Scappa dalla stanza di Lara

21 Ekim, 2008


Yeni


Oynamak için tıklayınız

58 yorum:

Adsız dedi ki...

http://www.oyunola.com/oyunlar/zeka2/thecell.htm

iyi geceler sis buda yeni galiba hemde türkce,bakabilirmisin

b@nu dedi ki...

gri anahtar pc çekmecesini açıyor mıknatıs aldım

Sis dedi ki...

adsız:
tşkr oyun tavsiyen için ama şu linkte oynandı.
http://odaoyunlari724.blogspot.com/2008/10/cell-game.html

ve ana sayfada en üst kısımda oyun tavsiye bölümü var.oraya yazarsan daha uygun olacaktır

Sis dedi ki...

karides mi ne arkasında kasa var 3 haneli kod lazım

Sis dedi ki...

çöpün altında da maket bıçağı.önce zoomlayın sonra sağ altta bi yerde cursor el oluyor öyle kalkıyor altı

ege dedi ki...

kolay gelsin:)
ben bu çamaşırın altına mıknatısı bağladım.ama işe yaramadı akvaryumda.

Sis dedi ki...

kasa karides tablosu arkasında.
maket bıçağıyla çiçek tablosu 2 kere kesildi.yeşil anahtar alındı.onla sol kapı ve ceketin cebinden cd alındı.

b@nu dedi ki...

faşçatayla resimi çizdim sap görünüyo ama lamadım çünkü itmler sanki takılıyoo deli olcamm:)

ege dedi ki...

anahtarı mıknatısla mı aldın yasemin.yanlış iş mi yaptım ki ben.alamıyorum resmi kestim,anahtar gelmiyor.

öykü dedi ki...

selam başladım ama oyun takılıyor sanırım baştan aldım tekrar

b@nu dedi ki...

aaaaaaaaaaaa hızlılar sizi
yesy nasıl birleşti anacımm sütyenle mınatıs

yasemin dedi ki...

sarı anahtar akvaryumdan. sütyen ve mıknatıs birleştirilerek alınır

ege dedi ki...

banu önce çamaşırı seçtim alt ucuna tıkladım sanırım.epey uğraştım ama.

Sis dedi ki...

styeni büyüt mıknatısı tıkla.
bu cd.yi takabilen var mı bilgisayara?

Sis dedi ki...

nassı ama yasemin?alamaıyorum anahtar falan ordan ben

ege dedi ki...

oyunun başından beri akvaryumdan birşeyler almaya çalışıyorum.
yasemin tam neresine tıkladın?hatırlıyor musun?

ege dedi ki...

balık yemini şifre girip almamışım.yemi akvaryuma dökünce anahtar belirdi.mıknatısı tam anahtara tıklayınca alındı.

Adsız dedi ki...

öbürü bitti buna geldim
bitirmediniz değil mi gerçi size şifre de kapıda dayanmaz ama..

Sis dedi ki...

ben bilgisayarı açtım duvardaki tarihi tıklarkene.

cd koydum
ASCII sayıları çıktı.

Unknown dedi ki...

takvime 7 oct 2008 yazın
kağıttaki linke tıklayınca çıkıyor

Unknown dedi ki...

sis pcdeki 248 için gerekli olan şifreymiş zaten bulduk 248

Unknown dedi ki...

teşekkürler oyun için baştan bulduğumuz kod 248 sonradan bulunması gerekiyormuş:)

Sis dedi ki...

ee 248 nasıl buldunuz ki?
ben googleda ASCII aranıyodum.

ege:takvime 7 oct 2008 girince bilgisayar aktifleşiyor.aşağı zumlayıp cd driver açıp cd koyabiliyorsun.

ege dedi ki...

kasaya bakmamışım ki:)

sağol sis:)
bir an kimse görmüyor sandım:(

Unknown dedi ki...

ben bulmadım 248 en başta banu verdi. pc de ki sayılar 248 e ulaşılan sayılarmış

Sis dedi ki...

oyy oyy hemi de 9cu yorumda yazmış hatun 248i:D
neysem gece gece kafa yormayıp ascii.lere ben de çıktım.
saolunuz yorumlara

b@nu dedi ki...

allah allahh sanki mümkündü kopyasız bulmamız:)hahahahaha dermişimm eet biraz acele etmişim haklısınız bi daha olmass ama sis sen yüklemeden ben oynamaya başlamıştım o yüzdn bira size göre aceleci olmuş olabilirim pardons:)

Nağme dedi ki...

tablodaki ıstakozun gözüne basılarak arkasındaki şifre yeri açılıyo ben zor açtımda:))

yuziar dedi ki...

ASCII. American Standard Code for Information Interchange 'in kısaltmasıymış.

http://asciicodes.us/ adresinde tabloda işaretlerin anlamı var.
(=40, )=41
(+)= 40+41=81
diğer ipucundaki
[ =91
] =93

[+] =184
123+125=248


{ =123
} =125

{+}= 123+125=248