Buscando

19 Ekim, 2008


Yeni

Oynamak için tıklayınız

Alternatif link

45 yorum:

b@nu dedi ki...

ilk ekrandan taş gibi bişi diğer taraftan falçata falçataylan çekmecenin alt atarfından kağıt ve son ekranda yerden kalem
kalemle heykelleri botadım ışık çıkardılar

b@nu dedi ki...

dolbın üstüne taşla tıkladım CUT (t daire içinde) yazıyor

Sis dedi ki...

slm banucum
maket bıçağı kağıt topu gazlı kalem aldıklarım.
kalemi kedilerde kullandım perdeye ışık yansıdı

b@nu dedi ki...

kapı olan yerde duvarda dil çıkaran surat belirdi
bu arada kapıyı açıp adamın elindeki tabancaya dokanmayın game over oluyo

Sis dedi ki...

kapının solunda şifre yeri açılmış.belki bıçakla tıkladım belki kedilerden sonra oldu

b@nu dedi ki...

eet falçataylan o yüzü kesiyoz ve şifre yeri açılıyor

b@nu dedi ki...

o kağıtta ASOLEH YAZIYO AMA BENCE KARIŞIK HARFLER BU

esrasel dedi ki...

ben o tabancaya kaç oldu dokanıyomm ama game over olmadım tam denk gelmemiş sanırım :D

bıçakla tıklayınca açılıyo şifre yeri

Adsız dedi ki...

kasanın içindeki sayılar aşağı yazılabiliyor.

b@nu dedi ki...

şifre 3705 çünkü ASOLEH SOLE yi ters çevirip okuyun

b@nu dedi ki...

ay bulunmuş bilem hızlılarr siziii eet çantalyan kalakaldıkk : şimdi o şifre yerinde telefon numaraları var aktif

Sis dedi ki...

çantayı kapıdaki adama verir kaçarız demeyin yemiyor .

esrasel dedi ki...

ay kahve yaptım geldim şifreyi bulmuşsunuz süpersiniz siz :)
sis bende denedim ama yemedi :D

b@nu dedi ki...

hahaha su

şimdi elimizde cutun T si var bide asoleh deli A ve H
HAT bi şifre olabilermi acaba :))))

Sis dedi ki...

sanırım ikinci bir şifre girip bir şey daha alacağız.çünkü kasadan uzaklaşınca kapanıyor.
5 yıldız 2 veya 3 kağıt topu ya da neysem o kahverengi şeyler.başka şifre olabilecek şey de göremedim

Sis dedi ki...

kapıyı açıp açıp adama dokanmadan içeri kaçıyorum:D

ben bi yemek şeettiriyim.çözersiniz siz.aslanlar:))

b@nu dedi ki...

bişi daha var taşla adamın eline vurulduğunda TWT yazıyo

esrasel dedi ki...

aslanlar maçı aldı gidiyolar amaaa biz nası alıcaz bu maçı :D

b@nu dedi ki...

yahu T harfi ne bol burda 3 dene T vağ adam vurunca bide cut ın T si

b@nu dedi ki...

çekmeceleri bizden önce açmaları büyüyü bozmuş bence:)
tornavidada yok off

esrasel dedi ki...

telefondan 911 tuşlar mısınız sanırım sonunda # olana bastım yada * a

Adsız dedi ki...

banane ben 112ye tuşlarım anca:)bu çanta bence bizi çok oyaladı ama bi numarası yokmuş.

b@nu dedi ki...

allah allahh bitti dedii kapıya tıklayınca olmazkiii ama:)

b@nu dedi ki...

ama bir sürü item yeri boşşş ne garip bi oyunmuş bu

Nağme dedi ki...

nasıı bittin banuş bişey anladıysam arap olayım ya:((

Adsız dedi ki...

ya böyle bitmemeli..o cut neydi peki?sonra o taş gibi şeyi hiç kullandık mı?

esrasel dedi ki...

tamam bi daha size oyun sonu şifresi yok :)) çıktık işte hala beğenmiyonuz hee kilitli kalsak daha mı iyi :D

b@nu dedi ki...

cut ı çıkartmak için taş kullandık

name 911 yaz # tuşla bekle altta nota çıkacak sora kapıya git çantayla tıkla çık

Adsız dedi ki...

ama esra sen bu çantayı hatırlamadın galibaa:))içine bakmamız lazım:)

Nağme dedi ki...

çıktım ama duvardaki bölmeye rakamları iyi tıklamak gerekiyor zor çıktım ben ya bırakmadı silaklı adam beni
haklısın esram çıktık ya işte ama cinsmiş ya:)))

b@nu dedi ki...

kızlarrr cihata gelin beyaww azcık oyun hakkında mütalaaa yapalım

esrasel dedi ki...

hatırlamam mı suu :)) ahhh ahh o çantayı ben bi açabilseydim görerdiniz siz :D

Sis dedi ki...

puhahahha 911 miiiiii:))

sapıttı anacım oyunlar.

saolunuz yorumlara

yuziar dedi ki...

yeni link:
http://www.doodoo.ru/games/4355-buscando.html