Test Kitchen 2

22 Ekim, 2008





Oynamak için tıklayınız

89 yorum:

calculus dedi ki...

Ooo save li mave li bir oyun.
Saksıdan bıçak bu arada.

calculus dedi ki...

Bardaki üflemeli aletin adını bilene şeker hediye edeceğim:)
Hadi bakalım.

calculus dedi ki...

BArdaki saksının içinden metal bir şey, onu da kurcalayınca anahtar oldu.

calculus dedi ki...

O anahtarla da mutfaktaki yerdeki dolabı açtım, abartmış gibi olmayayım balyoz aldım.

Nağme dedi ki...

yaaa ama bu yapılırmı ya hazırlandım çıkıyodum böyle oyun yüklenirmi sis cim:((

calculus dedi ki...

Hemen girişte soldaki buzlu küçük dolapta domates suyu var.

Nağme dedi ki...

off dayanamadım oynuyom biraz kutuların arkasındada şifre yeri var

mehbup dedi ki...

arkadaşlar oyunu beğendim ama çocuğu okula götürmem gerekiyor

mehbup dedi ki...

fırından soldaki ocaktan şişe aldım votka herhelde ocaklar yanıyor tıklayın

Adlı dedi ki...

ocagın karsındaki aradan aldıgımız kadehe domates suyunu koyuyoruz

Nağme dedi ki...

şifre yeri merdiven altında kutuları çekince sis cim

Nağme dedi ki...

aha şifreye 2100 yazdım açıldı kasa şişe çıkıyo iniyor şifreyi afişdeki rakamı girdim

Nağme dedi ki...

kasadaki şişeyi aldım üstteki çengeli aşağıya çekince şişe çıkınca şişeye tıkladım alındı

mehbup dedi ki...

ışıkları kapatıp dolaştığımda şişe dolaındaki ikinci raftaki şisenin parlaklık var orda birşey var anahtar lazım

Adlı dedi ki...

şifre yeri merdivenin altında kutuların arkasında sis. ayrıca yukarı kata cıkılıyor ve ordan da yeşil bi şişe aldım

calculus dedi ki...

Şişeleri mutfaktaki yere koydum alttan haritanın bir parçasını daha verdi.

Nağme dedi ki...

biraz önce yukarıya çıkmamıştım şimdi çıkıyorum ya

Nağme dedi ki...

kitaplığın sol yanındanda yine viski aldım
buarada CAL BENDE YAZDIM ŞİFREYİ AYY BİRAZ SEVİNEYİM YA KENDİ BAŞIMA BULDUM ŞİFREYİ BU PEK OLMUYODA:))))))

calculus dedi ki...

Peki name:)
Ben yazmadan çooook önce yazmış name şifreyi, kusura bakmayın arkadaşlar:)

Nağme dedi ki...

33. yorum için ocak derken barın alt kısmına yani:))

calculus dedi ki...

Üst kattaki ilk hoparlörün içinden 3. kağıdı aldım. Bıçakla üst taraflarına tıklayarak açıyorsunuz.

deniz dedi ki...

selam
siyah şişe duvardaki boşluklardan yuvarlak olan yere yerleşiyor...(fırını buzdolabını karşıdan görürken bir sağ ekran yapınca)

Nağme dedi ki...

ama düzelltim yorumu sonra kusura bakmayın 35.yorumda düzelttim
2.kadeh yok bende yaw sadece domatesli kadeh var

Nağme dedi ki...

e3e bende 2 kağıt var biri hoparlör içinden bişey aldım onun içinden çıktı diğeride alt katta biyerdeydi ama unuttum
nerde 2.kadeh ve 3.kağıt ay yardım çıkmama lazım:(((

calculus dedi ki...

Musluktan akan su 1
Üst kattaki içinde şişe olan kutu 2
Bunlar şaibesini koruyor.

calculus dedi ki...

Oyunum kilitlendi.
Kaldığım yeri yazayım da siz yaparsınız.
Üst kattaki duvardaki dolabı sollarına bir yere tıklayarak (belki de bıçakla) açın.
İşinde renkler var, şunları deneyin,
kırmızı-yeşil-mor-sarı-mavi
Ben baştan başlatıp geleceğim

calculus dedi ki...

İçinden ne çıktı bana da söyleyin merak ettim geliyorum:)

Nağme dedi ki...

üst kattaki dolabın sağ kenarı ortalarına tıklayarak açılıyor:))
cal tekrar başlarken kağıtların ve diğer kadehin yerinede dikkat etsene:))

calculus dedi ki...

Bir kağıt daha mı, birleştirin ve sanırım kutunun içine serilecek.

Adlı dedi ki...

kağıdı da o tek şişe olan kutunun icine koyuyoruz. sonra orda 4 yuvarlak cıkıo elimizde nuluna dier şişeyi de yuvarlaga koyuyoruz 2 şişe daha gerek

calculus dedi ki...

Demek ki renkler farklı, bardaki kadeh sıralaması işte oyun kilitlendiği için acaleden yazamadım.
Geldim az kaldı.

Nağme dedi ki...

aha boş şişeyi buldum bara girerken altında sisin dediği gibi tabure kısmında ama barın sol başında ortalarda değil
iyide bu nasıl açılıyor yaw

calculus dedi ki...

Glen ile başlayan highland imiş.
Bu viskilerin yerlerini bulalım şimdi.

Nağme dedi ki...

yaa ocakla oynarken ateş çıkmayan ocak altındanda bi şişe aldım bulmuşmuydunuz ben yeni buldumda:))

calculus dedi ki...

Tıklamadığımız bir yer kaldı mı?
Suyu kullanamadık sanırsam bir tek ama, hadi bakalım tıkırdakçılar:)

calculus dedi ki...

Sağol sis.
Tavandan bir anahtar kalıbı alıyoruz, ona su doldurup buzluğa koyuyoruz.

Adlı dedi ki...

bu icki dolabını acabildiniz mi? hani ickiler gozukuo ama kapakı acılmıo?

calculus dedi ki...

Ben donmasını bekliyorum şimdi, sanırım onunla da kilitli biralığı açacağız.
Sonar sanırım şişemiz olacak, onu da kutuya koyup anahtar alıp çıkacağız.
Calculus geleceği görme konusunda da güçlüdür:D

Nağme dedi ki...

kırmızı kalıbı suya tutup buzluğa koyun kalıp yapcaz:))

Nağme dedi ki...

aha 4 şişem olduda sıralama nasıl açılmadı kapak

calculus dedi ki...

Adlı bizim de bir şişemiz eksikti onu da son yorumlarda yazanları yaparak aldık.

Adlı dedi ki...

benim 2 şişem aksik diye basbas bagırıyorum sabah beri neyse baska sitelerden bakarım saolun

Nağme dedi ki...

veee çıktımm teşekkürler herkese:))
buzluğa koyunca dolaşın heryeri sonra çıkıyo kırmızı şey:))

calculus dedi ki...

iki şişen eksikse dur bakalım adlı.
Seninkileri de buluruz.

Unknown dedi ki...

ben domates suyuna bira ekleyemiyorum. bira şeysiine yeşil şeyi de taktım neresine tıklıyorsunuz bardağı tam olarak

Adlı dedi ki...

sis kitaplıgın sagında hic bi yeri tıklayamıyorum ki

Adlı dedi ki...

tmm simdi buldum bi üsk kat olarak anlasaydım daha kolay olcaktı sanırım:D neyseeeee 100 numero da oldum ne mutlu bana:D

Unknown dedi ki...

ee buz anahtar kapıyı açmıyor başka bir yerin anahtarı değil demi

calculus dedi ki...

Adlı 7 numaralı yorum 1. şişe.
23. yorum 2. şişe
32. yorum 3. şişe

deniz dedi ki...

ellerinize sağlık güzel oyunu, Serpilcimin şerefine :)))

**esra** dedi ki...

Yorumlar süper olmuş kısa sürede çıktım ellerinize sağlık :)

b@nu dedi ki...

tberikler yardımlarınızla seri bir şekilde çıktımm saolunuz

öykü dedi ki...

güzel bir oyundu anahtar kalıbı üst katta merdiven boşluğunda benim gibi aramayın birde kalıbın çabuk donması için dolaba koyup yukarı çıkıp inin fazla beklemezsiniz ozaman yardımlar için teşekkürler...

yuziar dedi ki...

BEYAZ VİSKİ ŞİŞESİni bulmak yorumları okuyunca kolay olmadı. Gereksiz yere çok yer tıkladım.

Sandalyelerin, bar sehpasının ve bira dolabının görüldüğü pozisyonda sandalyelerin solundaki boşluğa tıklayınca bar masasının altında beyaz viski şişesi görülüyor.

Unknown dedi ki...

bir oyun bu kadar açık ve net yorumlanamazdı herkese çok teşekkürler ellerinize sağlık. oyun oynama esnasında bile bu kadar ayrıntıya girebilerek yerleri tarif etmenizi tebrik ediyorum arkadaşlar.

bozo dedi ki...

ellerinize sağlık arkadaşlar yorumlarınız sayesinde herşeyi elimle koymuş gibi buldum. o oyun telaşında bu kadar net item adresi belirttiğiniz için saolun.