Esklavos Chapter 17

09 Ekim, 2008


Serinin yenisi



Oynamak için tıklayınız

99 yorum:

Sis dedi ki...

hahahha banuş.şimdi chatte su'ya banu ve nağme esklavosu kolaylasın öyle başlaycam dedim:)

Sis dedi ki...

ay biraz yüzüklerin efendisi tadında olmuş buuu.nerde orklar ?

Sis dedi ki...

o disk 2ci kattaki alete konuyor da dinlemeyin müziği.akla zarar bi şey.

Sis dedi ki...

doktor gömleğinin cebinden alınan lens duvardaki kağıda baktırıyor,labirent sanırsam görülen

Adsız dedi ki...

yine 2. kattan büyük kavanoz-şırınga ve pıçak aldım.

Adsız dedi ki...

nefis müzük çalan odada yerden bir bebek ve yine oradan (sanırım)plazma zımbırtısı aldım.

calculus dedi ki...

Aşağıdan bardağa su aldım ve şırıngaya doldurdum, kalan suyu da çiçeğe döktüm.

Sis dedi ki...

sol kule odasından crowbar onla orta odada circuit lids açıldı c64 yazıyor.
bıçak nerdeee?allam deminki oyundaki bıçak gibi olmasın ama

calculus dedi ki...

O levye ile ilaç kutusunu açın.
İçinden aldığınız neşter ile de oyuncağı kesin.

Adsız dedi ki...

ilaç kutusu levyesizde açılıyor.papağanımız oldu:)

calculus dedi ki...

25-13
29-14
19-11
20-8
21-1
22-5
23-16
24-6
25-13
26-10
27-7
28-3
29-14
30-12
31-9
32-15

Kaydedemediyseniz bir yere:)

Sis dedi ki...

bıçak denen ilaç kutusundan alınan neşter mi?

pekii şırıngaya bardaktan su nasıl doluyor??

Adsız dedi ki...

papağan doktorun tepesindeki kolonlara kodu.dikkatini dağıtıp masadakileri alacam ama olmuyor.

Adsız dedi ki...

sis cal ne demek istiyor sence:)))))şimdi bide bunumu çözeceğim yav?

b@nu dedi ki...

ay gene net gitti deli olcamm bekleyin yahu geliyom

sis isteğin yerine gelmedii baksana netin kurbanı oldum benden öndesiniz:)

Sis dedi ki...

ya son defa rica ediyorum?şırıngaya bardaktan su nasıl doluyor??????

calculus dedi ki...

papağını doktorun tepesine gönderin ve masadaki kağıdı çözün.
Sonra papağını diskçaların üstüne koyun ve diski dinleyin.
Bu bağlantılarla da ilaç kutusunun oradaki entegrenin bacaklarını bağlayacağız.
C64 yazan.

Adsız dedi ki...

papağan şimdide radyoya kondu..çıstak..çıstak...:)

Adsız dedi ki...

bardağı şırıngaya yada tam tersi ile doldurdum ben.şşşşıp die ses geldi.

Adsız dedi ki...

papağan doktorun tepesine gidince bakılmıyorki kağıta..bide hangi kağıt bu?engineer card mı

calculus dedi ki...

Sırıngayı bardağın üstüne getirdim ben doldu.
Ya da belki bana dolmuş gibi gelmiştir bilemiyorum.
Dediğim devreyi birleştirirseniz televizyon açılacak ve bir oyun çıkacak.

calculus dedi ki...

Monitördeki oyun için:
Fotoğraf çekmeniz gerekiyor, çekeceğiniz fotoğraflar,
Level-1
1,2-Yukarıdaki sağdaki ve soldaki kameralar birer kere.
3-Kapının önündeki paket.
4-Paketi almak için kapıyı açan adam.
5-Tren gittikten sonra malı bırakmış adam, kırmızılı, malı bırakırken görünmüyor ama tren gittikten sonra daha önce orada olmadığından anlayabilirsiniz, kırmızı bir adam, ekranın sağından çıkıyor acele etmeniz gerek.

calculus dedi ki...

Level 2,
Rehineyi kurtarmaya çalışıyorsunuz,
Önce yukarıdaki kasanın ipini vurun ve hemen ardından sağda camın arkasında bir adam göreceksiniz onu vurun, hemen sonra ise adamın ellerini bağlayan ipi vurun.

calculus dedi ki...

Su masanın en solundaki kağıt okunabiliyor sadece. Papağın yerine ulaşmasını ve adamın ellerini kaldırmasını bekledin mi?

calculus dedi ki...

Adsız ilaç kutusu üst kattaki odaların birisinde duvarda. Zaten 3 tane oda var. Üzerinde kırmızı çarpı var.

b@nu dedi ki...

cal bunun gibiyse devreler bende olmadıı :)yani tv açılmadı
http://img376.imageshack.us/img376/7812/labog8.jpg

b@nu dedi ki...

oy oy oy arkadaşlar herkezde papağanın söylediği kod farklı geçmiş olsun hepimizee:) yani resmi kale almayınız o calın verdiği koda göre idi

b@nu dedi ki...

bendeki kodlar ve tvnin durumu şudur...
17-5
18-15
19-11
2016
21-4
22-2
23-6
24-13
25-3
26-1
27-14
28-9
29-7
30-12
31-10
32-8
olarak yapınca direnk tv açıldı

b@nu dedi ki...

calın dediği gibi iki bölüm geçiliyor ancak üçüncü bölümde 10 sn de görevi yapmak gerenk 4 ateş hakkım var 3 ateş yerini buldum ama 4. bulamıyorum

b@nu dedi ki...

aranızda sineklerden biri tutan oldumuu olduysa benim gibi nolcak şimdi bu diye bırakmayın onla bişşiler yapacaz ama ne:)

calculus dedi ki...

Level3:
Önce asılı duranın bidonun solundaki ipi vurun yakındaki adam gitsin.
Sonra ileride kapının üstünde demir bir konstrüksüyon var, onun sağ tarafını vurun uzaktaki adam ölüyor.
Sonra sağda yakında bir bidon var onun altındaki demiri vurun bidon devrilecek bir sıvı sızacak, sonra da o sıvıyı vurun ateş alsın.

calculus dedi ki...

O kartla 0. Kata inebiliyoruz.
Banu gerçekten bir sinek tuttun mu?

b@nu dedi ki...

walla tuttum ama bi işe yaramadı çünkü ekranda item yeri yok koyacak yer bulamadım :)

ee şifre yeri var 0. katta

calculus dedi ki...

Büyüteçle duvardaki labirent gibi şekli incelerken 2843 gibi bir rakamla karşılaştım. İniyorum şimdi 0. kata.

calculus dedi ki...

Sayı alt ortalarda bir yerde duruyordu herkeste aynı ise eğer.
Alt kattaki esirleri kurtardım. Bana bir şişe sıvı verdi, onu şırıngaya doldurdum (buradan anlıyoruz ki şırıngaya su hiç doldurmamışız).
Şırıngayı da 2. kattaki soldaki odadaki saksıda duran çiçeğe verdim bir meyve aldım.

b@nu dedi ki...

http://img524.imageshack.us/img524/602/ifrepg0.jpg

0. katın şifresi burda yazıyor:)

calculus dedi ki...

Kuşu gene o tipin üstüne uçurdum, kakasını yaptı adamın üstüne adam gitti, masadaki kartı gene alamadım ama ortada duran boş bir şişeyi aldım.

calculus dedi ki...

Eyvah o zaman banu, bende orada değildi, demek ki herkeste farklı.
Bu arada pek havalısın , screenshotlar falan:)))

b@nu dedi ki...

papağanı dr un üstüne gene uçurttum şey yaptıı kem küm şeyy iştee adam küfür edip gitti

b@nu dedi ki...

sorma call kim öğrettii ama yavaşlatıyoo yorumlarımıı:)


eet bendede boş şişe var şimdi sinek mi yakalasam acep:)

b@nu dedi ki...

ve eet yaklamaya başladımm hahahha:) kutuya koymaya başladım ama kaç tane bilmiyorum

calculus dedi ki...

E bunlar benden kaçıyor?
Nasıl yakalıyorsun bir taktiği var mı?

b@nu dedi ki...

4 tane yakaladım ama hala devam ediyoooo yokssa hepsimi oyyyy

b@nu dedi ki...

he eet taktik sinekleri direk kutuya doğru rasgele yapıyomm yoksa çok zr:)

calculus dedi ki...

Banu yakalamak derken üzerine tıklamaktan mı bahsediyorsun sen ciddi ciddi?

b@nu dedi ki...

eet zate olduğunda sineğin üstünde el işareti çıkıyo tıklayınca yakalamış oluyorsun ama bu işlem çok çok çooooooooooooooooookkkkk seri olmadı o yüzden ben sallama yakalıyomm tık tık tık yani tık aşağı tık aşağıı gibi yakalarsam ne ala am üzgünüm sanki hepsi yakalanacak ve bu çokçokkkkkkkkkkkkkkkkk zor

calculus dedi ki...

Hepsi mi yakalanacak:(
Ben bırakırım oyunu daha iyi, daha bir tane bile yakalayamadım.

b@nu dedi ki...

http://img387.imageshack.us/img387/6137/sineknt0.jpg

al calculus:)

calculus dedi ki...

Sineğin üstüne tıklayın ama bırakmayın, bırakırsanız sinek kaçar. Yani basınca tutuyorsunuz, basılı olması gerek mouse un.
Fevri hareketlerde bulunmayın bir de..

calculus dedi ki...

Oooooooo, servet yapmış, ben de bir tane yakaladım bu arada.

b@nu dedi ki...

wall fevri olmassan bi dene servetle kalırsın cal:)

b@nu dedi ki...

hakan soruyoo napıyorsunn
......hiiiççççççççççç
nasıl hiç ne oynuyorsun
......oyun oynamıyorum ya sinek yakalamaya çalışıyorum
ha ii yastık atmayı dene
.... olduuu yaw beni katogariz etme çekil ürkütüyorsun hayvanları kaçıyolar
yemek yemicezmi
........ sineklerden sonra
puhahahahahha
yani yemicez açız bu akşam..
eet gidermisin

calculus dedi ki...

Büyük sineklere odaklanın.
Yeteri kadar sinek yakaladıktan sonra, onu o tipin asılı önlüğünün cebine koyuyoruz, sonra masadaki kartı alabiliyoruz.
Bu da bizi 3. kata çıkarıyor.

calculus dedi ki...

Geminin içine binin, o garip yaratığın masasında bizim c64 devresini anlatan da kağıdın altında, bir kağıt vardı, ona göre sağdaki ve soldaki düğmeleri yakın. Yuvarlaklar sarı olacak, motorlar çalışacaktır.

calculus dedi ki...

Sonra ortadaki kolları da yavaş yavaş değiştirin üstteki sarı olunca bırakın. Dördü için de yapın.
Sonra kırmızı düğmeye basın.
Bitti.
Sonunu mutlaka seyredin.

**esra** dedi ki...

:) Saolun yorumlar için sevimli oyun ölmemişş Virop efendi de :))

calculus dedi ki...

hiçbir şeyden çekmedi dünyada
nasırından çektiği kadar
hatta çirkin yaratıldığından bile
o kadar müteessir değildi
kundurası vurmadığı zamanlarda
anmazdı ama allahın adını
günahkar da sayılmazdı
yazık oldu Vİrop efendi'ye......
:)))))
İlahi Atlas..

**esra** dedi ki...

:) Ço içli idi müzük felan ben naabıyyım yafff zaten bu aralar bunalımım :(

calculus dedi ki...

Ben de bunalımım, itiraf etmek gerekirse sinek tutmak biraz iyi geldi, keşke biraz daha tutsaydık.

b@nu dedi ki...

calculus bey calculus beyyy son bir sinek kaldı ama hala empty diyooo deli olcammmm:((((((((((((((((((((((((((((((((((((

**esra** dedi ki...

:)) Banu sen hala sinek mi tutuyosun. Ben o büyüklerini tuttum tamam dedi. Sinek tutmak değil de birini sinek gibi ezebilsem şu an yine de içim soğumaz o derece bunalımım yani >:@

b@nu dedi ki...

offfffffffffffffffffffffffffffffff inaf gariii benden pasooo walla

calculus dedi ki...

nasıl olur yaaaa, ben sadece 4 tane büyük yakaladım, bence sen küçükleri sal gitsinler:)

b@nu dedi ki...

sadece 4 büyük sinekmiş yahu sonada 4. büyük sineğim kalmıştıı allahımm ne günahım vardıı yawwwwwww nihayett kavonoz depeleme doldu kartı aldımm:)

Nağme dedi ki...

yaw allah rızası için bitane sinek versenize ben bunları yakalayamıyorum nasıl yakaladınız offf:(((

calculus dedi ki...

Nağme ben veremem kusura bakma, bu sinekler çook değerli:)))

Nağme dedi ki...

niye değerli ne etcen yicenmi onları cal:)))
ayy hala yakalayamadım 1 dene bilem ya gerçekde olaydı görürlerdi günlerinide

b@nu dedi ki...

anammm ağlamak geldi içimdien o kadar sineklerle uğraştım mutlu son olur diye ama arkadan firdular adamımızı yasıkkk wall ayyy demişimki noldu diye ses geldiii sineklerimi saldın yokkk virop öldü dedimm ama gülemedim bilemm müzikkde ne hoşduu ayy pek sevmezdim viropu zate ama herelde ölmemiş hay ben onu yaşatanlara diyipp saygıyla ayrılıyorum ii geceler

calculus beyy yardımların için saol
hepinizeede ayrıca tabe
ay gene uzun uzun yazmışım soryy

b@nu dedi ki...

namenin yorumunu yeni okudum sana 2 önerim var nameee konunun uzmanı hepsini toplamış biri olarak
1-------- sadece büyük sinekleri yakala
2-------- EKRANIN SAĞ ÜST KÖŞESİNE TIKLA HANİ ÇARPI İŞARETİ VARYA ORAYA :)

Unknown dedi ki...

hahaha siz sinek mi avlıyosunuz burada. gerçi ben de diğer oyunda bir nevi sinek avlıyorum:))

Nağme dedi ki...

sağol banuşum 2.önerini yaptım ve kapattım çünkü ya ben beceriksizim yada .....
neysem yakalayamadım ve kapattım:))

Unknown dedi ki...

tebrikler cal birazdan oynayacağım umarım yorumlar ayrıntılıdır

b@nu dedi ki...

hayde ebruşum kolay gelsin sen sen ol sinirlenmeden büyük sinekleri al olarmıı yoksam benim gibi olursun :)

calculus dedi ki...

Sinekler için kolay yol.
Sinekli ekranda iken sağ tuş yapın, bir menü penceresi açılacak.
Sonra istediğiniz sineği sol tuş ile yakalayın.

b@nu dedi ki...

şimdi neden söylediniz bunu cal beyy yazık değilmi bize:)