The Dream of Different World

19 Ekim, 2008


Yeni mi ne gece gece:)

Oynamak için tıklayınız

26 yorum:

ljubak dedi ki...

kırmızı anahtarla kapıyı açtım girdim.masadan bordo anahtar.restaurant yazısının solundan pense.bordo anahtarla kapıyı aç.fenerin sağına dönünce koyunların ordan bi (ne bunun adı yaw) hani kelebek falan tutarsın..
şimdilik bu kadar

ljubak dedi ki...

tekrar sağa döndüm.çitin ucundaki asa gibi şeyi aldım

ljubak dedi ki...

geri dönüp fenerin solundaki salıncaktan tornavida aldım

ljubak dedi ki...

yıldızları sayın
asansorun açma düğmesinde onu soruyo

esrasel dedi ki...

salıncağın demirinde
** çarpı 3
**
*=7 yazıyo

ve kulenin girişinde de yıldız sayısı soruyo

Sis dedi ki...

kaç kahverengi yıldız var.*
yarım ölçü rakamlardan 3 sütun?
buyrun gece gece bilmece.asansörde yazan bu

ljubak dedi ki...

ilk açılış sayfasında en sağdaki lambaya tıkladığımızda yakınlaşıyor mor bir yıldız.(teşekkürler yasemin)
o asa gibi şeyle yıldıza tıklayınca yere düşüyor.ve alıyoruz

ljubak dedi ki...

aldığımız mor yıldızı.kutunun üzerindeki 3. yıldız boşluğuna takıyoruz (teşekkürler moja esra :D)

Unknown dedi ki...

asansöre 627 yazıp içeri girin . zinciri penseyle kesip camı açın ve kırmızı yıldızı kepçeyle alın

Unknown dedi ki...

asansör kapısında silik de olsa görülen kanca var. otları kesin

Unknown dedi ki...

otu koyuna verin (en sağdaki koyu renk ot)
koyunda en soldaki uyanık koyun

yasemin dedi ki...

asansörün kapısından bir orak alınır. dikkat zor görünüyor. daha sonra orakla fenerin önündeki ot kesilir öndeki koyuna yedirilir koyun kaçar yeşil yıldız bizim olur.

yasemin dedi ki...

son olarak orakla soldaki otuda kesiyoruz altından bi yıldız daha . kutuya takıyoruz açıyoruz ve kayık çözülüyor gidiyoruz

Sis dedi ki...

elinize sağlık yorumlara teşekkür.gündüzki oynayamaz halim devam ediyordu valla.bitiremezdim.ben bulayım yükleyim siz bitirin ben hazıra konayım:D

Unknown dedi ki...

sen zor oyunların kadınısın da ondan:) puhahah. şu gri oyunlar vardı hani geçen hafta mesela

Adsız dedi ki...

sabak sabak ii geldi bu oyun..saolunuz kızlar..

esrasel dedi ki...

oyyy diyorum ben bu şifreye :) akşam o kadar kombinasyon denedik meğersem bu kadar basitmiymiş :)) tabe gece gece bu kadar basit şifre olmaz dedik kimsenin aklına gelmedi :P

teşekkürler yorumlara...