Phantom Crown

10 Ekim, 2008


Yeni bir point-click oyunu



Oynamak için tıklayınız

28 yorum:

sebnem dedi ki...

sola gittim mavi yere girdim kütüphaneymiş orasımerdiveni sağa çektimbi kitaptan kağıt aldım

sebnem dedi ki...

balık tutan melek fare bana bi gemi dümeni verdi
nasıl bi dümendir bu yaa :D

sebnem dedi ki...

pembe evin önündeki pk na attım kafadan 111 yazdım girdim içeri kibrit kutusu aldım çekmecedede B4 yazılı kağıt var gidip diğer evdeki adamın sigarasını yakim bari

sebnem dedi ki...

şimdüüük geminin orda ağacın arkasında bi kağıt var orda bulunması gerekenler görülüyo adamın sigarasın ıyakınca kuru kafayıda aldık

sebnem dedi ki...

daha önce bulduğum kağıdı yanan kibritle yaktım "what time is it ?" oldu :)))

sebnem dedi ki...

üff köpeğin olduğu ekranda ağaç kovuğundada şifre var
7 lale
6 balık (göldeki su halkasına tıklayınca balık zıpladı)
ama yıldızı bulamadım delirdim

sebnem dedi ki...

bu ilk ekrandaki fare pek temiz
tıklıyosun başlıyo süpürmeye TUBUAN yazıyo yerde

esrasel dedi ki...

yıldızıda sallayınca buluyoruz şep :D deneme yanılma yaptım 746 şifre yeni yer açıldı

esrasel dedi ki...

B4 yazan çekmecenin hemen sağında düğme var ona tıklayınca üst çekmece açıldı anahtar aldık

Adsız dedi ki...

kibriti aldığımız evde çekmecenin sağına tıklayın kırmızı düğmeye basın çekmeceden anaktar alın sona kütüphaneye gidin aynaya tık edin orda anaktarı takmak için yer var.açın.süper kahramanlar var 4 de yıldız var ok

esrasel dedi ki...

anahtarla kitaplığı açtık ve batman çıktı :)) ne alaka acep :S

esrasel dedi ki...

hee ne alakasını buldum geç oldu ama :) yıldız var 4 tane ben çözmüştüm gerçide neyse :D

Adsız dedi ki...

yeni açılan yerde flüt çalan fariş var bide mağara ama anaktar lazım acık dolanayım bari

esrasel dedi ki...

saat 3:36 posta kutusuna 336 girip gri anahtar alıyoruz. 746 ile girdiğimiz yerde karşıdaki kapıyı açıyoruz

Adsız dedi ki...

e bu kötü fare bırakmıyoki geçelim içeri

esrasel dedi ki...

karanlık yerdeki hamburgere bi kaç defa tıklayınca bi yazı çıkıyo ve kırmızı düğme var ama bişey yapamadım

esrasel dedi ki...

hamburgere tıklayınca çıkan yere küçükharflerle tubuan yazıyoruz. sonra anahtarla açtığımız gri kapıya gidiyoruz ama orda da yine fare var ıyyyyy nefret ediyom bu farelerden :S

esrasel dedi ki...

oardon yanlış yazmışım. hamburgerin orda tubuan yazdıktan sonra hamburgeri alıyoruz

Adsız dedi ki...

oh be açgözlü fareye hamburgeri verin bişi alcanız hadi gemiye gidelim

esrasel dedi ki...

kapıda çıkan o uyuz fareye hamburgeri verip flama alıyoruz

esrasel dedi ki...

ekrandan geri gelince bir sürü fare olmuş ekranda ama ben onlara melek diyemicem nefretlik hayvanlar çünkü :S en son mağara yanındaki fareye tıklayınca bi kapı daha çıkıyo

Adsız dedi ki...

ahanda bn bittim dümeni taktımbayrağımıda hade başbaş teşekkürler...

esrasel dedi ki...

gemiye dümen flama kuru kafa takınca bitti ama diğer kapı ne ola ki :S

esrasel dedi ki...

eet wapiş kapı vardı

yaa bişey dicem size oyunda farelerle uğraşırkene aynı anda gerçek fare görerseniz ne olurrr ne hissedersiniz :S :))

bozo dedi ki...

ben zevkten dörtköşe olurum falla bayılırım fareye. heleki finduk faresiyse....