Daikouhou

24 Ekim, 2008

Yeni ...


Oynamak için tıklayınız

16 yorum:

Nağme dedi ki...

aaa gotmail ve kimsecikler yokmu yaw?
Bende geldim ebrucum,saol deryam oyun için:))

Nağme dedi ki...

ay amma geç yükleniyor minicik ekranlı oyunlardanmı bu ya yoksa:((

Nağme dedi ki...

ay anladıysam japon olayım emi aşçı kadınla konuştum diğer adama bornoz giydirdim konuşurken bana elbise verdi kimonomuki?
şimdi dağda adamla konuştum oda kalem gibi bişey verdi
iyice bozdular oyunları ya:((boşuna sevinmişim

Nağme dedi ki...

kayıkçıdan yeşil bohçayıda aldım sonra bikızla konuştum dağlar arası geçitte beyaz maymunumsu yaratıkla karşılaştım yeşil bohçayı verdim ona yiycekdi herhalde.
tekrar kızla karşılaştım anahtar verdi bana.

Nağme dedi ki...

bu arada hep üst seçeneği tıklıyom karambole gidiyom ama nolcak bakalım

Nağme dedi ki...

anahtarla eve girdim ordan kitap ve şişe aldım hah dedim oyun başlıyor ama bukezde evsahibi çıktı sopayla karşıma ne versem kabul etmiyo mendebur kadın ya:((

Nağme dedi ki...

aha hepsini tet-k tek denedim olmadı sonra tekrardan şişeyi verince kabul etti bana yemek verdi sonra oda harita verdi

Nağme dedi ki...

beyaz maymun önümü kesti onada şişeyi verince çekildi bukezde adam çıktı izin vermiyor onada beyaz rulo haritayı ve kimonoyu verdim çekildi önümden

deniz dedi ki...

:D rica ederim de o kadar tıklamalara değer inşallah karışıktı pek anlamadım ben :)

Nağme dedi ki...

vee bitti birşey anlamadım oyunda cinsmiş ama nedense zevkle oynadım:))
ay benim deryam yüklerde oynamazmıyım:)))

Adsız dedi ki...

gelmiş geçmiş en kıl ve en tıklanası oyun ilan ediyorum.

deniz dedi ki...

nağmem oynarda oyunu çözmeden bırakır mı, ellerin dert görmesin canım :)

yuziar dedi ki...

ne umduk ne bulduk? Bitti ama en sonundaki kutucukları rastgele doldurduğumuzu bilmeleri gerek. İstatistik yapacaklarsa verileri alt üst olur.

b@nu dedi ki...

tık la bitir bu mudur şimdii yasıkk gotmailde elden gidiyor ska acele ett bacum