Roommate Defence

23 Ekim, 2008


oda oyunu new***


Oynamak için tıklayınız

42 yorum:

b@nu dedi ki...

ilk ekranda fener gbi bişiyle başlıyoruz bonus olarak:)
sağdan çivi kapıdan geçin ilerleyin en uca kedi çıkacak fenerle korkut ufalsın kırmızı kalemi alın
geri gelin ve soldaki merdivenden dışarı çıkın
-- pc çekmecelerinden ip ve mıknatıs alın birleştirin
--- kalemle kalan ipi birleştirin
** tabloda mavi 1 yeşil 1 mavi 11 var kitaplara bu sırayla yapınca yaklaşıyo ve ilk ekranlara dönebiliyoruz

b@nu dedi ki...

sarı kapının sağındaki sarı yere:) bir defa basınca kapalı olan pencerede sayılar çıkıyor

mehbup dedi ki...

dediklerini yaptım kitaplarıda ayarladım ama tık sesigeldi ilk ekrana dönemedim

b@nu dedi ki...

günaydın mehtap gece net kesildi devam edememiştim

b@nu dedi ki...

çekmeceyi açtım pc nin altındaki ve oklu bir kağıt buldum biri kırmızı

b@nu dedi ki...

hımm denişik bişi yaptımm garip

kağıdın merkezine çiviyi koyup ipli kalemi minik ok a takıp pergel vazifesini görüyoruz ve böylece kırmızı bir halkamız oldu

b@nu dedi ki...

çemberdeki sadece kırmızı çizgiye denk gelenler işimize yarıyoo yanii elmalı çerçeveye aşağı yukarı sağa sola sağa şeklinde tıkladım ben resim düştü cd aldım:)

mehbup dedi ki...

banu elma bir kere hareket etti daha etmedi sıralama yok değil mi

mehbup dedi ki...

düşmüyor hareket ediyor tablonun köşelerine tıklayınca hareket ediyor

b@nu dedi ki...

daireki denk gelen oklar tabloya tıklama sırası mehtapcım

b@nu dedi ki...

şimdi kapı ve pc şifresi için bekliyorum bişi bulamadımkii hepsi japonca :(

mehbup dedi ki...

aşağı yukarı yukarı sağ sol yapınca tablo düştü sonunda banu sağol

b@nu dedi ki...

http://www.saiga-jp.com/img/character/japanese_language/hiragana_katakana_list.gif
bilmem yardımcı olurmu ama hiragana diline göre takvimdeki harfler uyuyor bakıyorumm henüz bişi yok

mehbup dedi ki...

kiapta 1.a*c 2.b/c yazıyor a ile c nin sayılarını bulursak

b@nu dedi ki...

soldan sağa
.....mama
.....kuuri
.....papa

....onarihizon
....kuurii


ayy kafayı yedimm çok komikimm :)

b@nu dedi ki...

elimde fenerle bezay mavi kırmızı çizgili beyaz kağıt var o kadar hepsini kullandım en ama boş item yerleri var kullanmadıım yerler var

kapının solundaki şifre yerine 0000 grince erol :) vermedi am kapıda açılmadı:)
pc nin şifresini 135 yazdım hani anne çocuk baba olsa diye tutmadı:)

b@nu dedi ki...

ahh ahhhh bide biizm ahali gelse kurtarsa beni şu meretten ne güzel olacakkk
hu huuuu kimsecikler yokmuu el atacak:)

b@nu dedi ki...

hiragana katakana bile çözmeye çalıştım az uğraşsam japoncayı çözcem o durumdayım ama şifre ıııh hayde şifreciler bi el atımm hayrına yahuu:)

serpill dedi ki...

geldimm banuşum bende çok kurtarırım ya:))ama başlıyorumm:)

b@nu dedi ki...

nan megi bilem bilmiyooo hayden halen ümitliyim bizden ben:)

b@nu dedi ki...

şimdik şöyle bişi olduu
takvimde anne çocuk ve baba var ben sürekli onlarla bi ilişki kurmaya çalışıyordum şifre için
123
321 135 531 vss
deken yanlışlıkla sadec 5 yazdım pc şifre yerine ok dedim şifre yeri kapandı tıkırt etti
kapıya 0000 girdim ok dedi kapı açıldı ve çıktım:))))

ayyy neden 5 anlamadım ama 5 işte:))))

serpill dedi ki...

ne dedim ben:))sağol canımm ellerine beynine sağlıkkk:)(banu msnden buldum şifreyi demişti zaten )

b@nu dedi ki...

yahu bu oyun bitince karakter üzgn bitti thank you bile demedi bana halbukii emek var acaba başka bi son mu var



... ilk ekranda oyunun başında tahta kapı ve yukarı çıkılan kaının arkasında düğme vardı onlar bi işe yaramadı acaba onla mı ilgili karekterin üzgünlüğü:)

calculus dedi ki...

thank you b@nu,
benim aracılığımla sana ulaştı, cepten aramış ama mesgulmüş, oyunun sonunda diyemedim iletir misin dedi o karakter.