Escape from Closed Laboratory 2

22 Ekim, 2008


72 yorum:

esrasel dedi ki...

namişşş oyun yüklemiş bakem bakalım nasılmış :)

esrasel dedi ki...

bi tane anahtar aldım camın hemen altında köşede yerde. ilk kapıyı açtım odadayım

esrasel dedi ki...

ranzanın alt kat tahtasında mürekkep şeysi var kalemi :P

Nağme dedi ki...

hg diniz yasemin ve esram:))
bende girdiğimiz odada sarı anahtar buldum nerden bilmiyom ama masa taraflarındaydı sanırım onunlada diğer odaya geçtim

Nağme dedi ki...

yeni odadada yatak altından kenarda kalem ve tavandan sarkan bir ip aldım başkada bişey yok

Nağme dedi ki...

2.açılan odadaki masanın üzerindeki kitapda açılıp bakılıyor oyuncak resmi var karnı kesilcek galiba

Nağme dedi ki...

esram bilmiom ama sende açmışın orayı galiba kalemi bulmuşun:((

esrasel dedi ki...

hmmm şincik şöle bi durum var. sanırım soldaki ilk kapı kilitli değilmiş onu normal açtık. benim holde buldum dediğim anahtarla 2. kapı açıldı

yasemin dedi ki...

galiba mürekkep kalemiyle uçlarına delik açmış olabilirim beyaz yuvarlak belirdi uçlarında sonrada ip takıldı

yasemin dedi ki...

üçüncü odada sağda bi yerleri şuursuzca tıklarken maket bıçağı buldum

Nağme dedi ki...

olabilir esram ama peki bende iki anahtar var sarı anahtar nereyi açıyo peki hiç biryeri açamadım ben onla.
yaa ben cetveli bulamadım :((

yasemin dedi ki...

kaleme maket bıçağıyla tıkladım arkası döndü ve yaya taktım akalım nereyi vuracaz

Nağme dedi ki...

anaa ilk kapıyı açtım daha yeni ranza var bil.var şifre istiyor

esrasel dedi ki...

aa bulmuşum itemlere yeni baktım :D ama nerden buldum bilmiyom :))

esrasel dedi ki...

cetveli bulmuşum yasemin maket bıçağını arıyorum şimdi 3. kapıda sağda bi yerlerde :)

Nağme dedi ki...

vee buldum 1.odada çekmeceli şifonyerin üst tarafındaydı sarı yerde cetvel:))

esrasel dedi ki...

namee soldan ilk odaya gir soldaki masanın oralardaydı sanırım. pc nin olduğu masada olması lazım

Adsız dedi ki...

napıosunuuuz gidin yatın noluur annemi bana bağşlayınnn
ben yaseminin kızıyım kendisinden çok şikayetçiyim benmle hiç ilgilenmiyor,sabahın 5inde yatıyor...duy sesimi anne

esrasel dedi ki...

üfff maket bıçağı kadar daşş düşsün kafamıza :D bulamadım hala :D

Nağme dedi ki...

aaaa yaseminnn kızınla ilgilen bakiimm oyy kıyamam sana ben şu oyun bitsin anneni öyle al sen olmazmı canım:))

esrasel dedi ki...

hahaha yaseminn basıldın kızına :D

ismini bilmiyorum adsız ama dur hele şu oyunu bitirelim gelir annen. sende gel oyna bizimle :)

yasemin dedi ki...

benim kız isyan etti artık ps mide aldın elimden diyo

Adsız dedi ki...

ya yemek bile yapmıyo bi yumurtayla kandrdı benii:)ben selin buarada oldukça isyanlardayım..bu siteyi heran çökertebilrm:):)

derya g dedi ki...

selam bende geldimm
esracım maket bıcagı 3.odada sandalyenin altında olması lazım yanlış hatırlamıyorsam

Nağme dedi ki...

esram maket bıçağını buldum 3.odada sehbanın üstündeki mavi kutuyu iyi tıkla ordan buldum

derya g dedi ki...

baska sayfadan actım da maket bıcagı sandalyenin ayagında mavi renkte gözüküyo

yasemin dedi ki...

ilk sol odada ranzanın üstünde duvarda sağa yakın kendini belli eden bi yer var tıkladım içinde kağıt gibi bi şey var ok la tıkladım kayboldu

Nağme dedi ki...

ok yaptım kalemle ama vurcak yeri bulamadım ya kitapdaki resmide vuramadım oyuncağıda yani:((

esrasel dedi ki...

sağolun şekerlerimm
bakalım sandalye altından mı çıkacak yoksa mavi kutudan mı :)

selinnn anneni vermeyiz sana :P

esrasel dedi ki...

geryammm mucks larım sana :)) senin dediğin yerden çıktı pıçak :)

namişim kıyamam sanadaa muckssss

derya g dedi ki...

kagıttaki sayıyı bilgisayara girdim ama bişi olmadı araştırmaya devam
esram mucx:)

esrasel dedi ki...

kağıt 2. odada yaseminin dediği gibi. onu pc ye girdim bişey olmadı sanki. sonra 3. odaya gittim. tv ye bakın bi

Nağme dedi ki...

yaa hepsini hem yeşil hemde beyaz yaptım ayrı ayrı hiçbişey olmadı open bastım ama
buarada bendende muckks esram:))

derya g dedi ki...

hepsini beyazda yaptım yeşilde yaptım bişi olmadıı hüüü:(

esrasel dedi ki...

arkadaşlar üst ve alt satır yeşil olacak orta beyaz

esrasel dedi ki...

ve çıktım. üst ve alt yeşil ortayı beyaz yapıp open diyin ekranda da 705 open yazacak sonra hole çıkıp direk karşıdaki en uzak kapıya tıklayın dışardayız...

derya g dedi ki...

evet bende cıkmış bulunuyorum orta taraftaki yerler sadece beyaz olacak yardımlar için saolunuz

Nağme dedi ki...

ayy bende çıktım şükür sağolun yardımlarınıza kızlar ii akşamlar:))

öykü dedi ki...

başlayınca çok uzun sürer diye düşündüm ama neyse çabuk bitti yardımlar için hepinize teşekkürler...

Adsız dedi ki...

benim gibi zor bulanlar için:
sarı anahtar:tv olan odada masanın sağ üst çekmecesinde.