Escape from the Pillars Room

21 Ekim, 2008


Yeni


Oynamak için tıklayınız

69 yorum:

Sis dedi ki...

günaydın.
burası nedir yaw anlayamadım.terasta falanmıyız?
üstünde karo kupa vs olan kutu aldım

Sis dedi ki...

bi ekranda sol üstte mavi 3 var ve tornavida lazım.
ordan bi sağ yapınca yerde çekiç var.görülen alınamayan yeşil anahtar ve I= karo

Sis dedi ki...

kırmızı çatı gözüken ekranda çapraz duran çubukları aldım

Sis dedi ki...

pencereler sağdayken sol üstüne tıklayınca bir vida var ve IV= maça

Adlı dedi ki...

pencereli olan ekranda pencerenin sol üstü kısmında vidalı yer var tornavidayla onu acıp pencereleri alıyoruz

Sis dedi ki...

bi de açabilsem adlıcım bi de açabilsem kutuyu sadece arkasına bakabiliyorum

calculus dedi ki...

Hayde , tam çalışacaktım, tesshi gelmiş.
Oynasam mı?

Sis dedi ki...

kutuyu değil duvardaki 4 vidalı gözüken yeri açıyoruz çekiçle tornavida orda.

Adlı dedi ki...

sis evet bende orayı acınca dedim yannıs bise mi ima ettim:(

Sis dedi ki...

penceredeki sarı vidayı da tornavida ile tıklayıp pencereleri açıyoruz

calculus dedi ki...

Sis tornavida için kırmızı çatı ve sağında iki adet ağaç görünen ekrandan sol üste tıklıyorsun, mavi bir 3 görünüyor ve tahtanın üstünde kare ve delikler var. Onu sanırım çekiçle tıklayınca açılıyor. İçinde tornavida var.

Sis dedi ki...

pencereleri önce çekiçle kırıp sonta 2 çubukla birleştirdim

calculus dedi ki...

Tornavida ile pencereleri söktüm, ikisini de aldım. Çekiçle camlarını kırdım ve ikili olan tahtaya yerleştirdim. Bir merdiven oldu.

Sis dedi ki...

kalp olan ekranda ortada duran çubuğu da aldım merdiven seçiliyken

Sis dedi ki...

boş pencere yeri ekrandayken sağda gözüken kapı gibi kahverengi yeri çekiçle yok ettim

calculus dedi ki...

O kutunun arkasında rakamlar ve bir kalp ve çekiç resmi var.

Sis dedi ki...

yok etmemişim de yere mi düşürmüşüm? olabilir.yerde o kahverengilik yoktu galiba.

calculus dedi ki...

Tornavidanın arkasında da 5=sinek yazıyor.
Elimde olanlar.
1=karo
2=
3=kalp
4=maça
5=sinek
Deniyeceğim yanılacağım şimdi beklen beni:)

calculus dedi ki...

1=karo
2=kupa
3=kupa
4=maça
5=sinek

Kutudaki işaretlere bu sıra ile çekiçle vurun.

calculus dedi ki...

Kutunun içinden vidalar çıkacak, onu da pencerelerden yaptığımız merdiveni vidalamakta kullanacağız.

calculus dedi ki...

Sağ alt-sağ üst-sol alt ve sol üst olmak üzere ikişerden toplam 8 adet vida çıkacaksınız. Onu da düşürdüğümüz tahtanın üzerine koyduk, üst kata çıktık.
Kaçtık sanmayın:=)

Sis dedi ki...

peki o sarı şeyler vidaysa nasıl aldınız kutudan??ben alamıyorum

calculus dedi ki...

Yukarıdan bir mıknatıs aldık, sopa ile bir ip aldık, ve kırmızı çatıdaki (seven) yazısını gördük.

calculus dedi ki...

Sis vidadan almana gerek yok, kutuyu direk merdivene tıkla.

Sis dedi ki...

cevap verecek olan var mı???
o şeyleri alamıyorum kutudan ben

serpill dedi ki...

sadece ağaçlar olan ekrana koyabiliyoruz merdiveni yukarıdan mıknatıs gibi birşey aldım

calculus dedi ki...

Bu arada ipi mıknatısa bağlayıp anahtar alma hayallerimin ikinci kısmı hüsran ile sonuçlandı.

Sis dedi ki...

tıklamadığım yer kalmadı ki cal.bi eksiklik var herhalde. elin,izde tek ayrı duran bir çubuk var değil mi kutu çekiç tornavida ve merdiven.itemler bu kadar

calculus dedi ki...

Sis merdiveni about yap. Sağ üst tarafına tıklayınca yaklaşması ve yan dönmesi gerek, bu durumdayken vidaları yerleştireceksin.

calculus dedi ki...

Ağlayacağım ya, elimdeki sopayı da ipli mıknatısla birleştirdim ama hala değişen bir şey yok.

calculus dedi ki...

Bu arada ağaçların üzerinde yeşil bir dört yazısının da dağıtılmış olduğunu farkettim.
elimizde
3=mavi
7=kırmızı
4=yeşil
var.

Nağme dedi ki...

bende ağlıcam ya merdiven dönüyo tamam sağ üst ve sol üst bacaklarına vidalar yerleşti altlarada yerleşcekmi diğer işlem olmuyor çünkü:(8

Nağme dedi ki...

ok şimdi merdivenin sağ sol üst ve sağ sol alt bacaklarına tıklayıp herbirine ayrı ayrı vida yerleştirip tornavida ile yerleştiriyoruz oldu

calculus dedi ki...

Adsız sağol ben de nerede yanlış yaptım diyorum, tamam anahtarı aldık.

Sis dedi ki...

mıknatısı merdivene sopasız olarak bağlayın.sadece ipli haliyle ve anahtarı alın

calculus dedi ki...

SU:)))
Bu arada anahtarla kutuyu açtım, içinden bir merdiven çıktı, hani şu ipli olanlardan, onunla da aşağıya indim, bir ok var, ama çıkmayacağım, birisi çıksın da ne oluyor söylesin.
Direkte de sarı 8 var.
3=mavi
7=kırmızı
4=yeşil
8=sarı

serpill dedi ki...

ben geri gidemediğim için kapıya tıkladım.geri gidilmiyor.sayılarla ne yapılacaktı acaba.çıkmayın hatta inmeyin aşağıya arkadaşlar.

Nağme dedi ki...

aşağıya inmeyin ya inince bitiyor yukarı çıkılmıyorki

Sis dedi ki...

tekrar oynayınca.ip mediven oraya takılırsa geri alınamıyor.aşağı inince de çıkış kaçınılmaz.
saolun yorumlara.

Sis dedi ki...

tamam kırmızı.söyle ne zaman bitirceksek ona göre ayarlayalım:D.
sen de mi 8 dakika yoksa:))

calculus dedi ki...

Gittim geldim bir değişiklik yok mu?
Tesshi bu kadar kolay oyun yapar mı ya?

Adsız dedi ki...

farklı bir son için.yukarıdan mıknatısı alıp ipe bağlayıp boş pencere yerinden gözüken camı kırınca bir adam geliyor ve aşağı metal bir merdivenden iniyoruz.2ci son oluyor yol tabelaları ile