Halloween Escape

20 Ekim, 2008


Yeni


Oynamak için tıklayınız

75 yorum:

Sis dedi ki...

hadi başlayalım:)

sağdaki kurukafa altından bir çekiç.
soldaki kurukafa altından kabak.
ve kurukafanın bizzat kendi.
bir sağ ekrandan süpürge.
süpürgeye bi tıkladım bir parçası alındı

Sis dedi ki...

çekçle sağ ekranda dolabı kırıp kitaptan metal parça alındı.
süpürge parçasını sağ tablodan yakıp mumu onla yaktım .mumu aldım.

öykü dedi ki...

sağdaki dolabı çekiçle kırıp sarı kitaptan metal alıyoruz

Sis dedi ki...

kabağı büyütp kapağına tıklayıp açıp mumu koyup kapadım

Sis dedi ki...

soldaki tablodan da 2ci metali aldım.
invenmtoryde birleştirip haç yaptım

öykü dedi ki...

soldaki tablonun solundan bişey almıştım şimdi o metalle birleşti ve haç oldu

Sis dedi ki...

slm herkese.geç gördüm.bakmadan yazıyordum kusura bakmayın

Sis dedi ki...

halıya yaklaşıp solundan kıvırın kapak var.anahtar lazım

öykü dedi ki...

asılı iskelettende bir barça almıştım kaburgasından

Unknown dedi ki...

yasemin kurukafanın sol taraflarına bak altında değil. merdivenin trabzanında çeliç

Sis dedi ki...

sağdaki kuru kafa.sağ tabloya yaklaşınca.çekiçle kırdım anahtar aldım.

yasemin kurukafanın arkasında kalıyordu çekiç.

Sis dedi ki...

anahtarla yerdeki kapak açıldı.mumlu kabak kafayı aşağı attım.inip kazan cadı şapkası süpürgeyle de sağ üstteki örümceği aldım

Sis dedi ki...

kazanı aldıım yeri de çekiçle kırıp balta aldım.

Unknown dedi ki...

ay sanırım ayin yapacağız bu nasıl oyun ya alet olmasakmı acaba:)

yasemin dedi ki...

alt kattaki duvara yaklaşıyo ama bişey yapamadım daha

Sis dedi ki...

alttaki o duvar kayan kapıymış onu açcaz sanırım

Adsız dedi ki...

ben kediyi doğramaya kıyamadım oyunu bıraktımmm ve böyle düşmanca oyun yapan şahsiyetide şiddetle kınıyorummmmm

Unknown dedi ki...

kaldık tıklamadığım yer kalmadı hızlı koştuk yorulduk:)

Sis dedi ki...

baltayla bi yerlerden merdiven sanırım 2 tane tahta parça almışım ben.

Unknown dedi ki...

her 2 resmin altındaki parmaklıklardan birer tane tahta kesiliyor

Sis dedi ki...

3 tahta.2 tane vardı zaten.nerden bilmem.sağdan bi tane daha aldım. bodruma inip kazanın altına koyup yaktım ateşle.kurukafa kemik örümcek arrım.sonra duvardaki gizli geçit açıldı.sunak gibi bi şey çıktı.yarasayı haç ile yok ettim

Sis dedi ki...

önce kanı koymuştum pardon kazana.
yarasa gidince orda kalan yere de kazandaki döküldü.

Unknown dedi ki...

sol taraftan 2 parmaklık kesiliyormuş. toplam 3 oldu tahta

yasemin dedi ki...

sağdaki dolaba sihirli sopayla tıkladık yıldızlı geceye çıktık

Unknown dedi ki...

ben kemiği alamamışım tam nerede iskelette. bu arada kazan için bodruma inmeye gerek yok. tıklayınca çıkıyor

yuziar dedi ki...

sayenizde 8 dakikada oyunu bitirdim. yorum yazan arkadaşlara teşekkürler.iyi geceler.

Sis dedi ki...

ebru tekrar açtım.iskelet var ya asılı olan .ona zoom yap sağ tarafında biraz mavimsi gözüküyor kaburga kemiği onu alıyorsun.inventoryde kanca gibi gözüküyor

Sis dedi ki...

ebru inventorynde var mı kanca kılıklı bi şey.veya kazana attın belki bi kontrol et

yasemin dedi ki...

tavanda ki iskelete yaklaş sana göre sağ kaburgalardan biri

Unknown dedi ki...

atsam kapı açılırdı sanırım kapı da açılmadı.

b@nu dedi ki...

http://pixjet.net/img/b/9/a/0/7/a/7/7/eeac39ed/ebru.JPG

yasemin dedi ki...

bulamamana imkan yok hemen alınıyo soldaki kırık hatta bence aldın kazana attın

Sis dedi ki...

http://img231.imageshack.us/my.php?image=adszrq1.jpg

kaburga resmi:)

Unknown dedi ki...

puhahahha utanıyorum:)) ya birşey dicem güleceksiniz ben onu mumumuz vardı ya o zannediyorum hani itemler sislik çıkar ya kullandıktan sonra:) of allahım ya gene salaklığım tuttu. sağolun kızlar

yasemin dedi ki...

hahaha aşkol ne salaklığı ya olur böle vakalar biz yakalar

Sis dedi ki...

estğ.
çıkamayan kaldı mı?
7 dakikada çıkan peki:D

Adsız dedi ki...

selamm. gece kuşları bitir mediniz değil mi oyunu

Unknown dedi ki...

oyun ve yardımlar için teşekkürler. sis cala söyleyelim de siteye kronometre alalım bir tane

Sis dedi ki...

slm cansuyu.bu bitti ama tazesi yüklendi.ona bekleriz.

puhahha ebru:)

Nağme dedi ki...

merdivenin sağ tarafındaki kapıdan balkona çıkılıyor asa ile süpürge birleşip uçuluyor.
ayy iğrenerek oynadım oyunu resmen yaaa