The Escape of Scorpion

24 Ekim, 2008



Seriye devam...

13 yorum:

esrasel dedi ki...

koltuğun altında kırmızı kart, şapkanın altında bi kırmızı daha, sandalyeye yaklaşıp mavi kart, bu odadan çıkıp holdeki sol kapıya girdim. yastığın altında kırmızı kart, yatağın altında scorpio yazan kağıt. saksının arkasından mavi kart

esrasel dedi ki...

doalbın içinde kırmızı kart. kutunun arkasında soğan var

esrasel dedi ki...

odadan çıkıp merdivenlere tıklayınca yukarı çıkıp yıldızlara baktım. bide odada kutunun arkasında akrep var tıklayınca kuyruk sallıyo :)
holde karşıdaki kapıdan mutfağa girdim. sol ilk dolapta 5 yazan kağıt var.

esrasel dedi ki...

2. çekmecede bir kağıt yine. şifrenin 5 harf 1 rakamdan oluştuğunu belirten kağıt

esrasel dedi ki...

dolabın sağına tıklayınca yine kağıt. akrep ve mavi kart var üzerinde.

ve patron geldi :(

esrasel dedi ki...

buzdolabıyla rafın arasına tıklayınca kırmızı kart. ve dolapta plute yazan kağıt. şifre plute5 olabilir

esrasel dedi ki...

sol odada süpürgenin yanındaki dolaptan bi kırmızı daha. ve şifre yeri çıktı

deniz dedi ki...

kırmızı kağıtları buldukça ve bulduğumuz mavi kağıtları yukarıda ışığı yakıp akrebin kuyruğunun işaret ettiği yere tıklayınca geri diğer odalara dönün. Daha önce tıklayıp birşey yapamadığımız yerler aktif oluyor.
-Buzdolabının üzerinde
-Ocaktaki çaydanlığın altını açınca çıkan dumanının arasından
-Sandalyenin alt kısmından da MAVİ kartlar alınabiliyor.
toxin0
şifremiz kartları yıldızlardaki sıraya göre yerleştirince. Esranın anlattığı kutunun üzerinde beliren şifre yerine yazıyoruz...

Nağme dedi ki...

esra bu oyunu seviyo ve iyi çözüyo adım gibi emindim bunu senin oynucanı ve çözüceni kız muckks ellerine sağlık:))

esrasel dedi ki...

haha namişimmm mucksss
yeryam ellerine sağlık seninde. son ana kadar yazdım ama patron geldi sonunda bitiremedim.