Escape Cosmic Latte Room

20 Ekim, 2008



2 keysgames'den yeni oyun...

92 yorum:

esrasel dedi ki...

naaamişşşşşş teşekkürler şekerr sabahlıycaz sankim :D

Nağme dedi ki...

slm kızlar
hahahha esram bi başlayabilsem sabahlıycamda baloncukları bi halt yapamadım daha başta ya

Nağme dedi ki...

yaw yoksam bu oyun değilmi be baloncuklar şekil değiştiriyor yukarda ya
hahahah oldu adlı adsızım benim:))

Sis dedi ki...

üst üste getirip tek bir baloncuk yapın.oyun açılıyor

Sis dedi ki...

sonraki ekranda o deney tüpleri içindeki yaratıklardan yıldızları almak lazım sanırım.

mehbup dedi ki...

ben yaptım açılmadı sağdakiyuvarlağa tıklıyoruz değil mi

öykü dedi ki...

balonları diğer sayfalara göndere biliyoruz başka sayfalar var ama henüz açılmamış sanırım

Sis dedi ki...

off iki yıldızım oldu.ama çok çabuk davranabilmek gerekiyor

Sis dedi ki...

ay bu maynak balık benim bakmamamı bekliyo yıldızı çıkarmaya:(

b@nu dedi ki...

sis o damın şeyini koparcamm vermiyoo yıldızı bi orasından bi burasındann allahım gece gece:)

Nağme dedi ki...

off bu 2 keys de oyunları bozdu ya bu ne böyle yıldızları alamıyom balık vermiyo:((

Nağme dedi ki...

ay benim sinir katsayım taamül edemiycek bırakıyorum sabah bakarım iyi oyunlar sizwe:))

b@nu dedi ki...

sinir o sağ sol göstereninkinimi aldın yıldızını yani:)

Sis dedi ki...

yıldızlar umutsuz.
balonlari ekranın sağına solun aşutlayıp sonraki ektanlara geçirtebiliyos.ve saü üst köşdeki şekli yaparsak o ekran da açılıyor. 2ci ekranı açtım ben

Unknown dedi ki...

her duvardaki şekli balonlara uygulayarak odaddan odaya atlıyabiliyoruz arkadaşlar ben 2. odadayım.

balonların tam hizada olmasına dikkat edin yoksa oda çıkmıyor

b@nu dedi ki...

vermiyoo sis tam üstüne tıklıyon hatta sağ klik yapıp tam üstündeyken tıklıyom genede vermiyoo mannakmı nan bu böcükler

Unknown dedi ki...

o tüptekilerle uğraşma banu başka odaya geç. ben 3 kollu şekli yapıp başka odaya geldim. iç çamaşırı teneke ve ip aldım.

köpeğin arkasında kafasını arkaya çekincede yıldız var ama alınmıyor

Sis dedi ki...

3cü oda da açıldı.ama bi şey alamadım ordan.ve sanırsam uykum geliyor:(

esrasel dedi ki...

toplam 3 oda açtım ama şu 2. olmadı bi türlü :S tekliden sonraki

Unknown dedi ki...

sis yaptığın şekillere göre sanırım ayrı şekilleri yaptık ayrı odadayız

b@nu dedi ki...

açılmadık 1 odam kaldı bir tane mavi tarak buldum oda merdiven gibi bişi var onun kolu tabureyi zıplatıncada altından yıldız aldın yıldızların hepsi bir yerde toplanıyor makinada otomatik yerleşiyor zate yeterki yıldızla tıklayın

benden bu kadar bana müsade sabh çok erken kalkıcam ii geceler kolay gelsin

Sis dedi ki...

3 yıldızım oldu.maviş slibi ilk odadaki şeysini tutan yaratığa giydirdim

Sis dedi ki...

iple de yine aynı odada soldan 2ci tüpteki yaratığı bağlayıp yıldızını aldım

öykü dedi ki...

ben hala odaları açmaya çalışıyorum tek oda kaldı açamadığım üçgen şeklinde olan

Sis dedi ki...

ben 3 balonlu ve lineer balonlurası açamadım.
ben yatcem sanırsam yaw.uykum geldi:(

esrasel dedi ki...

ıyyy iğrenç şeyyy. soldan 2. ye elma verdim sonra çıktım tekrar geldim baktım yemiş elmayı tıkladım kuyrukuna kaka yaptı iğrenç şey :S bide bana verdi onu :(

esrasel dedi ki...

sonra metal çubukla aynı yaratığın kulaklarına tıkladım metal çubuk kulaklarına girdi tıpa aldım. ve yıldızıda aldım. ayy ne garip oyun bu :))

esrasel dedi ki...

aldığım dışkıyı tabağa koydum. tabağıda köpeğe verdim. o yerken yıldızı aldım.

öykü dedi ki...

fincanı demir çubukla kırıp içinden yıldızı alın

esrasel dedi ki...

onu henüz alamadım öyküü
ben yatıyorum sabah bakarım oyuna saat 3 oluyo sabah iş var :S iyi geceler...

Unknown dedi ki...

ben hala son odaya giremedim hani balonla yamuk çizgi gibi yapılacak yere yani

öykü dedi ki...

biraz uğraştırıyor ebrucum o şekiller sabırla oluyor sonunda ...çatalın dişleride açılıp kapanıyor ama ne işe yarıycak henüz bulamadım..

öykü dedi ki...

çatal aldığımız sehpa sallanıyor arkasında bir yıldız daha ama alınmıyor maalesef en azından ben beceremedim...

öykü dedi ki...

kolların olduğu odada maskeye metal sopayla vurunca bize kırılmış yumurta verdi daha neler görcez bakalım oyunda...

öykü dedi ki...

yumurtanın içindede yıldız var ve diğerleri gibi onuda alamıyorum

öykü dedi ki...

yazdıklarım bile gitmiyor artık nedense... yumurtayı iple bağladığımız soldan ikinci yaratığa verdim yedi ve böylelikle yıldızı almış oldum... böyle kendi kendine olmuyor yav biri varsa ses etsin yoksa bende susucam

Unknown dedi ki...

ben varım öykü ama hala düz çizgi balonlarla uğraşıyorum

öykü dedi ki...

iyiki varsın ebru sıkıldım kendi kendime umarım çabucak yaparsın yoksa ben yalnız çıkamıycam bu yıldız toplama işinden

öykü dedi ki...

8 yıldıza ihtiyacım var 4 nün yerini biliyorum ama alamıyorum o başka

Unknown dedi ki...

cetvelle denedim olmadı son çare artık ekrana bant yapıştıracağım bakalım olacakmı:D

öykü dedi ki...

şekilleri yaparken mesafelere dikkat et birleşik olmucak ondan olmuyordur belki

öykü dedi ki...

sehpanın ordakinide aldım nihayet..balığın,sevimsiz yaratığın,uzaylının yattığı yer ve dolabın içindeki nasıl alıncak hiç bir fikrim yok tabi

öykü dedi ki...

uzaylının olduğu tabloysa henüz göremedim oraya tıklayınca ekran değişiyor canım tam olarak neresi

öykü dedi ki...

he he aldım sağol ebru ben köşeye tıklıyordum meğer iç tarafıymış ki saatlerdir görüyorum onu çok dikkatlisin bu arada

Unknown dedi ki...

kapsülde yatan uzaylının olduğu odada tablo var mor çerçeveli. belki giremediğim odada da vardır tablo diye ayrıntılı yazıyorum. sol alt köşede dünyanın çapraz solu kalıyor

öykü dedi ki...

ebrucum yalnışlıkla oyunun yanındaki reklama tıkladım sanırım baştan başladım sabrım elverdiği sürece devam edicem oyuna...sen bulduklarını yaz şimdi ben yine odaları açmaya çalışıyorum şekilerle 2 oda kaldı yetişirim sanırım

Unknown dedi ki...

aynısı bende de oldu öykü ama sanırım ben baştan başlayamayacağım yarın devam ederim artık. sana kolay gelsin

öykü dedi ki...

yetiştim bile kaldığım yerdeyim şimdi umarım bir daha reklama tıklamam çünkü oyunu kapatıcam bu sefer

öykü dedi ki...

balıktaki yıldızıda alabildim tesadüf sanırım metal çubuğu balık ekrandayken büyütüp tıklarken alttan balık yıldızı çıkardı ve aldım sonunda

öykü dedi ki...

çatalı o merdiven gibi şeyin yanına taktım indirince bir robot çıktı daha ne kadar devam ederim bilmem tabii...

Unknown dedi ki...

bulunan yıldızların yerleri ben değil tabi ki:D

öykü belki faydası olur.

1. tüplerin olduğu odada camda
2. 2. yaratık iple bağlanınca
3. kasktan alınan beyin aynı yaratığın tepsisine konunca
4. 3. yaratığın kulağındaki mantar çıkarılınca
5. 4. yaratığa iç çamaşırı giydirince
6. tabloda uzayın sol alt kısmı
7. robot kolların olduğu odada sandalyenin altında
8. elmayı 2. yaratığa verdikten sonra tabağa koyulan dışkıyı köpek robota ikram edince
9. benim giremediğim elma tabak alınan odada masanın altında
10.uzaylı yaratığın yattığı kapsülde
11.yıldızların yerleştirildiği odadaki dolaba çubukla vurunca
12.fincanı çubukla kırınca
13.yine giremediğim odada masaya tıklayınca

b@nu dedi ki...

yahu ben şimdi dün gece açmış olduğum sayfaları açamıyorumm öncelikle tüm sayfalar açılmalı herşeyden önce ama olmuyoo ay deli sabır lazım walla
bitirenlere helal olsun ne diyim:)

esrasel dedi ki...

balıktaki yıldızı almak için öykünün dediği gibi denedim ama olmadı. balığı ekrana getirin. bekleyin balık uyusun. baloncuklar çıkıyo balıktan. 1-2 dk bekleyince o baloncuklar hiç çıkmamaya başlıyo o anda alın baloncuğu. baloncuk çıkmadığı anı beklersek mouse ile balığa yaklaşsakta balık uyanmıyo :)

esrasel dedi ki...

ebrunun yazdığı uzaylı yaratığın yattığı kapsüldekini almak için; kapsüldeki düğmeye basın kapsül açılsın kapsülün kapağına mouse ile dokunmadan üst taraftan hızlıca yıldızı alın. kapağa dokunursak kapanıyo

esrasel dedi ki...

hmm şu hani robotu çıkardığımız oda var. çatalı takınca robot çıkıyo. orda robotu çıkardım. üstteki kola bi defa tıkladım kol sol tarafta (bunlarla alakası var mıdır bilmiyorum belki olabilir) sonra taburenin sol sağ taraflarına tıklayınca tabure hareket ediyo. sola 2-3 defa tıklayınca tabure yer değişti bi yıldız daha.

esrasel dedi ki...

robotunkafasından anteni alın. about yapıp anteni ters çevirin. sonra tekrar takın robot aptallaşsın :P ağzında yıldız olduğunu görüyoruz. elimizdeki şişe mantarınıda robotun ağzına koyunca bi yıldız daha

esrasel dedi ki...

elma aldığımız oda vardı hani sağdaki masaya tıklayınca yıldız almıştık. o odada ortadaki masaya bi kaç defa tıklayın masa devriliyo altında bi tane daha var. son yıldızda yıldızları koyduğumuz dolapta ama alamadım onu :S

esrasel dedi ki...

yorumu gönderirken onuda aldım :) şöyleki, dolabın sol kapağını çubukla kırın üstte vurarak son yıldızıda aldık.

esrasel dedi ki...

daha sonra yıldızların hepsini birbirinden ayırdık. yıldızların çizgileri birbirine değmesin. ekranda bi parıltı oluşuyo zaten olunca

esrasel dedi ki...

dolaptaki yıldızlı yere tıklayınca açıldı. oraya metal kutuyu koyduk. sonra çubukla 4 tane kırmızı tıpalı yerleri açtık.

esrasel dedi ki...

ayy bittiii inanmıyorum :D
son olarak yıldızları koyduğumuz ekranın önünde ışıklı düğmeler vardı. orda sağ ve solda sarılı yer var ışıklı yine onlarada çubukla vurunca patladılar ve bittiiii :)

Adsız dedi ki...

http://img241.imageshack.us/my.php?image=adszrc7.jpg

düz çizgi olan balonlar.zor yapılıyor da.
***sis

Unknown dedi ki...

en sonunda son elmalı odaya girdim teşekkürler sis resmin çok faydası oldu:D

Unknown dedi ki...

aldım robotu kolla yeterince dışarı çıkarmamışım

Unknown dedi ki...

anteni about istem yapıp ters çevirince de antemi robota takın. son yıldızımı da aldım

Unknown dedi ki...

tıpayı robotun ağzına tıkınca alınıyor bu arada yıldız unutmuşum yazmayı

Unknown dedi ki...

ekrandakii yıldızların çizgilerini birbirine değdirmeden sürükleyip doğru noktalara getirince(çizgiler birbirinle temas etmeyecek) bir parlaklık olacak ekranda ve renkli düğmelere çubukla tıklayınca dolabın içindeki yer açılacak. oraya da teneke kutuyu koyuyoruz. sonra çubukla kırmızı 4 kolu kırıyoruz buharlar çıkıyor. klavyedeki sarı ve turuncu panelleri de çubukla kırınca oyun bitiyor.

not: 4. yaratıktan iç çamaşırını geri almayı unutmayın:D

Sis dedi ki...

en arkadan oynadım.saolunuz yorumlara. sanırım gözden kaçmış.çatalı robot için takabilmek için önce about yapıp o makinadan aldığımız mavi fırçaya benzer şeyle tıklayıp uçlarının ayrı durmasını sağlıyoruz.
konserve kutusu anca kapağı açıkken takılıyor makinaya.
bi de balığı uyuttuktan sonra soldan falan değil tepeden doğru mouse indirin niyeyse soldan yaklaşınca uyanıyor.

Unknown dedi ki...

***ilk önce üst sağ köşedeki şekilleri balonlara uyguluyoruz. odalara geçiş bu şekillerin balonlarda uygulanmasıyla oluyor. 6 sembol ve 6 oda var. balonları sürükleyerek diğer sembollerin olduğu bölüme geçirebilirsiniz.

1. oda: yaratıklı oda

1. yıldızı duvardan alın.

soldaki ilk fanusa tıklayın.

balık uyuyasıya kadar biraz bekleyin. uyuduğunu ağzından çıkan baloncuklar durduktan sonra anlıyoruz.

2. yıldızı balıktan alın.

2. oda:robot köpekli oda

ipi, iç çamaşırı, tenekeyi, ve çubuğu alın.

3. oda: kapsül ve uzaylı oda

kapsüldeki düğmeye basın. içerdeki yıldızı kapsüle değmeden alın. yani soldan yukarı ve sağa doğru farenizi sürükleyerek alınacak.

duvardaki fotoğrafın sol alt tarafındaki küçük parlak yıldızı alın. 4. yıldız.

4. oda: bilgisayarlı oda

bu odada bilgisayarın ekranına tıklayarak imventoryddeki yıldızlarımızı boşaltabiliyoruz.

5. oda: masalı oda

masadan elma, fincan, tabak ve çatalı alın.

sağdaki masanın arkasından 5. yıldızı alın.

ortadaki masaya defalarca tıklayarak devirin ve altındaki 6. yıldızı alın.

6. oda: robot kol ve kasklı oda

sandalyenin altından 7. yıldızı alın.

sandalyeyi en sola çekip makinanın koluna tıklayıp alın.

yıldızlarınızı boşaltın.

robot kol odasına geri dönün.

kaska çubukla vurun defalarca ve beyin alın.

çatala about item yaparak tıklayın ve şeklini değiştirin.

daha sonra çıkardığımız kolun yerine takın ve 3 kere kola tıklayın.

bir robot çıkacak.

robotun antenini alın ve about itemle antenin yönünü ters çevirin

tekrar anteni robota takın. ağzında şu an için alamadığımız bir yıldız var.

yaratık odasına geri dönün ve 2. fanusa tıklayın.

iple yaratığı bağlayın ve 8. yıldızı alın.

3. fanustaki yaratığa gelin. elmayı verip ekrandan çıkın geri geldiğinizde elmayı yediğini göreceksiniz. kuyruğuna tıklayın ve dışkı alın.

aynı yaratığın sol kulağına çubukla tıklayın ve sağ kulaktaki tıpayı düşürüp alın. 9. yıldızı almayı da unutmayın.

4. yaratığa tıklayın. iç çamaşırını verin ve 10. yıldızı alın. aldıktan sonra iç çamaşırını geri alabilirsiniz.

yıldızları boşaltın.

yaratık odasına dönün ve 2. fanusa tıklayın. tepsiye beyini koyun ve ekrandan çıkın. geri döndüğünüzde beyin yenmiş olacak ve üzerinde 11. yıldız olacak.

robot köpekli odaya gidin.

tabağı about item yapıp dışkıyı koyun ve köpeğe verin.

arkasındaki 12. yıldızı alın.

robot kol ve kask odasına gidin alamadığımız robotun ağzındaki 13. yıldızı tıpayı robotun ağzına tıklayarak alın.

fincanı about item yapın ve çubukla sol üst tarafına tıklayıp kırın ve 14. yıldızı alın.

bilgisayar odasına gidip dolabın sol kapağını çubukla tıklayarak kırın ve 15. son yıldızı alın.

yıldızların hepsini ekrana yerleştirdikten sonra bir puzzle çıkacak.

yapmanız gereken hiçbir çizgi birbirine değmeden yıldızları sürükleyerek bulmacayı tamamlamak.

bittiğinde ekranda ışıltılar olacak.

ekrandan çıkın.

çubukla dolabın iiçindeki makinanın kapağını açın. (belki çubuğa ihtiyaç yoktur, tıklamak yeterlidir)

ağzı açık tenekeyi içine koyun.

duvardaki 4 düğmeyi çubukla kırın.

daha sonra bilgisayardaki klavyedeki sarı ve turuncu bölümleri de kırarak oyunu bitirin.