Tucoga's Room

05 Ekim, 2008


Serinin üçüncü ve yenisi



Oynamak için tıklayınız

83 yorum:

mehbup dedi ki...

yatağın olduğu yerde kanca aldım piyonu üçüncü rafdan dolabı açınca turuncu kutuyu çektim pil raflı yerden allta fener aldım

mehbup dedi ki...

yatağın olduğu odada ışığı kapattım yeşiı bir yere tıkladım bir yer açıldı pili fener taktım

mehbup dedi ki...

oda açılmış trenin olduğu masanın ayağında anahtar aldım

mehbup dedi ki...

yanlış yere bastım tekrar başa döndüm kimse yok mu

öykü dedi ki...

bende varım başladım trenli odaya kadar geldim şu an

mehbup dedi ki...

parçalar buldum onları sürülüyerek artı yere takılıyor

mehbup dedi ki...

trenli odadan iki cd alım biri saksının orda biride kitaplığın orda kitapları tıkladım

öykü dedi ki...

o renkli parçalardan bende 3 tane var beyaz,mavi ve sarı biri trenli odada halını altında biri giysi dolabındaki giyside diğeride emin değilim ama trenli odada bi yerdeydi

mehbup dedi ki...

ışığı kapattım dolaşıyorum belki birşey buluruz

mehbup dedi ki...

buldum banyoda askılıkta g6 dolapa allta0111 yazıyor

öykü dedi ki...

trenli masadan aldığımız anahtarla giysi dolabın çekmecesini açtım ordanda bi anahtar aldım oda yatağın yanındaki dolabın çekmecesini açtı ordanda tornavida aldım ve aynı odanın kapısının yanındaki panelin vidalarını söktüm sonrada elektirik devresi sanırım onu şalterlerle ayarlayıp yeşil yaptım ama daha farklı bişey de olurmu bilmem şimdilik devam ediyorum...

mehbup dedi ki...

hg freedom sıkılmıştım çok karışık salonda sehpada ışıklı yer var

öykü dedi ki...

h.b mehtap.çok karışık bir oyun uzun sürecek gibi yazmadığım 2 piyon biri siyah diğeri beyaz birde beyaz atım var bunlar satranç tahtasına yerleşebiliyor ama daha gerekli sanırım hepsini bulacaksak işimiz var tabi...

mehbup dedi ki...

panel banyodan aldığım sayı da sayı 0 kapalı 1 ise yeşil olacak

mehbup dedi ki...

bende siyah yok atımdaa bu arada son kapı açıldı panel ışıklardan sanırım

öykü dedi ki...

ben onu deneme yanılma buldum birde bişey farkettim şifre girilecek benim gördüğüm 3 yer var hepsindede renkler farklı...

öykü dedi ki...

odalar gittikçe çoğalıyor bakalım daha neler olacak trenli odanın yanındaki kapıda açıldı ve yeni bir odadayız şimdi...

öykü dedi ki...

at sanırım giysi dolabın üstünde saksının yanında hatta piyonda oralarda olmalı tam emin değilim...

atilla yüksel dedi ki...

iyi geceler
tren odasındaki anahtar masaya yaklaşınca mı yoksa uzaktan tıklayınca mı alınıyor

Unknown dedi ki...

selamlar 3 anahtar buldum

1 tren masasının sol ayağı
2 tren odasındaki dolabın üstü dolabı yandan görürken
3 satranç tahtasının yanındaki koltuk

mehbup dedi ki...

bu arada çekiçle yatak odasındaki boş olan dolabı ırdım anahtar almıştım

öykü dedi ki...

selam ebru koltuk dışındakini aldım koltuktakini tam hangi noktadan aldın yazarmısın

Unknown dedi ki...

bulduğum nahtarlarla oltalı şifonyerleri açtım. bir tornavidam var.

Unknown dedi ki...

koltuğun uzak kolçağıyla minder arasında olabilir. tam emin değilim. tıklarken gelişigüzel buldum çünkü

öykü dedi ki...

anahtarların biri giysi dolabın diğer çekmecesini açtı diğeride yatağın yanındaki dolabın başka çekmecesini açtı birinden bant diğerinden siyah piyon aldım

öykü dedi ki...

başka sayfa açıp bakayım at için koltuktan aldığım anahtar yatağın yanındaki dolabın çekmecesini açtı ve trenin kontrol mekanizmasının bir parçasını daha aldım

Unknown dedi ki...

3 satranç taşım var
1 yatak odasında dolapta rafta pembe süsün yanında
1 dolabın içinde askıların olduğu yerde
1 yatak odasında raftaki çiçeğin dibinde olması lazım

öykü dedi ki...

atı hemen yine buldum mehtap giysi dolabını karşıdan görünce sağ yukardaki saksıya tıkla orda olacak

mehbup dedi ki...

panel vardıya onları yeşil yaptım sadece en üsteki siyah olacak

Unknown dedi ki...

en üsttekini siyah diğerlerini yeşil yaptım ama kapı açılmadı:(

mehbup dedi ki...

koltuğun neresinden aldın atım var siyah piyonum yok

mehbup dedi ki...

ışık kapalı iken banyo ya gir dolabın üstünde sayılar var 0 olan kapalı 1 ise yeşil oluyor

Unknown dedi ki...

ytak odasının camında da bir anahtar var. sağ üst köşesinde camın

öykü dedi ki...

aldım ebru sağol o anahtarlada yine giysi dolabının çekmecesinden kırmızı parça aldım

Unknown dedi ki...

banyoda elektrik düğmesi yok ki başka yerden mi kapanıyor banyonun ışıkları

öykü dedi ki...

koltuktaki karşı kollukla minderin birleşim yerinde

Unknown dedi ki...

ebru dedi ki... 34
koltuğun uzak kolçağıyla minder arasında olabilir. tam emin değilim. tıklarken gelişigüzel buldum çünkü

Unknown dedi ki...

bodrumdaki merdivenlerin alttan 3. basamağının sağ tarafında da bir anahtar var

Unknown dedi ki...

ampul görünmezlik ampulü gibi birşey sanırım ne demekse işte. tren ve balta odasının arasında görünmez bir panel daha çıktı

Unknown dedi ki...

çekiçle de dolabın sol kapağı kırıldı ve anahtar alındı. son çekmeceyi de açınca dolapta bir satranç taşı daha alınıyor.(kale)

Unknown dedi ki...

4 taşı da satranş tahtasına koyun hareket ettireceğiniz taşı tıklayın rengi koyulaşacak.
kitaplıktaki mor kitaba göre
siyah piyon c2
beyaz piyon d3
at e3
kale g7
ye klavyenizdeki okları kullanarak sürükleyin altta bir yer açıldı yazacak

Unknown dedi ki...

açılmamış satranc tahtasının altında trenin diğer düğmesi gelmiş:)

Unknown dedi ki...

düğmeyi takıp treni çalıştırınca tren anahtar getiriyor. kancayı takmayı unutmayın ama

Unknown dedi ki...

anahtarla da yatak odasındaki şifonyerin son çekmecesi çılıyor ve son küp parçasını alıyoruz turuncu

Unknown dedi ki...

tamamlanmış küpü de salonda ışıklar kapalıyken orta sehpadaki kutuya tıklıyoruz ve turuncu anahtar alıyoruz. görünmezlik feneriyle 2 kapı (banyo ve yatak odası) karşıdayken suldaki duvardaki görünmez kapıya turuncu anahtarla tıklayıp çıkıyoruz

öykü dedi ki...

tamamlanan küpü sehpanın üzerindeki cam fanusun içine koyuyoruz ışık kapalı iken ve turuncu anahtar alıyoruz...

öykü dedi ki...

sağol ebru bitti bu iyi geceler canım görüşmek üzere...

Sis dedi ki...

oynayan birisi küp parçalarının yerlerini yazabilir mi?
sarım var turuncu eksik veya tam tersi.

Adsız dedi ki...

off zor ve karışıktı yavv..yardımlarınız için teşekkürler..

Sis dedi ki...

yatak odası alt raftaki kutudan fener.
üstten 2ci raftan piyon.
kırmızı gömlekten beyaz parça.
dolaba karşıdan bakarken üst sağ raftan at.
turuncu kutu arkasından pil.
camın sağ üstünden anahtar.
dolabın sol üst çekmecesinden kırmızı parça.
oltanın kancası.
yatağın sağ ayak ucundan pil.
dolabın sağ içinden piyon.
ışığı kapatıp duvardaki kareye tıklayıp tren odasını açın.
halının altından mavi parça.
koltuktan anahtar.
saksıdan cd ve yeşil parça.
bodrumda merdiven alttan 3cü basamak anahtar.
yatağın başı sağ alt çekmeceden tren düğmesi 1.
gardrop sağ üst çekmece ampul.
yatak odası gardrop giysi katlarından cd.
tren odası rafın en üstünden anahtar.
orta raftan 3cü cd.
yatağın başı sol alt çekmece bant.
bantla kancayı trene takın.
trenli masanın ayağından anahtar.,
onunla gardrop sağ alt çekmeceden anahtar.
onunla yatak başı sağ üstten tornavida.
o odada kapının orayı sökün yeşil yapın.
son oda açıldı çekiç alın.
gardropun so kapağını kırıp anhtar.
sol alt çekmeceden şah.
satrancı oynayıp 2ci tren düğmesi.
treni çalıştırp anahtar.
onla yatak başı sol üst çekmece turuncu parça.
ve lanet sarı parça tren odasında kitaplığın sağ alt rafında sağdan 2ci kitapta.
ışığı kapatıp salona kübü koyun turuncu anahtar.
banyo yanında fenerle kapı.çıkın.

Sis dedi ki...

zuzum bu link sana:
http://img75.imageshack.us/my.php?image=satranccozummk4.jpg

esrasel dedi ki...

yorumlar için teşekkürler. kitaplığa o kadar tıklamama rağmen sarıyı bende bulamamıştım. sis, sarı için ayrıca teşekkür :)

Adsız dedi ki...

yorumlarınız için teşekkürler sona doğru tıkanmıştım satrançtaki hareketi sizin yorumlarınız sayesinde yaptım

Adsız dedi ki...

beyler bayanlar ya bn hala cozemedim su oyunu gardrop kac kez kırılıo bn bi kez kırdım ve icinden anahtar cıktı snra gardrobun cekmecelerinde şah yok ve yukarda bi arkadaş uzun uzun yazmıs herseyi ama "dolabın sağ içinden piyon" demiş dolabın neresinde piyon ztn bi tne piyon almıstık dolaptan dolabın yanındaki raftan

Adsız dedi ki...

bira onceki yorumu bn yapmıstım buldum bn bulucamı hemde fazlasını buldum msla banyoda klozetin sagında kalan koyu fayanslardan biri kırılıo ve yne o kullanmadııımız panel cıkıo bunları yabancı bi siteden ogredim tam anlamadım adam nsl cozmus bu sifreyi ama bu panellerden 6 tane var ve herbirine bi bakmanız lzm snra

BEYAZ: J3
MAVİ: A1
KIRMIZI: C2
YEŞİL: F3
SARI: U2
TURUNCU: O1

yazınca yatak odasında ve tren olan odada küpün eksik olan parcaları cıkıo ufaklar ama cok klay bulunuo biri cekmecede biri rafta biri dolabın icinde biri tren maketinin üstünde biri satranc tahtasında biride ışıkları kapatıp baktııınızda bitkinin ustunde (trenin oldugu odadaki bitki) bunları birlestirip alırsanız anahtarı bu sefer o bodrum katı varya hni basladııımız yer orda merdivenlerin orda merdivenlerin sagında kırmızı bi kapı olcak fenerle bakın snra anahtarla acın boylece oyunu %100 bitirmiş olun