyuummm dediim kadın sana, ne annıyışşış kadınsın doğuyyyy bak küseyim sana, eykek olcakkk ama" nidaları ile çınlattım evi bayaa bi doğdu hemde EYKEK oldu :D amam bilmiyordum ki o zaman askere gidecek :( neese bu kadar şikayet edilmes herkes gibi yapıp gelecek, herkesin ki gelsin bir an evvel ve sağ-salim inşallakkkkk :D:D

Adsız dedi ki...

inşallah esra seni anlıyorum benimde 2erkek kardeşim var bizde aynı duyguları yaşadık sağ salim inşallah sizde kavuşursunuz

**esra** dedi ki...

Aminnn :D Dediğim gibi şikayet etmek gibi olsunda istemiyorum herkesin canı nasıl yapıp geldi ise o da yapıp gelecek yok öle yağma :)

deniz dedi ki...

:D inşallah hayırlı teskereler dilerim kardeşinin nezdinde bütünnnn askerlerimize.

Wapcım zuzucum sizlerde hoşgeldiniz. Ben işyerindeyim malum böyle kopuk kopuk takip ediyorum yorumları :))

deniz dedi ki...

yalnız şimdiii

esra - çıbıklım
**esra** - demir atlas :)
wapiti - cancağızım burçtaşım
zuzu - zu cum
hira çok ayıp ama tanıyamadım :S :)

Adsız dedi ki...

malesef son günlerde meydana gelen olaylar insanları çok yıpratı seninki şikayet değil elbette yapacaklar ama

**esra** dedi ki...

:D Deryacım, Hira daha önce kaaatılmış bizlere ama arada bi yanlışlıklen banlanmış sanırsam şimdik tekrar bizimle bi de akşam yasemin katıldı aramıza son bir iki gündür adsız olarak oyunlara katkı sağlamış idi :D:D

**esra** dedi ki...

boom diyesim geldi az önce ki yorumun sayısını görünce :D:D

deniz dedi ki...

:) Çok memnun oldum. Nick değişikliği diye tahmin etmiştim, eski nickiyle hatırlarım belki diye sormuştum.

Adsız dedi ki...

çkr.z sana değil bana ayıp bende uzun zamandır sizleri takip etmmeme rağmen aranıza katılmayı akşam başarabildim yukarda ve önceki sayfada detaylar var

deniz dedi ki...

e o zaman güzel sohbetini bizden esirgemeyerek, kaybettiğin o süreyi telafi edersin :)

deniz dedi ki...

olur bence :) buradaki güzel samimi ortamı görüp, aynı samimiyetle gelmeniz aramızda bulunmanız bile yeter.

bom olamadım de mi kaçırdım 1 yorumla :)) Ay chatte tabu oynanırdı önceden :D

deniz dedi ki...

Ayıca bir kedi severi daha görüyorum aramızda ne güzel ne güzel :))

deniz dedi ki...

yine işlere dönmek zorundayım, ara ara gelirim yinee :) gelemezsem iyi haftasonları da dileyim herkeslere :))

Adsız dedi ki...

bende kedi severim ama uzaktan yıllarca kedimiz vardı fakat allerjilerim nedeniyle doktor evde beslememizi yasakladı kanaryam muhabetim kedimiz hepsi gitmek zorunda kaldı şimdi yanlız akvaryum kaldı onları çok özlüyorum

**esra** dedi ki...

:) İşi olanlara selamlar-kolay gelsin, az kaldı hira bekle yakında kedi veya köpek için alerji konusunu halleden ilaç çıkacakmış diye duydum ne derece doğru bilmem ama inşallak çabuk çıkar :D:D

ZUZU dedi ki...

gedimmmm ze cummmmmmmmm cnm cum hg esracumm hira cumm sizede tekrar zlmm su cummmmmmmmmmmmm sekerimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm gunadinnnnn

**esra** dedi ki...

Bişii sorcam biz Operation Theatre Escape oynadık mı?

deniz dedi ki...

http://odaoyunlari724.blogspot.com/2008/10/operation-theatre-escape.html

oynanmış esra'cım :)

**esra** dedi ki...

saol canem :) bende niye önce aramıyorsam sitede :D:D şimdik bittim cts akşam yada pazar günkü oyunları zamanında oynayamıyorum kociş evde oluyo, kayınanneye ev bakılıyor şimdi de benim anneye ev bulduk yakınımdan ;)) o yüzden bakamıyorum bu aralar sürekli :D

Adsız dedi ki...

kolay gelsin esracım yoğunsun anladığım kadarıyla canım bende biraz kitap okuyayım bari görüşürüz by

Adsız dedi ki...

asracım cevap yorumum oyun sayfasında çıkmış ama kedoşunun adına bayıldım dana duman bey çok güzel

**esra** dedi ki...

Şimdik bi işimm yok eski oyunlara daldım ama kalkıp az ev iş yapmam lazım benim de :D Dana Duman Bey'in sabah taranmasını bitirdik arada ;) şimdik evin işlerine bakallım barim görüşürük bye

yazmış idim ama gidip oyuna yamışım bende şimdi anladım :D:D

Aslında Adı Duman ama tabii ben ona sürekli başka isimlerle sesleniyorum sadece kızınca Duman diye sesleniyorum nedense :)

Adsız dedi ki...

bende kedi severim ama uzaktan yıllarca kedimiz vardı fakat allerjilerim nedeniyle doktor evde beslememizi yasakladı ...

hiracım benim kızım kadar alerjin olmasın onada her şey yasak..ama işte bi kaç aydır beslioz.iyi şimdilik e napalım alışcak hep kaçarsa daha kötü olur..

Adsız dedi ki...

aaa...kedisevenler çoğalmış:))ne güzel..bakın bir araştırmacı ne demiş:

kedi sevmeyenler,türlerinin az gelişmiş evrimden uzak üyeleridir.erkek kadın ya da çocuk farketmez....

Adsız dedi ki...

ni hahahahahaa suuucuuummmm........

ya epeydir görüşemiyoz nasılsın.çok ösledim herkeşi yaaa :((

Adsız dedi ki...

sevmeyenlere duyuırulur=kedimiz kendini bizden biri olarak görüo(e bizde öle görüoz)gece yanımıza gelio kocişle benim araya yorganın içine girip yatıo cadı şey...

**esra** dedi ki...

Oyyy oyyy yerim o cadıyı ben :) benim kociş izin vermiyo yanımızda yatmasına oğluşun yoksam onu severkene boğarım ben gece kapımızda ağlıyor canımm :( walla insan gibiler bazen :D Kaç aylık Wapiti senin cadı ;)

Adsız dedi ki...

wapitim selammm:)))hakkaten görüşemiyoruz yav.

kedilerle ilgili son detay:kuralları onlar koyar.o nasıl isterse öyle olur..dimi:)))

Adsız dedi ki...

kediolog işinin başına döner sizede selam eder:)

Adsız dedi ki...

a.s...

**esra**=benimki eve almama bilem zor izin verdi atcam dedi sona ama şimdi vazgeçemiyo çookkk sevio.8 aylık kaliba tahminen..ben bazen almayalım uyuyamıom diom ezcez die ama o dayanamıo.adamcağızı nasılda değiştirdi.hastalansa hemen dr. a götürüo..bide ramazanda azıttı sokağa gitti.bebişli olabilir...

suucuum=aynen öle hakket..

kolay gelsin canım sana

**esra** dedi ki...

Aslında evde kedi bakıyorum diyen yanılır :D O sizin sahibinizdir o yalnız kalır diye tatile gidilmez anne-kayınanneye gidilip kallınamaz :D gece çok geç olmadan eve dönülür, o istemezse sevilmez,oyun isterse oynanır, onun istediği herşey alınır bi nevii İstekli Kölelik bizimkisi walla ben halimden çok memnunum :D:D

**esra** dedi ki...

Oyyy oyyy annane oluyosun yani :D bizimki 3 yaşında 6,5 kg da o yüzden Dana diyorum :D inşallak kısmetse bizde bu ay sünnet edeces oğlanı :D:D

Adsız dedi ki...

**aynen yaa..hiç biyere fazla takılamıom.ama bak tatile gittik tam 1000 km yol üstelik .kendi arabamızla.onuda götürdük toplam 2000km. eder.arabanın arkasında ona yer yaptım.cici cici gittik geldik.

kedi geldi geleli 3 kuruş biriktirip koyamıom fuzli şeyler için ömrümü yedi bu :))kumuydu mamasıydı dr. uydu offf of.ama yinede sevioz yaw..
aşkım.balım.tatlım.canım.ve daha neler sölüom sevioken bi şımarıo görceniz :))

Adsız dedi ki...

hahahaha sünnetmi :))

he öle kaliba..bizimki 2. 780 olmuş.geldiğinde bi deri bi kemik ve çok vahşiydi.

**esra** dedi ki...

Öle oluyo bunnar adamın ağzının suyu akıo severken onlarda alabildiğine şımarıyo :D:D onun bana yaptıklarının çeyreğini yapsa adam boşarım bu danayı yakaladım mı bırakamıyorum oynarken 1-2 saat kendimizi kaybediyoruz :D:D

Yaa ablası artıkın zamanı geldi hatta geçti bilem kuzu yafff şimdi yanımda yatıyo da arada bakıyorum canııım diyorum gözlerini kısıp mivvv dedim mi sıkıntı mıkıntı kalmıyor adamda benimde uykumu getirdi şakir :) horlaması ile :D Eykekiz ya abla hoyluyoyuss azıckkk ;))

Adsız dedi ki...

oy anam horlayanada hiç tahammülüm yok :p

ben kendimizi deli die görüodum.demekki normalmiş yaptıklarımız.ohh içim ferakladı.boncukumuzda uyuo.bnde mama yapim akşama hade bay kendinize ii davranın mucksss.başbaaaşşş

bozo dedi ki...

ben muhabbete muhabbet demem içinde kavga olmayınca. ah ah kavgalarımızı özlüyom. sis cetteysen geliyom

bozo dedi ki...

ne bu ya bi satır bile kavga yok. yok bu böle olamıycak sade suya tirit gibi.

bozo dedi ki...

kendime okey oynıycak arkadaş arıyom meydey meydey.

b@nu dedi ki...

slms kedi sevenler wallha cemiyet kurcam yakında üye olmayanı:))))

b@nu dedi ki...

ebru laflarımı taklit etme yahuu aaaaaaaaaaaa:))))))))))

b@nu dedi ki...

ay soryy ben etmişim gibim duruyooo hahahhaha tü bana:)

b@nu dedi ki...

ii wall nolsun zabah zabah kurs çilemiz bitti evdeyim....

b@nu dedi ki...

oyun yok yahu cumartesi herbikezcikler bu saatte evdeyken olar mı buuu allahallahhh walla atlayıp gitcem ceponyeye alcam aşağı onlarıı :)

b@nu dedi ki...

milleetttttt nerlerdesinizzzzzzzzzzzzz bi ses verin bakim kimler vağ..........

Unknown dedi ki...

gitmişken 2 tane kap gel. çine de uğra ordan da 2 tane kap. oyunlarda lazım olurlar bize:)

gülümse dedi ki...

hakkaten yaa hazır çocuklarda evde yokken rahat rahat oynardık nerde bu yeni oyunlar yaaa

b@nu dedi ki...

he oldu kapıp gelem dimii ebruşkam ama sonra başımıza gerilla kesilmesinler hahhahaha ben biliyomcularıı pek sevmem de:D

Unknown dedi ki...

akşama doğru gelmeye başlar oyunlar hafta sonu çok oyun oluyor genelde

b@nu dedi ki...

efet
bencede sence ebruşum

CALCULUSSSSSSSSSSSSSSSS BEYYYYYYYYYYYYYY NERLERDESİNİZZZZZZZZZZZZZZ NAPARSINIZZZZZZZZZZZZZZZZZ

gülümse dedi ki...

tmm ben o arada yemek falan yapayım görüşürüz arkadaşlar

Unknown dedi ki...

gülümse sen de bizim kervana katıldın tamam artık. evde bilg. kavgaları başlar. burası alışkanlık yapıyor çünkü. şu an evde bilgisayar sırf bana ait diyebilirim:)) gelene git kitap oku demeye başladım:))

b@nu dedi ki...

BU ARADA GÜLÜMSE ADIN GÜLS OLARAK DENİŞTİİ TARAFIMDAN HOŞGÖR:)
ay ben neden böyük yadımki

**esra** dedi ki...

halaaa oyun yok yaww :( sabak sekizden beri bekliom bi bakiim dedim ama yokmuş haylaaa

b@nu dedi ki...

**esra demir mi şimdi peki esr ademirse demir kimdi çıbıklı esra neden esra onun çıbıkı demirdemi yoksa **esra demirle esra ile aynı kişimi beni mi kekliyonuz lütfenn yaaaaaaaaa yardımm tornavida nerde..nere tıklıcamm kim kim :)

b@nu dedi ki...

hep beraber hapşurdum mu ben ne zamn aayyy bak hala cvp verimiyonuz deli olcamm 153. yorumdaki kimm walla bakk rasgele tıklamaktan elim şişti:) aha buldum tornavidayıı hehehehe artık onla tıklamaya başladımm bilmem anlatabildimmii?:)):):):)

Unknown dedi ki...

banu eski adı demir atlas tı **esra**nın. değiştirdi.

b@nu dedi ki...

hımmmmmm peki demir atlas kimmişş neden deniştii artıkk hahahha zor sorular biliyomm ama merak işte:)

Unknown dedi ki...

amaaaaan banu ya öss sorusu gibi. demir atlas burada oynuyordu ya zaten hatırlasana. şimdi gerçek adını kullanmaya başladı o kadar

**esra** dedi ki...

:D banucum İlk sitteyi bulduğumda Talia diye eklendim buraya ama o hesabımın şifresini unuttum ( şimdi sorun hesabıda unuttum :D) Sonracııma Demir_Atlas'ı aldım ama baktım site süper takılabilenecek yer rahatım yerinde eee artıkın kendim olayım dedim dün akşam ve oldummmm :D:D

Bu arada Ebuş senin blog nere ki :) bilmiyorum ama istersen bende yazarım :D:D

Tazeyok mu buralarda :D:D Ona içecek bişii ister misin diye soracaktım :P

**esra** dedi ki...

:D:D Ebuşum benmişim o esra bende diom neresi orası amannn pek bi şapşakım canım :D

b@nu dedi ki...

piki son sorum *** ebruu namıdeğer eski demir atlas insan durduk yere n
ckine talia yada demir atlas komaz dimi cnm kim bunlarrr biz hala neden tanımıyozzz bak tıklıcamm:))))))

**esra** dedi ki...

:D:D Şİmdik Talia ve Atlas olmayan kızım ve oğlumun adı :D:D Demir'de dedemin :D Sen şimdik neden bunları koydun diye de sorarsın Banuş :D Ben diyim hemen sana malumunus yaşınıs önemli değil de sitelerde ya da online oyunlarda herkeş oyun için gelmes :D işte o meraklı tazelerden kurtulmak amacı ilen denişik isim koydumdu ama baktım burda öyle bir şeye gerek yok bende aslıma döndüm Banuş [Banuş diyorum ama kızmazsın demi;)] ok midir başka sorusu olan hızımı almışkene cevaplayayım :D:D

Unknown dedi ki...

haaha banu ben aradan çekiliyorum. esracıık anlat banuya bakalım:)

şaka tabi. banu hani bazı sitelere bayan nikliler çok rahatsız edilir. esra da bu yüzden buraya demir atlas olarak katılmış. sanra bakmış burası rahat bir ortam thalia olarak nik almış. onunda şifresini unutunca dün demir atlas olan hesabındaki görünen ismi esra olarak değiştirdi. anladınmı canım şimdi.:)

**esra** dedi ki...

Yannız banuda haklı benim isim değiştirme hızıma iyi daha da karışmadı aklı :D:D

bozo dedi ki...

hayret ya gene kimseyi yakalıyamadım. ben geliyom bunlar gidiyo. bunlar geliyo ben gidiyom. tanrım tranvay kibim oldum. Bene bir kondüktör lazım
ilgilenenlere my.net com da okey falan oynuyorum orda ismim sumatra08 beklerim

bozo dedi ki...

oynadığım nasalar ise şöle nereyi boş ve temiz bulursam

**esra** dedi ki...

Hanki masa bozoo :D bulamıyorum seni şaka yapacayydıım ama :D

**esra** dedi ki...

neeseee ben hasta oluyorum kaliibaa :( üşüyorum gidip battaniye-ıhlamur ve t.v üçlüsü yapayım kociş gelene kadar byes

Adsız dedi ki...

yafu bozooooşşşş nan ben oyuna giremiomki yafuuuu...açılmıolar bnde javayıda indiittimm. ama olmeyoo nedendir acepp..

gamyunada giremiom açmıo i.e benimki öf bee :(((hüngür hüngür foşurt foşuurrttt..
alondra08 benimki mynette...

ebluuuuuuuuuuuuuuuuu kısssss o bndim beceremedim bi türlüm..

bu gamyunun ve mynetin sahiplerine bişiler sayardım emme ayıp olar.en iisi bi sinemaya götürüp getirim ben onnarııı...........

GMAİL ADRESİDE ALDIM YORUMDA NİREYE YASCAMKİ ONU

Adsız dedi ki...

ne kadaaaa çok vıdı vıdı yapmışım leeyyn öle ben..egerimki beni işletirseniz orda sizi oyarım nan ona göre..cici kelimeler duymıcanızı garanti ederim.

**esra** dedi ki...

:D Yorumlama biçimi var ya Wapiti orda google hesabını seçeyonn öle işte başka bişii yapmıyon. Bu arada ben Bozo'yu bayaa bi aradım ama bulamadım :) bide Wapiti İ.E sinir ediyor benide sen de en iyisi mozilla yükle o çok rahat her konuda İ.E'den açılmayan her sayfa onunla açılıyor bende her ikisi de var hangisi neyi açmazsa öbüründe deniyoru oluyom :D:D

Bu arada halaaa oyun yok :(...

b@nu dedi ki...

saol esram*** çok aydınlatıcı bir açıklamada bulunmuşsun
ne diyim inşşalah talia ve atlas dünyamıza gelirler...:)

b@nu dedi ki...

seksü şempanzemmm senn neden sık sık gelmiyon bakem hesap ver

Adsız dedi ki...

psikopatım banuşum.acık netten uzak kalim dedim kendimi fena kaptırmışım.ama bugünlerde yine takılom.senlen görüşemiyoz..bide oyunlar ben açtığımda bitmiş oluyodu sessizce oynamak düşüodu bana naapalım..